Täällä palstalla on usein noita jotka haluavat vain ärsyttää (eli siis Moi olenx gootti yms..) ja sitten mainitaan aikas usein My Chemical Romance, niin siis mistä joku on saanut päähänsä sanoa MRC:tä goottibändiksi vai onko se vain tuulesta temmattu että yhtähyvin voisi sanoa että Kari Tapio on paras goottilaulaja (anteeksi kaikille Kari Tapio faneille tämä vertaus)... Eli siis se pohdintani oli että mistä joku on keksinyt yhdistää My Chemical Romancen ja Gootti musan... Onko kenelläkään mitään tietoa ??
tälläsiä olen pohdiskellut...
7
891
Vastaukset
- gootti
Sanohan ykskii juttu miksei MCR oo muka goottii??? Mun mielest se on, ja se laulaja on tosi söötti :)
- -Jani-
Kuuntelepa vaikka All Gone Deadia, Bauhausia, Mustaa Paraatia (siis se suomalainen yhtye, ei mitään tekemistä MCR:n Black Paraden kanssa), Suruaikaa tai Angelica Kultia, ja vertaa kuulostaako MCR yhtään samankaltaiselta.
- Musta naksu
Voisi olla varmaan siksi että se on ns. emo-musiikkia ja emot on wnb-gootteja.
- ei ole
mitään tekemistä gootin kanssa.. ne ei ole yhtään samanlaisiakaan
- diapolos
Toi on vaan niin suosittu ja synkähkö pändi että tolla on helppo provota.
- megara
MCR yhdistetään goottiin sentakia kun niiden aijemmat tuotokset oli sellasia synkkiä tms tms,,, Jotenka tämä uusi levy ei ole yhtään sitä mitä MCR oli aijemmin
- (n)imen omaa(n)
MCR on aina ollu kyl sitä suht samaa emo-rallatusta. Missään vaiheessa ei ainakaa oo miulla tullu mielee yhistää sitä mihinkää goottijuttuihin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418