Olen Huomannut Että Yleisurheilun Grand Prix GP-Kisoissa On Niin Paljon amerikkalaisia että alkaa hermostuttaa. Onko Amerikkalaisilla etuoikeus osallistua niihin?
mitä helvettiä?
5
705
Vastaukset
- seTÄmies_:_
Amerikassa on paljon ihmisiä, joten amerikassa on paljon urheilijoita. Ja koska amerikassa on paljon urheijoita niin sieltä löytyy paljon hyviä urheilijoita. Nämä seikat kun yhdistää niin ei ole mikään ihme että kaikenlaiset suurkisat on jenkkejä pullollaan. Amerikkalaiset vaan ovat niin pirun hyviä että niitä halutaan kilpailuihin.
- kuin Suomessa
Aivan. Jenkkilän väkiluku on ylittänyt jo 300 miljoonan rajan. Suomen väkiluku on pysytellyt siinä viitisen miljoonan paremmalla puolella. Yksi suomalainen yleisurheilija vastaa siis kuuttakymmentä jenkkiä. Eikä niitä jenkkiyleisurheilijoita koskaan ole GP-kisoissa kuuttakymmentä kertaa enemmän kuin suomalaisia.
- Urheilija 1
kuin Suomessa kirjoitti:
Aivan. Jenkkilän väkiluku on ylittänyt jo 300 miljoonan rajan. Suomen väkiluku on pysytellyt siinä viitisen miljoonan paremmalla puolella. Yksi suomalainen yleisurheilija vastaa siis kuuttakymmentä jenkkiä. Eikä niitä jenkkiyleisurheilijoita koskaan ole GP-kisoissa kuuttakymmentä kertaa enemmän kuin suomalaisia.
usanhan pitää olla paras joka asiassa ja näyttää olevankin aika hyvin pärjännyt siitä voisi suomi ottaa mallia vähän se on rahasta kiinni-->voitto
- yksityiset
Labrat
- kusetus.
Joe kusettaa europelleä eli kylmän sodan aikana kehitetyllä järjestelmällä kehitetään ravintolisät ja urheilija hakee rahoituksen Euroopasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823