Hei, onko teillä positiivisa/negatiivisia tuloksia kosmetologin tekemistä hoidoista? Ajattelin varata itselleni jonkin ihonpuhdistus/valoimpulssihoidon aknen hoitoon, mutta niitä on todella paljon erilaisia. Mikäköhän mahtaa olla tehokkain? Mietinnän alla on LHE-valoimpulssihoito ja Hjeronymus-ihonpuhdistus. Osaisitteko suositella jotakin?
Minulla on siis hyvin rasvainen iho, joka kiiltelee valtavasti, mustapäitä löytyy ja isoja finnejäkin ilmaantuu aika-ajoin.
kosmetologin hoidoista apua akneen?
8
9573
Vastaukset
- Fartsykkä
mulla toimi tuo elsa hjeronymus hyvin. tietty oli inhottavaa kun viikko hoidon jälkeen iho kiilteli, mutt se kuuluki hoitoon. sitten kun osti vielä noita sarjan tuotteita, niin kyllä tämä iho on lähtenyt parantumaan. itse ainakin siis suosittelen, tosin herkälle iholle saattaa olla melko ärtsyä. mulla on/oli just samanlainen iho mikä sullaki =)
- ...
Noita mielipiteitä on puoleen/vastaan, jos tosiaan kärsit aknesta niin kannataa ehkä ensimmäiseksi kääntyä lääkärin puoleen ja kokeilla vasta sitten kosmetologien hoitoja, jos muu ei auta.
- kjutryu
Kyllä sitä on joutunut ihotautilääkärillä käymään useempaankin otteeseen. Muutama Roan-kuurisyöty ja antibiootteja voiteita&liuoksia kokeiltu. Olen kärsinyt aknesta jo melkein 10 vuotta. Nyt tilanne ei kuitenkaan ole aivan hirveä, joten vahvaa ja kallista roaa en viitsisi alkaa taas syömään, vaan voisin kokeilla kosmetologin palveluja. Tuota hjeronymuspuhdistusta voisin kyllä kokeilla.
- Kosmetologi.
kjutryu kirjoitti:
Kyllä sitä on joutunut ihotautilääkärillä käymään useempaankin otteeseen. Muutama Roan-kuurisyöty ja antibiootteja voiteita&liuoksia kokeiltu. Olen kärsinyt aknesta jo melkein 10 vuotta. Nyt tilanne ei kuitenkaan ole aivan hirveä, joten vahvaa ja kallista roaa en viitsisi alkaa taas syömään, vaan voisin kokeilla kosmetologin palveluja. Tuota hjeronymuspuhdistusta voisin kyllä kokeilla.
Kuvailemasi iholle lähtisin ainakin itse tekemään Hjeronymus -puhdistusta. Sarjahoitona hyvin tehokas! Hjeronymus -tuotteet ovat myös kelpokamaa.
Voisit myös kokeilla Bion -ihonhoitosarjaa jonka ihotautilääkärit ovat kehittäneent akne- ja ruusufinni-ihoille. Aivan loistava ja mielestäni jopa turhankin edullinen ;P Tuotteet riittoisia, jne ja tuloksia saa jo lyhyen ajan kuluessa.
Ja sen "kannattaa käydä lääkärissä ja sen jälkeen vasta kosmetologilla"-väitteen kanssa olen todella paljon erimieltä. Lääkäri kirjoittaa resepetit ja määrää kuivattavat tuotteet, kun taas esimerkiksi juuri tuo Hjeronymys-hoito tekee iholle oikeasti hyvää, eikä taatusti ole yhtä rankka juttu elimistölle kuin Roacutan -kuurit yms. Kosmetologiset hoidot ja tuotteet ovat niin sanotusti luomumpia. Jokainen tietysti tehkööt iholleen mitä haluaa. :) - erimieltä...
Kosmetologi. kirjoitti:
Kuvailemasi iholle lähtisin ainakin itse tekemään Hjeronymus -puhdistusta. Sarjahoitona hyvin tehokas! Hjeronymus -tuotteet ovat myös kelpokamaa.
Voisit myös kokeilla Bion -ihonhoitosarjaa jonka ihotautilääkärit ovat kehittäneent akne- ja ruusufinni-ihoille. Aivan loistava ja mielestäni jopa turhankin edullinen ;P Tuotteet riittoisia, jne ja tuloksia saa jo lyhyen ajan kuluessa.
Ja sen "kannattaa käydä lääkärissä ja sen jälkeen vasta kosmetologilla"-väitteen kanssa olen todella paljon erimieltä. Lääkäri kirjoittaa resepetit ja määrää kuivattavat tuotteet, kun taas esimerkiksi juuri tuo Hjeronymys-hoito tekee iholle oikeasti hyvää, eikä taatusti ole yhtä rankka juttu elimistölle kuin Roacutan -kuurit yms. Kosmetologiset hoidot ja tuotteet ovat niin sanotusti luomumpia. Jokainen tietysti tehkööt iholleen mitä haluaa. :)Akne on ihosairaus. Harva ihminen edes harkitsee vaihtoehtoisia hoitomuotoja jos kyseessä on jokin muu sairaus, mutta akneen tuputetaan jos jonkinlaisia hoitoja, jotka voivat johtaa ihon kunnon pahenemiseen. Lisäksi kosmetologiset hoidot ovat suhteessa paljon kalliimpia kuin lääkärin tekemät toimenpiteet ja määräämät lääkkeet.
Pätevät kosmetologit suosittelevat kosmetologisia hoitoja terveelle iholle, jonka hyvinvointia pyritään ylläpitämään. Ihosairauksia ei yleensä edes suostuta hoitamaan, sillä siihen kosmetologeilla ei ole koulutusta ja harvat kosmetologiyrittäjät haluavat ottaa sitä riskiä,että sairaus pahenee heidän käsittelynsä tuloksena. Sehän pilaisi heidän maineensakin.
Itselleni puhkesi vaikea aikuisiän akne pillereiden lopettamisen jälkeen. Kävin yksityisellä ihotautilääkärillä hakemassa apua ja nyt ihoni on kunnossa. Harkitsin kosmetologisia hoitoja, mutta tämä jututtamani kosmetologi ei suostunut tekemään iholleni mitään kun lääkekuuri (antibiootit) oli päällä. Toivotti tervetulleeksi kunhan olen saanut ihoni kuntoon ja konsultoinut lääkäriäni hoidon sopivuudesta.
Parhaimmillaan asiakasta palvelee lääkäreiden ja kosmetologien välinen yhteistyö: ihosairaudet hoitaa lääkäri, terveen ihon ylläpidon ja hyvinvoinnin (sekä hemmottelun) kosmetologi. - kjutryu
Kosmetologi. kirjoitti:
Ja sen "kannattaa käydä lääkärissä ja sen jälkeen vasta kosmetologilla"-väitteen kanssa olen todella paljon erimieltä. Lääkäri kirjoittaa resepetit ja määrää kuivattavat tuotteet, kun taas esimerkiksi juuri tuo Hjeronymys-hoito tekee iholle oikeasti hyvää, eikä taatusti ole yhtä rankka juttu elimistölle kuin Roacutan -kuurit yms. Kosmetologiset hoidot ja tuotteet ovat niin sanotusti luomumpia. Jokainen tietysti tehkööt iholleen mitä haluaa. :)Kiitokset suosituksesta. On vain kovin kallis tua hjeronymus-puhdistus, jos niitä vielä joutuu monia ottamaan, niin siinähän menee opiskelijan pudjetti ihan päälaelleen :/ Kyllähän se niin taitaa olla, ettei yhdestä hoitokerrasta juuri pitkäaikaista apua ole. ymmärtäähän tuan.
Tarkoititko muuten Bion tuotteilla Yves Rocherin tuotesarjaa. Se ei taida tosiaan kovin kallis sarja olla. Vaikka mitä apteekin tuotteita olen kokeillut, mutta ei niistä sen enempää tehoa ole ollut. Biothermin acnopuren kosteusvoiteeseen olen kyllä ihastunut, mutta se hinta... Kosmetologihoitoja tehokkaampi ratkaisu taitaisi olla hyvien puhdistusaineiden hankinta. Mutta onko ne nyt niin parempia/tehokkaampia verrattuna marketti tavaraan? Kosmetologina sinulla on varmasti vankka käsitys tästä:) - Kosmetologi.
erimieltä... kirjoitti:
Akne on ihosairaus. Harva ihminen edes harkitsee vaihtoehtoisia hoitomuotoja jos kyseessä on jokin muu sairaus, mutta akneen tuputetaan jos jonkinlaisia hoitoja, jotka voivat johtaa ihon kunnon pahenemiseen. Lisäksi kosmetologiset hoidot ovat suhteessa paljon kalliimpia kuin lääkärin tekemät toimenpiteet ja määräämät lääkkeet.
Pätevät kosmetologit suosittelevat kosmetologisia hoitoja terveelle iholle, jonka hyvinvointia pyritään ylläpitämään. Ihosairauksia ei yleensä edes suostuta hoitamaan, sillä siihen kosmetologeilla ei ole koulutusta ja harvat kosmetologiyrittäjät haluavat ottaa sitä riskiä,että sairaus pahenee heidän käsittelynsä tuloksena. Sehän pilaisi heidän maineensakin.
Itselleni puhkesi vaikea aikuisiän akne pillereiden lopettamisen jälkeen. Kävin yksityisellä ihotautilääkärillä hakemassa apua ja nyt ihoni on kunnossa. Harkitsin kosmetologisia hoitoja, mutta tämä jututtamani kosmetologi ei suostunut tekemään iholleni mitään kun lääkekuuri (antibiootit) oli päällä. Toivotti tervetulleeksi kunhan olen saanut ihoni kuntoon ja konsultoinut lääkäriäni hoidon sopivuudesta.
Parhaimmillaan asiakasta palvelee lääkäreiden ja kosmetologien välinen yhteistyö: ihosairaudet hoitaa lääkäri, terveen ihon ylläpidon ja hyvinvoinnin (sekä hemmottelun) kosmetologi."Akne on ihosairaus. Harva ihminen edes harkitsee vaihtoehtoisia hoitomuotoja jos kyseessä on jokin muu sairaus, mutta akneen tuputetaan jos jonkinlaisia hoitoja, jotka voivat johtaa ihon kunnon pahenemiseen. Lisäksi kosmetologiset hoidot ovat suhteessa paljon kalliimpia kuin lääkärin tekemät toimenpiteet ja määräämät lääkkeet."
Olet oikeassa väittäessäsi aknen olevan ihosairaus. Aknen tyyppejä on kuitenkin useita, ns. eri vaikeusasteikkoja. Jos akne ei ole vielä kerennyt pahaan vaiheeseen, -jossa ihossa on runsaasti tulehtuneita alueita sekä jopa mahdollisia paiseita- on joistain kosmetologisista hoidoista taatusti hyötyä. Aknen pahenemista voi siis usein ehkäistä. Itse näin "luomuihmisenä" olisin ensisijaisesti halukas kokeilemaan tehokkaita tuotteita kuin syömällä kasapäin lääkkeitä, jotka jäävät elimistööni pitkiksikin ajoiksi.
Jos taas iho on kerennyt menemään "räjähtämispisteeseen" on suositeltavaa käydä ihotautilääkärillä hakemassa tabletteja ja hoitaa aknea lääkkeillä sekä hyvillä ihonhoitotuotteilla.
"Pätevät kosmetologit suosittelevat kosmetologisia hoitoja terveelle iholle, jonka hyvinvointia pyritään ylläpitämään. Ihosairauksia ei yleensä edes suostuta hoitamaan, sillä siihen kosmetologeilla ei ole koulutusta ja harvat kosmetologiyrittäjät haluavat ottaa sitä riskiä,että sairaus pahenee heidän käsittelynsä tuloksena. Sehän pilaisi heidän maineensakin."
Olet taas oikeassa. Kosmetologien eettinen motto onkin se, että hoidamme terveitä ihmisiä. Jokainen pätevä kosmetologi tosin tuntee ihosairaudet (ne ovat opetettu aikoinaan koulun penkillä käytännön työ opettaa) ja osaa tehdä nopean tilannearvion mitä saa tehdä ja mitä ei -ja ennen kaikkea ohjata asiakasta. Tulehtuneelle iholle ei voi tehdä kuin muutamia, todella harvoja hoitoja.
"Itselleni puhkesi vaikea aikuisiän akne pillereiden lopettamisen jälkeen. Kävin yksityisellä ihotautilääkärillä hakemassa apua ja nyt ihoni on kunnossa. Harkitsin kosmetologisia hoitoja, mutta tämä jututtamani kosmetologi ei suostunut tekemään iholleni mitään kun lääkekuuri (antibiootit) oli päällä. Toivotti tervetulleeksi kunhan olen saanut ihoni kuntoon ja konsultoinut lääkäriäni hoidon sopivuudesta. "
Useita kosmetologisia hoitoja aknen hoitoon ei suositella tehtäväksi päällekäin lääkekuurin aikana. Tämä johtuu siitä kun iho on muutenkin jo koetuksella lääkkeiden takia (esim roacutan ohentaa ihoa huomattavasti), niin eivät vahvat, voimakkaat hoidot ja hoitotuotteet toimisi toivotulla tavalla vaan saattaisivat jopa ärsyttää ihoa entisestään.
Alkuperäisen viestin kirjoittanut ei kuvaillut ihonsa olevan pahasti tulehtunut eikä kertonut syövänsä mitään lääkkeitä kyseiseen vaivaan, joten siksi koin asialliseksi suositella ko.hoitoa.
Jos ihonsa päästää (tai se menee vaikkapa juuri mainitsemasi pillereiden lopettamisen takia) todella huonoon kuntoon, johon en uskalla lähteä tekemään hoitoa ohjaan minäkin asiakkaani ensisijaisesti ihotautilääkärille.
Ja lopuksi alkuperäisen viestin kirjoittajalle:
Tarkoitin hoitoloissa myytävää Bion -tuotesarjaa.
Kannattaa perhetyä nettisivuilla tarkemmin ko.sarjaan! http://www.sininetsivut.fi/innet/bion/
Kuten edellisessä viestissä taisinkin mainita, olen itsekin henk koht tykästynyt tähän sarjaan, ja olen huomannut sen tehokkuuden sekä omilla, että asiakkaiden kasvoilla.. Mutta katso ihmeessä nettisivut ja saa kysellä vielä lisää jos siltä tuntuu!
Mukavaa loppukesää kaikille! :-)
- tätä
Etsi ihmeessä kosmetologi kuka tekee Exuviance- hoitoja. Niistä on todella apua! Poikaystäväni oli todella skeptinen aknensa suhteen, koska mikään ei tuntunut auttavanedes lääkekuurit. Lopulta sattumalta hän meni kosmetologin luo joka suositteli tuota hoitoa. Nykyään ei uskoisi, että hänellä on ollut akne. Iho on todella hyvässä kunnossa. Vain satunnaisia finnejä ilmestyy lähinnä niskan alueelle.
Hoitoon kyllä joutuu sitoutumaan pitkäksi aikaa, koska yhdellä kerralla ei saa oikein tulosta aikaiseksi. Säännöllisellä käynnillä kylläkin. Mutta onhan iho sen arvoinen!
Exuviancella on myös ihonhoitosarja.
Lue ihmeessä tuolta lisää.
http://www.exuviance.eu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314054- 462777
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422745- 302473
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82465Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3152306- 382009
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481702Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461653- 1411507