Kyselin sellasta asiaa että tietääkö kukaan paljonko hiusten suoristus maksaa kampaajalla ja riippuuko hinta hiusten piduutesta,paksuudesta ja kuinka kiharainen se on?? Esim itselläni on puol pitkät ja paksut ja ihan vähän luonon kiharaa...Ja haluaisin vain parin päin kestävän suoristuksen tai päivänkin riittäisiä,kun nuo kotikonstit on niin vaivalloista...
Hiusten suoristus??
3
715
Vastaukset
- kampaaja 2
Päivän kestävä suoristus tehdään vaikka keraamisilla raudoilla. Eli maksaa vähemmän. Pysyvä suorennus vaatiikin jo eri tekniikkaa ja aineita. Hintakin on eri. Jollakin riittää esim vaan niskahiiusten suoristus, toisella on afroa joka puolella ja vaatii tosi paljon työtä- Toisin sanoen hinta on työn mukaan.
- crisp.
Riippuen käsittelystä. Tosiaan ihan kotikonstein saa suoraksi suoristusraudan avulla (suoristusrautoja myynnissä marketeissa). Suoristusrauta on kätevä jos haluat suoristaa hiuksesi vaan joskus ja jouluna. Maksaa pari kymppiä. Jos haluat taas joka päivä suorat hiukset, niin on olemassa erikoiskäsittelyitä, joita vain jotkin kampaajat tekee. Niiden hinta vaihtelee hiusten paksuudesta, pituudesta, kiharuustasosta, käytettävästä käsittelyaineesta ja kampaajasta yms riippuen 100-200 €. Käsitelty hius ei välttämättä suoristu piikkisuoraksi, mutta ei lähde myöskään kovasti siitä kihartumaan mikä on tulos käsittelyn jälkeen kampaajalta lähdettäessä. Nykyisin suositaan chi-suoristusta/silkkisuoristusta, koska se hoitaa hiusta. Ne maksavatkin enemmän mitä edelliset menetelmät, mutta ex-menetelmät sai hiusten laadun huonoksi ja takkuiseksi, joten sen takia onkin siirretty noihin parempilaatusiin menetelmiin.
- edellä joku..
joku kertoikin jo chi-suoristuksesta/silkkisuoristuksesta. Itse olen täysin ihastunut siihen=) Eikä mielestäni nyt niin hirveitä maksa, minun pitkään tukkaan on tehty reilulla sadalla eurolla. Ja pysyy hiuksissa useamman kuukauden. Eikä tarvi enää huolta kantaa että voiko sateella mennä ulos ilman huppua tai sateenvarjoa kun tukka on ja pysyy suorassa=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483