Horoskooppi-gallup

Maiju

Eli: Kertokaa oma ja kumppaninne horoskooppi ja kertokaa millainen suhde teillä on, sovitteko mielestänne yhteen?

Mun horoskooppi on kaksonen ja miehen kalat. Merkkien perusteella emme sovi yhteen, mutta oikeasti meillä on harmooninen suhde jossa molemmat tuntevat itsensä rakastetuksi, mutta ei kahlituksi.

38

1896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

mä olen horoskoopilta leijona(mutta en todellakaan tyypillinen sellainen) ja mies on tyypillinen kaksonen..
      erilaisia ollaan kyllä mutta vuosia jo yhdessä ja hyvin on tähän asti mennyt..=)

• minä myös

oon leijona (tyypillinen?) ja mies kaksonen. Ihan hyvin mennyt 20v yhdessä, vaikka mekin olemme erilaisia (erittäin).

• Medea

Me ollaan taas merkeiltämme jousimies (n) ja kalat (m). Toiset horoskoopit väittää että sopisimme yhteen hyvinkin ja toiset taas sitten väittävät että emme. Hyvältä tämä tuntuu joten...

• Steel Hagar

Sopia aika hyvin yhteen koska suhteenne on vakaalla pohjalla(ainakin niin sanotaan kirjoissa)!No,saisinko kysyä että kumpi teistä on se joustava?En minä enkä jousimies merkkiset naiset muutenkaan pidä oikein n.s miedoista miehistä yleensäkään!Joten joko sinun täytyy olla harvinaisen kiltti luonteeltasi tai muuten se sun miehesi on se kovempi puoli suhteessanne?

• Saara

Olemme molemmat horoskoopissa härkiä. Avioliittoa takana 13 vuotta ja rakastetaan yhtäpaljon tänään kuin suhteen alussakin. Paras pari minulle, ehdottomasti!

• aliisa

Mä olen kaksonen ja mies on neitsyt. Aina sanotaan ettei kaksonen ja neitsyt sovi yhteen, kun kaksonen kaipaa vaihtelua ja neitsyt ei sillai kaipaa vaihtelua.

Mutta kohta 3 vuotta yhdessä. Ei kaikki oo täydellistä (no kenellä nyt olis) mutta ollaan rakastuneita ja onnellisia =)

• Fanatic

Ei tulisi minulle ainakaan kuulloinkaan ottaa ketään saman merkkistä henkilöä kumppanikseen!Koska olen itse rapumerkkinen ja sekä nouseva ja kuumerkkini on härkä!No,ei sitten sovi millään minun ottaa toista rapua itselleen koska suhde vois piankin jähmettyä paikoilleen mikäli hänen nousevamerkki on se sama kuin minun ja ehkä vieläpä kuumerkki!Ei,ei ja ei!Sillä minä en ketään muuta rinnalleni haaveile kuin ainoastaan joko neitsyt tai jousimies merkkistä kumppania!Nousevana härkänä olen hyvin,hyvin vaativainen,mutta jos teillä kerta hyvin menee,niin toivotan teille vaan hyvää onnea eteenpäin!

• Sipsu

(N) neitsyt ja (M)vesimies... minä tyypillinen neitsyt... oltiin yhes 5 ½ vuotta, erottiin hiljattain ;(

• Sephiroth

Valintasi sinulla kun olit noinkin sinisilmäinen!Mutta älä luule että me kaikki neitsyt merkkiset ollaan noinkin omatunnottomia ja sinisilmäisiä kun esim sinä!Et tarkistanut siis että pitikö hänen nousevamerkkinsä yhtä sinun kanssa?Vielä tyhmempää sinisilmäisyyttä on ettet osannut valita kunnon pitkä kasvusta ja isopäistä rapua tai jousimiestä!?Oisit ehkä löytänyt sen ritari ässäsikin täten?Vesimiehet eivät juurikaan ole mitään jännittäviä tai tunteellisia kuten eivät muutkaan ilmanmerkkisetkään!

• vesimies vm.54

vaimo s,1955 neitsyt
        minä s,1954 vesimies
        tavattiin 7,11,1971 vihittiin 14,6,73
        lapsia tyttö ja poika lastenlapsia 5 poikaa
        yhteiseloa yli kolmekymmentä vuotta eikä eroa näkyvissä,emme ömista toisiamme vaan rakastamme
        on myös ollut vaikeitakin aikoja vesimiehenä en voi parempaa kaveria toimia emmekä ole mustasukkaisia eikä ole ollut aihetta eikä rahariitojakaan koska sitäon niin vähän että ei kannata van tuhlataan(neitsyt ei tuhlaisi)

• M@ri

Minä vesimies, mies neitsyt. Horoskooppien mukaan ei pitäisi olla kovin hyvä yhdistelmä, mutta on toiminut enemmän kuin hyvin yli 7 vuotta.

• Sephiroth

Alku soittoa tulevasta helvetistä!Sillä neitsyt merkkisillä on varmaankin lähes yhtä paljon taipumusta kuin ravuillakin omistavaisuuteen ja kahlitsemiseen!Et ole tarkistanut hänen nousevaa tai kuumerkkiään joka voi olla loppujen lopuksi hyvinkin erinlainen kuin sinulla itsellään!?Älä ole siis liian optimistinen ja sinisilmänen!Vai etkö uskalla katsoa totuutta silmiin?

• nainen

minä leijona mies rapu. Ihanneliittoani kestänyt 13 vuotta. Olemme syntyneet heinäkuussa ihan lähekkäin, viikon erolla vain. Lieneekö selitys, kun muuten merkkien ei pitäisi niin kovin hyvin sopia.

• Fanatic

Muuten vaikka teillä oiskin niinkin hyvä tuuri että olette molemmat nouseviltaan merkeiltä samat ja ehkäpä kuumerkkinnekin!No leijona on tietysti aina haluton tekemään minkäänlaisia kompromissejä ja on ainaisen huomioimisen puutteissa!Ravut ovat taas enemmänkin halukkaita tekemään kompromissejä tarpeen vaatiessa,vaikka toisaalta heilläkin on taipumusta ohjailemiseen ja haluavat myöskin päättää asioistaan!Minä en rapuna kyllä ainakaan ehdottais toisillekkaan ravuille mitään ilmanmerkkisiä,härkiä,kauriita,skorpiooneja tai sen enempää leijoniakaan kumppaniksi!

• horoskooppi

sopiiko yhteen vai ei.

• Maiju

Eihän ne horoskoopit määrää sopiiko jotkut yhteen, koska jokaisella on myös muita luonteenpiirteitä joita on omaksunut muualta. Mutta onhan se mielenkiintoista nähdä, että kuinka iso merkitys tähtimerkeillä on suhteessa. Tietää sitten, että suhde ei välttämättä ole tuhoon tuomittu, vaikka horoskooppi niin väittäisikin! :)

• Steel Hagar

Täällä Suomessakin on niitä homoja ja lesbojakin kun olette menneet rikkomaan taivaan lakeja vastaan!Meikäläiset ja neitsyet kuuluvat esim ravuille ainoastaan!Ai,kuinka kauan te vielä rikotte taivaan säädöksiä vastaan te sokeat?Syyn ja seurauksen lait ovat jo täyttyneet aika hyvin täällä Suomessakin!

• asl

Minä jousimies ja mieheni oinas. Meidän pitäisi kuulemma sopia todella hyvin yhteen, mutta ei se aina siltä tunnu.

• Rising

Että yleensäkin samaan elementteihin kuuluvilla ystävyys on hyvin sujuvaa ja että toimeen tullaan!Mutta kun on kyse parisuhteesta,niin kannattaa harkita johonkin muuhun elementtiin kuuluvaa puolisokseen!Esim tulen merkkiselle parhaimmat ehdotukseni on joko veen tai maan merkkinen kumppani!Ota huomioon myös että nousevat ja kuumerkit vaikuttavat tilaanteeseen myöskin!

• Cruel

ÄMMÄIN HORINOITA! VITTUAKO NE HOROSKOOPIT KUULUU TÄHÄN?

• julia

olen jousimies ja miehenikin.suhde on toimii hyvin ja olemme loppujen lopuksi aika samanlaisia mutta rankat riidat ja molemmat tulisia.voi ottaa koville..

• Vaisnava

Mieheni on neitsyt ja minä kaksonen. Oikeastaan mieheni on neitsyen perikuva ja minäkin aika selkeä kaksonen. Naurattaa aina lukea horoskooppiluonneanalyyseistä paikkansapitävyyksiä, miten voivatkin osua niin!

Neitsyet ja kaksoset eivät kuulemma ole paras mahdollinen aviopari. Kuvaukset meidänlaisistamme pariskunnista osuvat monin osin hyvin. Suhteemme on esim. selvästi enemmän älyllinen kuin fyysinen.

Joka tapauksessa ja horoskoopeista huolimatta olemme onnellisia yhdessä :)

• Fanatic

Todellakin täyttä zombimaisuutta ja pintapuolisuutta toi suhteenne!Neitsyt merkkisen on aivan turhaa oottaa mitään vastakaikua kaksoselta!Sillä tosi ymmärrystä heiltä ei löydy,vaan ainoastaan pintapuolista suvaitsevaisuutta!Se neitsyt joka kaipaa tosi rakkautta,ottakoon itselleen rapu tai jousimies merkkisen puolisokseen!Sillä nämä 3 viimeksi mainittua merkkiä ovat niitä suurimpia ja jaloimpia filosooffeja kaikista merkeistä!

• girl0044

Itse olen Vaaka ja mieheni on Oinas. Siinä missä minä olen demokratiaan pyrkivä, mieheni edustaa salaperäisyyttä.Tähtimerkeissä meitä kumminkin yhdistää halu auttaa heikompia ja vähäosaisempia. Näin kertoo Suuri Horoskooppikirja meidän yhteiselämästä. Mutta ei sillä ole oikeastaan väliä...HYVIN MENEE...KESÄ TULEE :)

• +Shadow

Olemme molemmat jousimiehiä ja sovimme loistavasti yhteen! :) Välillä tosin kummankin tahdittomuus häiritsee molempia ja joskus tulee kummallakin puhuttua vähän liiankin suoraan, tarkoittaen kuitenkin hyvää.. Mitä nyt olen jonkun verran noita horoskooppeja lukenut niin olemme juuri niiden ennustamanlainen pariskunta ;D

• aropupu

Minä olen härkä ja mieheni vaaka. Minä olen raivohärkä :) ja mieheni "tasapainoilee" kanssani. Ihan hyvin menee mieheni rauhallisuuden ansiosta. :)

• Tellu

Kumppanini on Vaaka ja minä olen Kala. Missään ei koskaan lupailla että tämä yhdistelmä olisi jotenkin erinomainen, mutta kokonaisuutena karttamme sopivat hyvin yhteen monilta tekijöiltään.

(Lisää horoskooppi-asiaa löydätte Hyvinvointi-osaston alta.)

• Kooppihoros

Taikauskoa.

• Venus

ole taikauskoa. Se on astrologiaa ja sillä on vissisti vaikutusta milloin on syntynyt.

• Kooppihoros
        Venus kirjoitti:

ole taikauskoa. Se on astrologiaa ja sillä on vissisti vaikutusta milloin on syntynyt.

Koko astrologia = taikauskoon perustuvaa potaskaa.

• Anus

Paskanmarjat ovat taikauskoa ja hulluin houretta, en minä ole koskaan sellaisia paskanmarjoja nähnyt.

• Jousimies ja Kaksonen

Välillä on kivaa, mutta kaksonen on EPÄLUOTETTAVIN olento maailmassa

• Rising

Tuossa asiassasi!Sillä kaksosilla puuttuu yleensäkin tosi ymmärtämisen taito!Suvaitsevaisuutta heissä kyllä saattaa olla sen sijaan,mutta kokonaiskuva heistä on hyvin pintapuolista!Ei väliä vaikka oiskin samat nousevat ja kuumerkit niin täytyy myöntää etteivät he ole samaa luokkaa kuin esim jousimiehet,ravut ja neitsyet!

• jooo

Rapu (n) ja kaksonen (m)

Ihan hyvin sovitaan yhteen vaikka horoskooppien perusteella ei olla mikään ihanteellinen pari.

• Fanatic

Tuommoinen kertakaikkiaan!Sillä minulla ei ole ainakaan ollut hyviä kokemuksia kaksosista olemassakaan!Miten ihmeessä sinä siedät kaiken nipistelyn,kiusaamisen,pilkkaamisen j.n.e?Kaksosilla kun ei ole sitä ymmärrystä tippaakaan toisten tunteita kohtaan ja puhumattakaan pikkumaisuudesta!Olet aivan väärässä jos luulet saavasi hellyyttä noinkin pintapuoliselta tyypiltä?

• Vaisnava
        Fanatic kirjoitti:

Tuommoinen kertakaikkiaan!Sillä minulla ei ole ainakaan ollut hyviä kokemuksia kaksosista olemassakaan!Miten ihmeessä sinä siedät kaiken nipistelyn,kiusaamisen,pilkkaamisen j.n.e?Kaksosilla kun ei ole sitä ymmärrystä tippaakaan toisten tunteita kohtaan ja puhumattakaan pikkumaisuudesta!Olet aivan väärässä jos luulet saavasi hellyyttä noinkin pintapuoliselta tyypiltä?

Kiitän viestiesi nostattamista makeista nauruista! Et kai sentään oikeasti tuomitse minua ja muita kaksosia iänkaikkiseen pinnallisuuteen vailla mitään kehittymisen mahdollisuuksia?

• Fanatic
        Vaisnava kirjoitti:

Kiitän viestiesi nostattamista makeista nauruista! Et kai sentään oikeasti tuomitse minua ja muita kaksosia iänkaikkiseen pinnallisuuteen vailla mitään kehittymisen mahdollisuuksia?

Koska veljeni ja puolisiskoni ovat aivan kauheita!Ei kumpikaan heistä siedä minkäänlaista toisin ajattelua tai vielä vähemmen suoraa puhetta!Virheitänsä kun ei heistä kumpikaan helposti myönnä!No jos kiinnostaa niin veljeni nouseva merkki on vaaka ja kuumerkki leijona!Puolisiskoni nouseva merkki taas oinas ja kuumerkki kaksonen!No entäs sitten nyt?Eikö olekkin aika pintapuolisia molemmat heistä?

• Rising

Pitää paikkaansa millään tuo juttusi!Ei vaikka teillä ois sama nouseva ja kuumerkki niin ei kaksosesta juuri ole kalaihmisen haaveiden täyttäjäksi!Kaksonen on kerta kaikkiaan liian hairahtelevainen ja pintapuolinen siihen tehtävään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33