Se toimii sittenkin!

Siili80

Heips kaikille!

Nyt on pakko vihdoin kirjoittaa ja kertoa kuppauskuulumisia.

Tilasin kupit jo keväällä...olisiko ollut maaliskuuta ja aloitin innokkaan kuppaamisen. Selluliittiä on kertynyt peppuun,reisiin ja pohkeisiin (pääasiassa 1.asteen, mutta myös 2.asteen), vaikka urheilen aktiivisesti ja kiloja ei juuri ylimääräisiä ole.

Kuppausinto kuitenkin lopahti keväällä reilun kuukauden jälkeen, kun en mielestäni saanut mitään aikaan eli tuloksia ei näkynyt ei kuulunut. Kuppailin kyllä edelleen, mutta hyvin epäsäännöllisesti.

Kesäkuussa juhannuksen tienoolla sisuunnuin taas sellupyllyyni ja päätin taas kokeilla kuppaamista. Tein päätöksen, että kuppaan tällä kertaa aktiivisesti vaikka vuoden loppuun asti ja sitten heitän kupit ja toivon kaivoon, jos mitään ei tapahdu.

Ja nyt alkaa hymyilyttämään =)
Eilen tarkastelin kuntosalin pukkarin kokovartalopeilistä peppuani...ja se on oikeesti sileämpi kuin ennen!!

Kotona käskin mieheni katsomaan tarkkaan ja sanomaan rehellisesti, onko sellu vähentynyt ja myös hän huomasi eron! Siis se toimii sittenkin!
Sellua näkyy kyllä vielä, kun jännitän pakaroita, mutta se on vähentynyt huomattavasti ja ei näy enää seistessä!

Mittoja en ole alun alkaenkaan ottanut, sillä käyn salilla aktiivisesti eikä reiden ympärysmittani kertoisi kuitenkaan koko totuutta. Keväällä seurailin peilin kautta tuloksia (joita en siis huomannut), mutta tämän uuden kuppaus-buumin jälkiä en jaksanut edes aktiivisesti seurata...ja siksi se tulikin valtavana yllätyksenä...kivana sellaisena!

Että tsemppiä vaan kaikille...sitkeyttä ja sisua siihen kuppaukseen, tuloksia ei välttämättä heti näy, mutta kannattaa silti jatkaa.

Aurinkoisin terkuin, Siili

8

3225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peppuilija

      mullakin on noi kupit. mutta en ole oikein varma käytänkö niitä oikein. eli kuppi kiinni tohon polven yläpuolelle ja siitä vaan vedän ylöspäin ja sit taas uusiksi uudesta kohdasta. vai pitääkö kuppia pitää yhdessä paikassa kauemmin? olis kiva tietää se oikea tekniikka ettei turhaan puuhastele :) kiitos

      • siili80

        Ohjeissa kai sanotaan, että pitäisi kiinnittää aina uudelleen ja vedellä vain alhaalta ylös.
        Mulla ei ole kärsivällisyys riittänyt tuohon "vain alhaalta ylös"-menetelmään eli kun saan kupin hyvin kiinni, vetelen edes takasin niin kauan, kun kuppi pysyy kiinni tai kun tulee reipas punoitus =)
        Eli itse käytän ronskimpaa menetelmää ja tulosta on ainakin tullut..tietty varon reisien sisäpintaa ja polven ympärystä enkä pidä kupissa liian kovaa imua.


      • peppuilija
        siili80 kirjoitti:

        Ohjeissa kai sanotaan, että pitäisi kiinnittää aina uudelleen ja vedellä vain alhaalta ylös.
        Mulla ei ole kärsivällisyys riittänyt tuohon "vain alhaalta ylös"-menetelmään eli kun saan kupin hyvin kiinni, vetelen edes takasin niin kauan, kun kuppi pysyy kiinni tai kun tulee reipas punoitus =)
        Eli itse käytän ronskimpaa menetelmää ja tulosta on ainakin tullut..tietty varon reisien sisäpintaa ja polven ympärystä enkä pidä kupissa liian kovaa imua.

        eli vedätkö kuppiä iholla myös alas päin?? olin lukevinani jostain, että alaspäin ei saa vetää kun ulkosivusta.. :O oonko ihan hakoteillä? kiitos vastauksesta :)


      • sellarielli
        siili80 kirjoitti:

        Ohjeissa kai sanotaan, että pitäisi kiinnittää aina uudelleen ja vedellä vain alhaalta ylös.
        Mulla ei ole kärsivällisyys riittänyt tuohon "vain alhaalta ylös"-menetelmään eli kun saan kupin hyvin kiinni, vetelen edes takasin niin kauan, kun kuppi pysyy kiinni tai kun tulee reipas punoitus =)
        Eli itse käytän ronskimpaa menetelmää ja tulosta on ainakin tullut..tietty varon reisien sisäpintaa ja polven ympärystä enkä pidä kupissa liian kovaa imua.

        mistä ihmeestä näitä kuppeja saa?????


      • täältä, :)
        sellarielli kirjoitti:

        mistä ihmeestä näitä kuppeja saa?????

        hyvinvoinnin tavaratalo ja nhs.fi ainaski myyvät!


    • peppuilija

      ja ONNEA PALJON onnistumisestasi :D

      • titikris

        Mulla ohjeet neuvoi että niin reisien päällä ja alla samoin kuin pohkeissakin sellua hierotaan pyörivillä liikkeillä, tai sivusuunnassa vedellän eestaas. Reiden ulkosyrjällä voi sitten vetää ylösalas.

        Kannattaa tilata samalla tuo ohjekirja.


      • Siili80
        titikris kirjoitti:

        Mulla ohjeet neuvoi että niin reisien päällä ja alla samoin kuin pohkeissakin sellua hierotaan pyörivillä liikkeillä, tai sivusuunnassa vedellän eestaas. Reiden ulkosyrjällä voi sitten vetää ylösalas.

        Kannattaa tilata samalla tuo ohjekirja.

        Ahaa...tuo olikin uusi ohje mulle. Itse en kuppien kanssa tilannut mitään ohjekirjasta, vaan oon etsinyt menetelmä-vinkkejä netistä.

        Kiitti vinkistä, luulen että tuo on helpompi tapa kuppailla. Jotenkin se ylös-alas-vetely on vaan väliin hankalaa.

        =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe