No terve.. Vähän kysymykiä tulis tässä.. Olen ollut jo jonkun aikaa työtön (sairaslomalla) ja en millään ole saanut töitä.. Eräs ystävä suositteli varamiespalvelua mutta olen kullut vähän sitä sun tätä siitä.. Mitäs mieltä olette? Onko se reilua touhua?? Ja mites tuo palkkapuoli ku tämä samanen henkilö joka suositteli niin saa ite melkeen vähemmän ku minimipalkkaa kuin tuolla taulukoissa näkyy ja kumminki useita vuosia jo tehnyt samaa työtä ja nyt melkeen 2 vuotta samassa paikassa (isossa varastossa töissä)
Minkälaista palkkaa te saatte?? Ja onko ne minimipalkat nuo mitkä näkyykin tuolla taulukoissa jotka on ''meidän nähtävillä'' vai onko varamiespalvelulla jotkut taulukot missä näkyy se ihan minimi??
Tietääkö ketään mikä olisi aloittelijan minimipalkka asiakaspalvelu työssä? esim. erillaiset kaupat (tavara-, ruoka-, kukkakaupoissa etc)
Ja saa kertoa mitä palkkaa saatte millä alueilla ja teidän kokemukset vuokratyöstä =)
Vähän sekavaa textiä tuli mut selvennän jos on jotain.. Vähän nyt innostuin tästä ni piti tulla kyselemään =)
Kiitos teille jotka vastaa =)
varamiespalvelu....
45
20057
Vastaukset
- .-.-.-.-..-
Palkan täytyy olla vähintään alan työehtosopimuksen mukainen. Ei vuokrafirma saa mitään omia minimipalkkoja pitää. Minimin taas tarkistat sen alan ammattiliitosta, millä alalla työskentelet. Esim PAM on palvelualojen ammattiliitto, metallihommissa Metalliliitto jne.. Jotkut ammattiliitot ovat tehneet oman tessin vuokratyölle, josta selviää sitten myös lomakorvauksen määrä, mutta tuntipalkka ei saa KOSKAAN olla alle minimin.
http://www.pam.fi/tyoelama/palkat/voimassa_olevat_palkkataulukot/
Minun tuntipalkkani metallihommissa oli 8.20€/h ja vuokratyö on syvältä. Koskaan ei tiedä kuinka paljon on töitä ja palkassa on usein virheitä. En ollut varamiespalvelussa vaan toisessa vuokrafirmassa.- alk.per.viest.kirj.
elikkäs olisko se sit tuo 8,18€/tunti se mitää ne maksais?? tai tietenki ne aina vaihtelee mut onkos tuo se minimi mitä niitten pitäis maksaa vai löytyykö jostain viel minimii?? en oikeen tiedä mihin kalleusluokkaan tää paikkakunta kuuluu mut luulisin et 2... ja tuosta kaupanalan palkat osiosta luin..Kumminki olen kuullut että varamiespalvelussa saa sen palkat heti tosta 1. taso ettei siinä ole mitään harjettelu yms. palkkaa.. vai onko sekin huijausta??
- .-.-.-.-.-.-
alk.per.viest.kirj. kirjoitti:
elikkäs olisko se sit tuo 8,18€/tunti se mitää ne maksais?? tai tietenki ne aina vaihtelee mut onkos tuo se minimi mitä niitten pitäis maksaa vai löytyykö jostain viel minimii?? en oikeen tiedä mihin kalleusluokkaan tää paikkakunta kuuluu mut luulisin et 2... ja tuosta kaupanalan palkat osiosta luin..Kumminki olen kuullut että varamiespalvelussa saa sen palkat heti tosta 1. taso ettei siinä ole mitään harjettelu yms. palkkaa.. vai onko sekin huijausta??
En tiedä asiasta sen enempää, mutta tuo 8,18€ on varmasti se minimi. 1. kalleusluokkaan kuuluu pääkaupunkiseutu. Harjoittelupalkan maksamiselle on omat sääntönsä ja se on prosenttimäärä (85?) 1. tasosta. Varamiespalvelun käytäntöä en tiedä, kunhan huolehdit siitä, että palkka kirjataan työsopimukseen. En ole itse koskaan ollut kyseisellä alalla, joten enempää en oikein osaa neuvoa.
- .-.-.-.--.-.
.-.-.-.-.-.- kirjoitti:
En tiedä asiasta sen enempää, mutta tuo 8,18€ on varmasti se minimi. 1. kalleusluokkaan kuuluu pääkaupunkiseutu. Harjoittelupalkan maksamiselle on omat sääntönsä ja se on prosenttimäärä (85?) 1. tasosta. Varamiespalvelun käytäntöä en tiedä, kunhan huolehdit siitä, että palkka kirjataan työsopimukseen. En ole itse koskaan ollut kyseisellä alalla, joten enempää en oikein osaa neuvoa.
Niin, ja mistään muualta kuin alan työehtosopimuksesta ei saa löytyä pienempää palkkaa.
Lisäksi vielä; liity ammattiliittoon ja muista tarkistaa, että saat kaikki lisät oikein (iltalisät, viikonloppulisät....). - alk.per.
.-.-.-.--.-. kirjoitti:
Niin, ja mistään muualta kuin alan työehtosopimuksesta ei saa löytyä pienempää palkkaa.
Lisäksi vielä; liity ammattiliittoon ja muista tarkistaa, että saat kaikki lisät oikein (iltalisät, viikonloppulisät....).Mä en kauheesti noista ammattiliitoista tiedä.. Löytyiskös jotain linkkiä?? Satutko tietämään että mihin ammattiliittoon vaikka tuo kaupan-ala kuuluu?? vai onko niillekkin kaikilla eri riippuen missä kaupanalan työssä on??
- alk.per.
.-.-.-.--.-. kirjoitti:
Lisäksi vielä; liity ammattiliittoon ja muista tarkistaa, että saat kaikki lisät oikein (iltalisät, viikonloppulisät....).KIITOS!!!!! =) Kiitos paljon =)
- .-.-.-.-.
alk.per. kirjoitti:
Mä en kauheesti noista ammattiliitoista tiedä.. Löytyiskös jotain linkkiä?? Satutko tietämään että mihin ammattiliittoon vaikka tuo kaupan-ala kuuluu?? vai onko niillekkin kaikilla eri riippuen missä kaupanalan työssä on??
Pam on kaupanalojen ammattiliitto. Alla on vielä linkki sivulle. Sieltä löytyy myös kaikki ammattialat, jotka kuuluvat tähän liittoon. Selvitä kohdasta jäsenyys, mitä se tarkoittaa.
http://www.pam.fi/
- seeivaankannatatukeaorjuutta
Huijatuksi joudut jos vuokraorjafirmojen kautta menet töihin!!
- ikipäivänä
sekaannu näihin yrityksiin, ovat varsinainen vitsaus työmarkkinoilla. En voi suositella kuin henkilölle joka haluaa tehdä epäsäännölistä työtä omista oikeuksistaan välittämättä. Lupauksetha näillä kaikilla ovat hienoja, toteutukset täältä luettuna ovat aika toista luokkaa...
- ....
vuokrafirmoiltakin saatu raha on parempi kuin ei mitään. Vai?
- Ex Vuokra orja
.... kirjoitti:
vuokrafirmoiltakin saatu raha on parempi kuin ei mitään. Vai?
Pankkiryöstöstä saadut rahat on paljon kivempi tuhlata.
- köyhä ex opiskelia
kun haukutte sellasta tahoa joka on valmis maksaan lähes kouluttamattomille ihmisille about tuhat euroo kuussa. kyllä se työttömyys korvauksen voittaa jota omalta osaltani on kesän puolesta välistä asti puitu eikä mitään tuloksia ole tullu vieläkään. kaikkien isi ja äiti ei raahaa kaikkea ovelle hopeatarjottimella ja työnnä perseeseen kultalusikalla. Onhan se hienoa ylevästi haukkua vuokra työvoimaa mutta itse pidän enemmän voista leivän päällä.
- Vituttaakohan
köyhä ex opiskelia kirjoitti:
kun haukutte sellasta tahoa joka on valmis maksaan lähes kouluttamattomille ihmisille about tuhat euroo kuussa. kyllä se työttömyys korvauksen voittaa jota omalta osaltani on kesän puolesta välistä asti puitu eikä mitään tuloksia ole tullu vieläkään. kaikkien isi ja äiti ei raahaa kaikkea ovelle hopeatarjottimella ja työnnä perseeseen kultalusikalla. Onhan se hienoa ylevästi haukkua vuokra työvoimaa mutta itse pidän enemmän voista leivän päällä.
Jos firma laskuttaa yhtiöltä 35 euroa tunti ja maksaa 8 euroa niin jokin on pielessä .
Kannattaa perustaa itse firma ja laskuttaa sama itselle.
Kusetettavia on aika paljon. - naksi
Vituttaakohan kirjoitti:
Jos firma laskuttaa yhtiöltä 35 euroa tunti ja maksaa 8 euroa niin jokin on pielessä .
Kannattaa perustaa itse firma ja laskuttaa sama itselle.
Kusetettavia on aika paljon.??? maksetaanhan laskutuksesta kaikki työntekijämaksut ja muut kulutkin. ja yritys on ostanut palvelun josta maksaa.
- duunari2323
Ite oon vuokralla varamiespalvelussa ja sanotaan niin että kaikki on mennyt aika hyvin. Vuokratyöhän on todella perseestä, mutta vmp on hoitanut asiat kyllä ihan ok. Varmasti on huonompiakin vuokrafirmoja.
Mutta on yks kysymys mullakin:
Saattaa olla että lähiaikoina on tulossa pidempi saikku, eli 3-6 viikkoa. Miten VMP makselee palkkoja tuolta ajalta? olen ollut töissä 6kk.
Kellään tietoa???
Normaalistihan tuosta maksettais varmaan neljä viikkoa, ja loput kelalta?- vakisairas
Kyllä vakituisissakin työpaikoissa on ollut sairasloman maksaminen vain viikon ajalta. Sen jälkeen sairaspäivärahan maksatus siirtyy KELAAn ja siitä seuraa omavastuuaika/karenssi muutaman päivän.
VMP:llä samaa käytäntöä? EN osaa sanoa. - sp
vakisairas kirjoitti:
Kyllä vakituisissakin työpaikoissa on ollut sairasloman maksaminen vain viikon ajalta. Sen jälkeen sairaspäivärahan maksatus siirtyy KELAAn ja siitä seuraa omavastuuaika/karenssi muutaman päivän.
VMP:llä samaa käytäntöä? EN osaa sanoa.Työehtosopimukset määrittävät sen kuinka kauan ja paljonko työnantaja on velvollinen maksamaan sairausajanpalkkaa. Joten ala, jolla työskennellään ja työsuhteen kesto vaikuttavat myös ko. asiaan. Kannattaa tarkistaa työsopimuksesta, että mitä tessiä noudatetaan ja siitä sitten lukaista selville nuo asiat.
Vuokratyötä jaksetaan aina haukkua. Tärkeintä on pitää kiinni omista oikeuksistaan - liittoon kuuluminen on tärkeätä vaikka vähän pienentääkin jo ennestään pientä palkkaa. Vuokratyö menee ensimmäisestä duunipaikasta, saapahan yleistä työkokemusta ja pidettyä itseään hengissä ja työnhakua yllä. Sitten kun kokemusta karttuu niin on helpompi päästä vakituiseen muualle.
- Kaupan täti
Varamiespalvelu on Suomen suurin vuokra-rekry palveluja välittävä yritys. Ja toimii jokaisen alan työehtosopimusten mukaan.Työntekijälle maksetaan sen alan tessin mukaan mikä on määrätty. Olen itse ollut kaupan alalla 20v esimiehenä ja palkkaus menee jokaisen kohdalla taulukon mukaan minkä on liitto määrännyt. Kaikkien pitää joskus aloittaa alkupalkasta ja kun kokemusta tulee niin tottakai palkka nousee sen mukaan! Varamiespalvelun kautta meillä on ollut työntekijöitä kiiruaikaan ja tuuraus vuoroissa. Olemme olleet todella tyytyväisiä sieltä tulleisiin työntekijöihin!! Oma aktiivisuus myös työnhaussa on tärkeä! Ei kukaan tule kotoa hakemaan.
- ei enempää
Niinpä...taitavat lukea sitä tessiä turhankin nuukaan.
Minä sain puualan töitä Varamiespalvelun kautta ja tuntipalkka jäi johonkin 6.5 euroon tunnilta kun minulla ei ollut koulutusta.Eikä sekään auttanut vaikka olin tehnyt samoja töitä jo 20v toisessa firmassa.
Voiko tuohon muuta sanoa kuin että syvältä on. - hghgjgjjj
Varmasti kaikissa työpaikoissa ollaan tyytyväisiä vuokratyöläisiin, tulevat kiltisti hommiin painavat paskimmat hommat, kiireisinpinä aikoina, jäävät ylitöihin mielellään jne.
Kolikolla on se toinenkin puoli myös vuokratyöläisellä on oma elämä, perheensä, pankkilainansa ym.
Viimetteeksi mukavaa se on olla töissä kun välittäjä saapi palkkaa työntekijästään joka tunnilta ja työntekijä sen minimin juuri ylittävän palkan. - NimPPu
ei enempää kirjoitti:
Minä sain puualan töitä Varamiespalvelun kautta ja tuntipalkka jäi johonkin 6.5 euroon tunnilta kun minulla ei ollut koulutusta.Eikä sekään auttanut vaikka olin tehnyt samoja töitä jo 20v toisessa firmassa.
Voiko tuohon muuta sanoa kuin että syvältä on.6,5 euron palkkaa ei ole TES:ssä ollut vuonna 2010...olikoan palkkasi kuitenkin suurempi...
- rototilt
ei enempää kirjoitti:
Voiko tuohon muuta sanoa kuin että syvältä on.No ei tullut työsopimusta tehdessä katsottua mikä on tunti palkka sovittu?
Eihän kahdenkymmenen vuoden kokemuksella (osaamisella) kukaan tekisi mitään tuolla palkalla!!! Itte vmp:llä töissä ja maanrakennusalalla tehny töitä rontti 15 vuotta ja lähtö on rontti 14 egee siihen työajan lyhennys(pekkaskorvaus) henkilökohtanen lisä niin päästään sinne 16-17 eeron huitamiin, enkä ole helsingissä töissä...
Ei niitä töitä ilmaiseksi ole pakko tehdä.
- syvältäää
Mietin vain, ett' miten usein teille tulee soittoja varamiespalvelulta? mutta ei heidänkään työllisyystilanne taida kovin hyvä olla, soitin sinne ja virkailija sanoi että vaan hakee jos on c ja d ajokortti... ja he ilmottevat jos jotain tulee. Onko muuten mahdollista hakea samalla jotain muuta töitä ja olla kuitenki VMP listoilla? ja sitten jos saa paikan muualta niin onnistuuko VMP eroaminen nopeasti?
- kauboy
Nuo isot Firmat kuten Barona tai VMP on aika luotettavia ne hoitaa asiansa. Mutta kuten tälläkin palstalla lukee noista muista pikku firmoista otetaan nyt esimerkiksi tuo Polar Pro Toimitusjohtaja on entinen Lkv hemmo ei oo toimitettu edes tilinpäätöstietoja PRHlle niin en menisi sellasille töihin nauttimaan jotain minimipalkkaa.
- asacc
Olin varamiespalvelun kautta töissä ja satuin sarastumaan niin soittivat VMP:ltä että ei tarvii sairasloman jälkeen tulla töihin!!! Tosi törkeetä!!! Ihan sikatoimintaa!!! Toivottavasti menee konkkaa koko paska!! Ja itse VMP henkilökunta ei koskaan sairastu.
- Kokemusta tästä on
asacc kirjoitti:
Olin varamiespalvelun kautta töissä ja satuin sarastumaan niin soittivat VMP:ltä että ei tarvii sairasloman jälkeen tulla töihin!!! Tosi törkeetä!!! Ihan sikatoimintaa!!! Toivottavasti menee konkkaa koko paska!! Ja itse VMP henkilökunta ei koskaan sairastu.
Tehkää työnne kunnolla nii ei tule kenkää! Itse olin pari vuotta VMP:n kautta hommissa ja sinä aikana palkka nousi yli eurolla ja lomakorvauskin 9rossast 11,5. ei saanu lomista palkkaa ku tuli palkan yhteydessä se oli huono puoli... Mut kuitenki vähä yli 20k vuodessa tienasin sitä kautta ku teki työnsä kunnolla. Palkka TESin huonoin,mut pikkuhiljaa parani. Kiitos VMP:n 2vuoden uurastuksen jälkeen hommat siellä loppu ja nykyään vakkarina firmassa, jossa VMP:n kautta olin ensin tuon 2 vuotta. Sairaslomilla olin 6päivää 2 vuoden aikana ja palkatkin niistä sain. Ja jos saikun jälkee potkitaa pöis töistä ei vika ole VMP:n vaan työvoiman tilaaja on sanonu et ei tarvita enää tampio... ja VMP tosiaa ottaa vajaa 2kertaa sen mitä palkka työntekijällä on et esim 10 palkka nii noin 17egee VMP ottaa mut ne maksaa työntekijän kulut ja jos olet saikulla nii VMP maksaa sun palkkas omasta pussista! Jos olet sairaslomalla ei työntekijää tarvivan kuulu maksaa palkkaa sen tekee VMP ja kaikenlisäks VMPn pitää ettiä uus työntekijä tilalle siks aikaa ku tilattu henkilö sairaana...
- assaab
Kokemusta tästä on kirjoitti:
Tehkää työnne kunnolla nii ei tule kenkää! Itse olin pari vuotta VMP:n kautta hommissa ja sinä aikana palkka nousi yli eurolla ja lomakorvauskin 9rossast 11,5. ei saanu lomista palkkaa ku tuli palkan yhteydessä se oli huono puoli... Mut kuitenki vähä yli 20k vuodessa tienasin sitä kautta ku teki työnsä kunnolla. Palkka TESin huonoin,mut pikkuhiljaa parani. Kiitos VMP:n 2vuoden uurastuksen jälkeen hommat siellä loppu ja nykyään vakkarina firmassa, jossa VMP:n kautta olin ensin tuon 2 vuotta. Sairaslomilla olin 6päivää 2 vuoden aikana ja palkatkin niistä sain. Ja jos saikun jälkee potkitaa pöis töistä ei vika ole VMP:n vaan työvoiman tilaaja on sanonu et ei tarvita enää tampio... ja VMP tosiaa ottaa vajaa 2kertaa sen mitä palkka työntekijällä on et esim 10 palkka nii noin 17egee VMP ottaa mut ne maksaa työntekijän kulut ja jos olet saikulla nii VMP maksaa sun palkkas omasta pussista! Jos olet sairaslomalla ei työntekijää tarvivan kuulu maksaa palkkaa sen tekee VMP ja kaikenlisäks VMPn pitää ettiä uus työntekijä tilalle siks aikaa ku tilattu henkilö sairaana...
Tuosta tulee VMP sanan lyhennys, homma ei tosissaankaan toimi, eivätkä tiedä mitään irtisanomisista, vaan irtisanovat milloin lystää.
Ihan sekoo touhuu ja saa mennä konkkaan koko paska! - sitäpä just
assaab kirjoitti:
Tuosta tulee VMP sanan lyhennys, homma ei tosissaankaan toimi, eivätkä tiedä mitään irtisanomisista, vaan irtisanovat milloin lystää.
Ihan sekoo touhuu ja saa mennä konkkaan koko paska!AINA on VMP:n maksamissa palkoissa virheitä!!! ei jaksaisi ainaista huomauttamista väärin maksetuista palkoista...
- NimPPU
Juuri näin. Jos palkka on 10e ja asiakkaalta veloitetaan 20e niin ei vuokrafirma ota välistä 10e! Asiakkaalta täytyy veloittaa tuntipalkan lisäksi myös muut lakisäteiset työnantajamaksut ja mahdollisesti vaikka työvaatekulut. Turvakengät maksaa joku 30-50e ja työvaatteet pesulakuluineen 30e. Paljonkohan tässä jää voittoa kuukauden työsuhteesta sijaisena? Vielä kun työntekijä on pari päivää sairaana niin tilalle sijaisen sijainen ja extrapalkan ja saikun maksut.
- mappi
sitäpä just kirjoitti:
AINA on VMP:n maksamissa palkoissa virheitä!!! ei jaksaisi ainaista huomauttamista väärin maksetuista palkoista...
Oletko ilmoittanut tuntisi ajoissa ja oikein? Itse unohdin ilmoittaa ajoissa kahden päivän tunnit joten en olettanutkaan että vmp:n täti henkkoht tarkistaa kaikkien tunnit ja soittaa kotiin niitä kysyäkseen. Pahoitteli vain että palkat on jo laskettu kun huomenna on palkkapäivä ja laittoi tunnit ylös, jotta saan ne seuraavassa palkassa.
- mappi
eli saithan lomista palkkaa, sait sen tuntipalkan yhteydessä :)
- pätkisjätkis
VMP ei ehkä ole ihan niin epämääräinen pulju kuin SOL-rekry mutta melkein (btw: minua ainakin hävettäisi olla sellaisessa töissä esimerkiksi jonakin henkilöstökonsulttina tms - ainakin itseäni jopa säälittää noi tyttöset noissa firmoissa ;)
No mutta asiaan: jos siis tarvitsee rahaa tilapäisesti/nopeasti/lisää, niin voihan noiden puljujen nollasopimuksia (= tarvittaessa töihin kutsuttava) hyväksyä ja tekee sitten töitä sen verran kuin oikeasti itse tarvii ja ehtii; sitä tietenkään ei kannata kertoa työnantajalle, koska nuo nollasopimukset eivät velvoita sua mihinkään. Teet tasan sen verran duunia ja niin kauan kuin tarvit (lu: siihen asti, että saat oikeita töitä) ja jätät sitten firman ihmettelemään. Se on tämän päivän meininki. Itse ainakin hyödynnän tuota tilannetta enkä todellakaan edes ajattele sen kummemmin sitoutuvani mihinkään orjareservaattiin. - Bobo
Itse olin VMP:n kautta reilun 3 kk töissä. Palkka piti tulla kahden viikon välein, muttei tullut. Olin ollut kuukauden töissä, ja ihmettelin kun ei palkkaa tule, soitin vmpn toimistolle ja kysyin missä palkkani viipyy.. he eivät olleet laittaneet tuntejani palkanmaksuun ja ensimmäinen palkkani tuli vasta kun olin ollut töissä 1,5 kk.
- tiedän
kiertäkää jkl asemakadun kupeessa oleva vuokra työ voima paikka kaukaa täysiä huijareita kaikki eivät muuta kun puhu paskaa.ja käyttävät hyväksi kaikkia
- minäkin tiedän
Joskus oli Turussa sellainen vuokrafirma kun MJA Suomi Oy. He olivat kunnon huijareita ja kun työsuojeluliitto rupesi tutkiman heidän touhujaan niin omistaja haki yrityksen konkurssiin ja perusti uuden vuokrafirman. Koska työsuojeluliiton piti tutkia kyseistä yritystä eikä henkilöä niin samat touhut jatkuvat todennäköisesti vieläkin. Nykyään on firman nimi Henkilöstötalo. Eli en suosittele ainakaan siihen henkilöön liittyviä vuokrafirmoja - hänellä onkin niitä ollut useampia.
- nakki1
Paikan päällä kyllä tarjoavat töitä mutta netissä hakemuksia täyttämällä ei koskaan tule soittoa tai mitään vaikka koulutusta ja kokemusta vastaavaan hommaan olisi. Sitten vielä poistavat tunnuksesi ilmoittamatta VMP:n sivuilta.
Suosittelen suosiolla käyttämään muita vuokratyöpalveluja! Ainakin täällä Kouvolassa... - vmp1
nakki1 kirjoitti:
Paikan päällä kyllä tarjoavat töitä mutta netissä hakemuksia täyttämällä ei koskaan tule soittoa tai mitään vaikka koulutusta ja kokemusta vastaavaan hommaan olisi. Sitten vielä poistavat tunnuksesi ilmoittamatta VMP:n sivuilta.
Suosittelen suosiolla käyttämään muita vuokratyöpalveluja! Ainakin täällä Kouvolassa...Sama meininki myös Lahdessa. Haastatteluun pääsee ja haluavat listoilleen, mutta mitään työtä ei tarjota. Netin kautta ihan turha mitään hakea. Koulutusta on ja työkokemusta kertyy koko-ajan osa-aikaisena...
- put1
nakki1 kirjoitti:
Suosittelen suosiolla käyttämään muita vuokratyöpalveluja! Ainakin täällä Kouvolassa...Itse laitoin vmp:n sivulle netissä hakemuksen ja seuraavana päivänä soittivat aamulla 9 ja olin töissä sitä seuraavana päivänä. ei ole ollut ongelmia.
- lwi
put1 kirjoitti:
Itse laitoin vmp:n sivulle netissä hakemuksen ja seuraavana päivänä soittivat aamulla 9 ja olin töissä sitä seuraavana päivänä. ei ole ollut ongelmia.
Lahden vmp ei toimi noin hyvin vaan joutuu täs niitten tyrimisii selvittää.Oli soitellu perään ja yhteydes oltu mut ei outoo kyl alkanukaan ne työt suorin tein.
- anon111
nakki1 kirjoitti:
Suosittelen suosiolla käyttämään muita vuokratyöpalveluja! Ainakin täällä Kouvolassa...Samaa toimintaa vmp harrasti myös joensuussa, lähinnä vain halusivat listoilleen vuokratyöntekijöitä mutta koskaan mitään töitä ei vmp:n kautta tarjottu joten jättäydyin pois listoilta vuoden sisällä
- Mies_33
Kävin kanssa kerran haastattelussa vuonna 2007 lähinnä mielenkiinnosta ja 12.5e/h lupasivat alkuun. Menin kuitenkin sitten seuraavalla viikolla oikeisiin töihin missä ei riistetä työntekijää. Jälkeen päin soitteli perään ja ruikutti, että nyt olisi ollut paikka katsottuna ja kyseli työsuhteeni kestosta.
Kun kukaan ei menisi vuokrafirmoille töihin, niin työpaikkoja syntyisi ja riistäminen vähenisi!!! Useat kaverit olleet pätkiä töissä vuokrafirmoilla ja osa ollut ihan useita vuosiakin samassa paikassa. Silti sinulla ei ole samoja etuisuuksia, mitä on firman omilla työntekijöillä. Ihan älytöntä työntekijän kyykyttämistä.
Kyllähän nämä vuokrahommat monille kelpaa, kun ei ole paremmasta tietoa - ikävä kyllä - Anonyymi
Sanotte että jos ette saa vähintään 11e tuntipalkkaa ette tule
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559