Eikös Jeesus sovittanut kaikkien ihmisten synnit ja sairaudet jo 2000 vuotta sitten?
Miksi ihmiset vieläkin sairastuu?
Miksi ihmiset sairastuu?
7
269
Vastaukset
- Po. Miksi uskovat
sairastuvat?
Epäuskoisten kuuluukin sairastella, mutta uskovien pitäisi olla selvästi terveempiä ja elää vähintään 150- vuotiaiksi.- hellarioppi
hellariopin mukaan ihminen syntyy valmiiksi sovitettuun maailmaan ilman syntiä ja sairautta.
- frihet
hellarioppi kirjoitti:
hellariopin mukaan ihminen syntyy valmiiksi sovitettuun maailmaan ilman syntiä ja sairautta.
Tehän voitelette sikiöt jo kohdussa, kuten Alpo on opettanut.
Mistähän se johtuu että tiedän lapset sit sairastelee???
Miltä sinusta tuntui ne pari eka kuuta, kun kadotuksen vauva sinullakin oli ilman kastetta???
Ek sinä kasteesta halua kirjoitella, kun et sitä vielä käsitä ja luulit sen vielä pelastavat?
Tarvitsetko muuten Jeesusta?, vai riittääkö kaste??? - sovitus
frihet kirjoitti:
Tehän voitelette sikiöt jo kohdussa, kuten Alpo on opettanut.
Mistähän se johtuu että tiedän lapset sit sairastelee???
Miltä sinusta tuntui ne pari eka kuuta, kun kadotuksen vauva sinullakin oli ilman kastetta???
Ek sinä kasteesta halua kirjoitella, kun et sitä vielä käsitä ja luulit sen vielä pelastavat?
Tarvitsetko muuten Jeesusta?, vai riittääkö kaste???hellariopin mukaan ihminen syntyy sovitettuun maailman ilman syntiä ja sairautta
- hhapuilija
hellarit ja luterilaiset vaan juoskentelevat vielä äidin rintamaitoa ja käyvät loputtomia ja rakentamattomia keskusteluja opeista ja kasteesta.
- hhapuilija
ihminenhän sairastuu samasta syystä kuin eläimetkin. Ovat vaan kuolevaisia ja heikkoja olentoja.
hhapuilija kirjoitti:
ihminenhän sairastuu samasta syystä kuin eläimetkin. Ovat vaan kuolevaisia ja heikkoja olentoja.
ei voi muuta sanoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435