En ole normaali nainen

epänormaali-n-

Päivittäin töissäkin katselen teitä toiset naiset, rakkaat kanssasisaret, jotka kuitenkin tunnutte olevan niin kaukana minusta, enkä tunne kuuluvani teidän joukkoon. Mietin usein miksi en osaa olla ja elää niin kuin suurin osa teistä "normaaleista" naisista. Olen huomannut teistä tiettyjä piirteitä, jotka haluaisin myös itselläni olevan, mutta tällaiset asiat vain tuntuvat minusta puuttuvan, en osaa, en älyä tehdä. Minusta taitaa joku ruuvi puuttua. Tietyt yleensä naisiin kuuluvat pienet naiselliset asiat puuttuvat minusta ja se saa minut tuntemaan etten kuulu joukkoonne. Taidatte olla niitä prinsessanaisia, kympin naisia, ihannenaisia ym. pieniä, sieviä, menestyviä pakkauksia, tässä piirteitänne, joita en osaa itse elämässäni toteuttaa tai jollainen en ole.

- Olette aina kauniisti, tyylikkäästi pukeutuneita ja muutenkin huoliteltuja, hoidetun ja treenatun näköisiä, freeshejä. (Itse tunnen olevani aina suttuisen, likaisen ja juntin, sekä halvan näköinen)

- Olette tehokkaita, osaatte laatia aikatauluja ja pitää ne, ehditte tehdä työt, kuntoilla, hoitaa perheen, harrastaa, hoitaa sosiaaliset suhteet ym. (Itse olen tosi hidas, aina myöhässä, en osaa laatia tai pitää aikatauluja, aika loppuu aina kesken, en ehdi mitään, työn lisäksi en ehdi, enkä jaksa mitään, olen tehoton, organisointikyvytön ja LAISKA)

- Teillä on ELÄMÄ. Teillä on hyvät työpaikat, aviomiehet, perheet, omat kodit, paljon harrastuksia, paljon ystäviä, illanviettoja, teille tuntuu koko ajan tapahtuvan kaikkea hohdokasta ja jännittävää. (Minulla on no ei niin hohdokas työni, mutta tuntuu ettei sen lisäksi paljon mitään muuta kuin avomies (onneksi)mutta ei ystäviä, ei illanviettoja, ei harrastuksia, eikä minulle tapahdu mitään.

- Harrastatte liikuntaa, se on teille itsestäänselvyys, että pidätte ja olette aina pitäneet itsenne kunnossa. Vaikka teillä olisi kuin kiire niin treenaatte silti ( Itse en pidä mitenkään huolta kunnostani tai kropastani, koska olen saamaton ja laiska, enkä edes osaa kuntoilla)

- Teillä on järkeä hoitaa ja pitää raha-asianne kunnossa ja hankkia omaisuutta, teillä on aina rahaa säästössä pahan päivän varalle, ette ole koskaan täysin P.A (Itse olen luottotiedot sössinyt, velkaantunut, lähes aina p.a, eikä mitään säästöjä, palkka ei riitä mihinkään)

- Miten osaatte aina olla niin tyylikkäitä? Pukeutua juuri sopivasti, meikata ja tehdä kampauksia hienostuneesti, osaatte valita kengät, laukut, huivit.. (Itse tunnen olevani aina ylimeikattu tyylitön bimbo, joka ei osaa ostaa vaatteita tai tehdä kampauksia, eikä käyttää asusteita tai koruja..)

- Osaatte käyttäytyä aina hienostuneesti ja tyylikkäästi, hillitysti, tilanteet klaaraten, olette tasapainoisen oloisia (Itse olen laidasta laitaan, ääripäinen, töksäyttelen, sanon liian suoraan, olen liian kiivas, sarkastinen, liian riehakas tai liian tympääntynyt, aina liian jotain..)

Tuntuu, että en ole koskaan osannut olla tällainen supernainen, mutta jotkut osaavat, mutta miten? sitä en ymmärrä kait koskaan...

13

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~nainen~

Erilaisia me kaikki ollaan.

Ei mulla ainakaan riittäisi energiaa verrata itseäni keneenkään toiseen naiseen.

Tiedän, että olen joissain asioissa parempi, kuin moni muu nainen ja joissain asioissa taas vastaavasti paljon huonompi kuin muut. Mutta mitä sitten? Ketä se loppujen lopuksi kiinnostaa? Ei ketään muita ainakaan ja itseäni vielä vähemmän.

Olen ihan tyytyväinen siihen, että eroan muista edes jollain lailla olemalla oma itseni. Niin sinunkin kannattaisi olla :)

• aika paksu väite

"Ei mulla ainakaan riittäisi energiaa verrata itseäni keneenkään toiseen naiseen."

Tuota emävalhetta ei usko _kukaan_. :)

• Sä olet mies.

sori.

• vika reaktio.

miettii uudestaan.... :)

• vaiheilla
        vika reaktio. kirjoitti:

miettii uudestaan.... :)

olin minäkin, oliko toi nyt provo vai ei. Miehethän täällä kyllä jatkuvasti naisina esiintyy, että ei ole ihme jos epäilyt herää.

• vinkkiä sulle

1. Lopeta itsesi vertailu toisiin naisiin

2. Supernaisia ei ole olemassakaan, joten sellaiseksi tuloa ei tarvitse tavoitella

• et voi tietää

Mistäs tiedät vaikka nämä sinun luokittelemasi "Supernaiset" vain vaikuttavat siltä? heillähän saattaa olla vaikka mitä henkisiä ongelmia kuten masennusta, itsetuhoajatuksia ja kuinka pitäisi olla aina kauniimpi. He käyvät ehkä kerran viikossa terapiassa kun eivät ole niin täydellisiä kuin haluaisivat. He ehkä haluavat olla perfektionisteja, joka ajaa heitä ihan rappioon ja sitä kautta henkiseen uupumukseen. Toki ulospäin on näytettävä silti hyvältä. Ja mistäs tiedät vaikka heillä olisi tuhansien eurojen velat?(ulospäin vaikuttaa, että rahaa on aina).

Etkö katso täydellisiä naisia? kannattaisi.

Ja mitä sinuun tulee: Jos tunnet itsesi halvaksi, niin TEE JOTAIN. Lähde tällaisen supernaisen kanssa shoppailemaan(no,yksinkin voit jos ei tällaista kaveria löydy) ja katsele millaisia vaatteita tämä katselee. Ja siitä saat ehkä hieman suuntaa mitä sinun tulisi katsella, jos nyt niin kovasti haluat muuttaa itseäsi. Ja tee kaikki pikkuaskelin. Voithan ensin myös aloittaa vaikka järjestämällä itsellesi kerran viikossa jotain liikuntaa kuten joogatunti tms.(kuuminta hottia!) ja siinähän tulee samalla sitä järjestelmällisyyttä. Ja tutustu itseesi oikein kunnolla ja mieti kuka sinä olet äläkä vertaile muihin itseäsi. Ehkä sellainen "halpa" tyyli sopii sinulle?(Tätä en sanonut pahalla vaan joskus se asia on niin.. se on sinua itseäsi se "halpa tyyli").

Mä varmasti vaikuttaisin ihan supernaiselta jos tapaisit minut. Mut mut, pinnan alla kytee;)

• nyt on joku juttu hampaitte...

On sullakin työkaverit. Hooh hoh

• tsirba

Jos et ole normaali nainen, niin oletko sitten tangentti nainen?

• ..................

kuin olla voi! :) Nimittäin uskon, että todella moni nainen ajattelee samoin - joku ehkä ajattelee noin juuri sinusta, mutta itse et sitä välttämättä tajua.

• supernainen vai hiiri

Olen tavallinen suomalainen nainen, käyn töissä, minulla on mies ja lapsia, koira sekä omakotitalo. Käyn lenkillä joka päivä ja olen onnellinen siitä mitä minulla on. Vaikken osaakaan hoitaa kunnolla raha-asioitani, näytä mannekiinilta, pukeudu kauniisiin ja kalliisiin vaatteisiin, en siltikään jaksa vertailla itseäni toisiin. Miksi pitäisi? Kukin taaplaa tyylillään ja toinen ei ole toista parempi, vaikka ulkoapäin näyttäisi miltä. Ihailemillasi naisilla on omat ongelmansa, sinulla omasi. Onnellisuuden salaisuus on hyväksyä itsensä ja olosuhteet sellaisinaan kuin ne ovat.

• Ei kukaan

ole täydellinen. Sun pitää vaan osata katsoa ihmisten lävitse ja ottaa selvää keitä he oikeasti ovat ja mitkä ovat heidän heikkoutensa ja motiivinsa tehdä asioita.

• sanoo...

minua joskus renttu-naiseksi hyväntahtoisesti ja se pitää paikkansa. Puen sukatkin väärinpäin vahingossa, todella epänaisellista :) Toiset vaan on boheemeja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      211
      4880
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      23
      4024
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      228
      3791
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      134
      3072
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      158
      3034
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      63
      2942
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2661
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      65
      2550
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      85
      2345
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2155
    Aihe