ÄÄÄH,,anteeks jos kysyn väärässä paikassa tätä,,,,:<
Mun kädet on laihat mut reidet on isot,,,,
miten saan pienemmäksi?
Pitäiskö lenkkeillä ueammin?
Kiitos!! :)
ISOT REIDET!!!
4
858
Vastaukset
- on.........on.....
Niin mullakin on isot reidet.....verrattuna käsivarsiin...eiköhän se ole niin luultavasti kaikilla....nytkö vasta huomasit??
- MÄ TAAS!
Mitä!? siis kyll tiesin et kädet o pienempii ku reidet! :DD
siis miten voi saada TAVALLISET REIDET!?
jos on mielestään isott, - mulla on varmaan
MÄ TAAS! kirjoitti:
Mitä!? siis kyll tiesin et kädet o pienempii ku reidet! :DD
siis miten voi saada TAVALLISET REIDET!?
jos on mielestään isott,Mitkä luokitellaan isoiksi reisiksi?
Itselläni on aika muhkeat... ympärysmitta jotain 56cm ja lantio 99cm, ni ihan järkyttävä yhdistelmä.
Mutta periaatteessa eikös kaikki liikunta kutista reisiä? Paljon liikuntaa ja vähän ruokaa, niin kyl se siit;)
- ihan kuten miten muutenkin
Ruokavalio kondikseen ja liikuntaa kehiin. Ihan sama onko se lenkkeilyä, aerobicia, pyöräilyä, uintia, kaikki liikunta polttaa rasvaa. Ja rasvaahan se siellä reisissä on. Toisilla rasva kerääntyy reisiin, toisilla mahaan, toisilla perseeseen. Niin se vaan menee. Itselläni on hoikat kädet mutta paksut jalat ja diettaan ja kyllä ne jalatkin tästä pikkuhiljaa kapenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341456- 371432
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241108
- 181053