Uriah Heep

Oli hyvä show

Hyvä oli meininki ja parempaa en minä ole täällä
päin suomea ennen nähnytkään...
Lisää hyviä bändejä umppariin, miten olis Deep purple..Stratovarius..???

9

2438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Speeduzzz

      Oli tosi hyvä meiniki - kyllä jätkät veti tosi komeasti, kyllä näki, että oli oiekat ammattimiehet asialla. Kertakaikkeaan tyylikäs homma. Ja kaiken kruunasi Mick Boxin huulilla koko keikan ajan ollut mairea hymy ! - näki, että kaveri nautti soitosta!!

      Mistähän se muuten johtui, että Heepin jälkeen esiintynyt "suomipoppoo" ei kuulostanut eikä tuntunut yhtään miltään ?

    • kans siellä

      Oli tosiaan mahtavaa. Hyvä tunnelma. Kruunasi kesäloman lopun!! Toivottavasti saadaan UH uudelleen Umppariin vaikka ensi kesänä. Ja esiintyivät kaksi tuntia, kun suomalaiset "starat" joskus juuri ja juuri vetävät tunnin keikan.

    • Joo-ehdottomasti kesän parhaita !
      Nyt on vaan Umppari laittanut riman tosi korkeelle ensi kesää aatellen. Jos se aikoo pitää tason niin Deep Purple olisi mainio valinta tai sitten tuo Rainbow. Mick Boxin jälkeen kun ei oikein muu kelpaa kuin Richie Blackmore. Jännitetään nyt sitten sitä Arin valintaa.

      • kalenterin

        mukaan ensi heinäkuussa tulisi Bonnie Tyler esiintymään. Kyllä oli Uriah Heep hyvä!


      • Huhhahhei

        nyt todellakaan ei tule Umppariin. Koko bändiä ei ole ollut olemassakaan vuosikausiin. Ja jos niin epätodennäköisesti sattuisi käymään, että bändi jossakin muodossaan kasattaisiin uudelleen, olisi se niin iso juttu, ettei täällä rahat riittäisi. Blackmorelle kun on jo tarjottu miljoonia muutamasta jenkkikeikasta Rainbow-nimellä. Miestä ei kiinnostanut, on tyytyväinen nykyiseen luuttutouhuunsa.


    • Uriah Heep

      UH on loistava live bändi. Tutkikaa muusikoiden historia,mitä löytyy bändejä...David Bowie.....Uusi levy tulossa syksyllä!!

      • kale

        Rumpali yksi Birttein arvostetun soittaja alallaan!!! Russel Gil.....


      • jkjkjkjlj

        vielä Bowien Umppariin - raahautuisin vaikka kuolinvuoteelta katsomaan. No tämä oli vitsi, vaikka onhan se Bowie joskus suomessakin pistäytynyt.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, onko Uriah Heep tulossa herran vuonna 2024 suomeen keikalle? Kova on odotus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe