Yh-sinkut!

urtutr

Mitä ihmeen sinkkuja nämä yh-äidit muka ovat. Sinkku tarkoittaa miestä tai naista joka ei elä parisuhteessa. Yh-äidit ovat eronneita eivätkä sinkkuja se on totuus eikä muuksi muutu. Kaiken huippu on tämä ns. tosi-tv pariutumis ohjelma yh-sinkuille.

87

3400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikka mies

ja voisin antaa YH-sinkku naaraalle kiihkeät kyydit. Ei haittaisi minkälaine sinkku on, vaikka 2 avioliittoa ja 3 lasta, jos peppu on ponteva..

• Henkks

loistavaa tekstiä ja totta vielä :)

• Anonyymi

Minä oon antanut kyytiä miehille,joilla monen naisen kanssa lapsia:)

• sokeri

sinkku on mies tai nainen joka ei elä pari suhteessa..silti kuitenkin jotkut mieltää että ihminen jolla on lapsi ei voi olla sinkku vaikka hänellä ei olisi miestä/naista. eronnut yh luultavammin on, mutta on kai myös lapsettomia ihmisiä jotka ovat eronneet ja joskus eläneet hyvinki vahvasti parisuhteessa. onko lapsi oku este elää "aikuista elämää" ja etsiä rinnalleen kumppania ??? Miksi yh asiasta ylipäänsä on tehty noin suuri juttu???

• No Kids...

Jotta totuus ei unohtuisi, sinkku tulee englanninkielisestä lyhenteestä SINK, eli Single Income, No Kids, eli yhdet tulot eikä lapsia. Siksi sinkkuäiti yms. nimitykset ovat virheellisiä.

• kerro...

"onko lapsi oku este elää "aikuista elämää" ja etsiä rinnalleen kumppania ??? Miksi yh asiasta ylipäänsä on tehty noin suuri juttu???"

Kyllä sillä on merkitystä, jos haluaa nimenomaan perheen ja mahdollisesti omia lapsia. Naisilla on tämä valinnanvara, miksei siis myös miehillä ?! Yksinhuoltajien tapauksessa kuvioissa ovat aina myös eksät ja kummin kaimat (= normaalin parisuhteen kannalta täysin ulkopuoliset). Joten, kiitos ei...

• höhpöhöhpö
        No Kids... kirjoitti:

Jotta totuus ei unohtuisi, sinkku tulee englanninkielisestä lyhenteestä SINK, eli Single Income, No Kids, eli yhdet tulot eikä lapsia. Siksi sinkkuäiti yms. nimitykset ovat virheellisiä.

Sana sinkku ei tule mistään lyhenteestä. Se tulee sanasta single.

Single on kuitenkin käsite, johon ei millään voi sopia lapsi.

Mutta sanat muuttuvat, ja nykyään on sellainenkin kuin yh-sinkku, joka tarkoittaa paria etsivää yksinhuoltajaa.

• riittää
        höhpöhöhpö kirjoitti:

Sana sinkku ei tule mistään lyhenteestä. Se tulee sanasta single.

Single on kuitenkin käsite, johon ei millään voi sopia lapsi.

Mutta sanat muuttuvat, ja nykyään on sellainenkin kuin yh-sinkku, joka tarkoittaa paria etsivää yksinhuoltajaa.

Yksinhuoltaja on nimensä mukaisesti yksinhuoltaja, vai etkö ymmärrä Suomen kieltä ?! Sen sijaan sinkulla ei ole lapsia. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää ? Koita päättää, oletko yksinhuoltaja vai sinkku, mutta et voi olla molempia (yh-sinkku).

• Nainen39vee
        riittää kirjoitti:

Yksinhuoltaja on nimensä mukaisesti yksinhuoltaja, vai etkö ymmärrä Suomen kieltä ?! Sen sijaan sinkulla ei ole lapsia. Mikä tässä on niin vaikeata ymmärtää ? Koita päättää, oletko yksinhuoltaja vai sinkku, mutta et voi olla molempia (yh-sinkku).

Ei oikein ole muutakaan sanaa, joka tarkoittaisi ei-parisuhteessa elävää. Yh voi ihan hyvin olla parisuhteessakin, joten se olisi huono termi. Ja kaikki eivät edes ole yksinhuoltajia, vaan lapset voivat asua osan aikaa toisen vanhempansa luona.

• Anonyymi

Elän elämääni,tyttäreni kanssa. En ajattele olenko sinkku vai kinkku. En myöskään kaipaa miestä. Niin mikä ongelma ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elän elämääni,tyttäreni kanssa. En ajattele olenko sinkku vai kinkku. En myöskään kaipaa miestä. Niin mikä ongelma ?

Joku ongelmahan sinulla on. Et muuten roikkuisi tällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet epätoivoinen palstalutka.

• Anonyymi

No kyllä se vituttaa, jos pitää joka päivä katsella jonkun panojannun siittämää äpärää. Se on oikein konkreettinen muistutus, että käytettyyn tavaraan tässä on jouduttu tyytymään. YH on täyttä ongelmajätettä, josta kannattaa pysyä kaukana. Kunnian mies ei äpäräsirkuksen pelleksi alennu.

• Anonyymi

Niin. Onhan miehilläkin lapsia.

• Anonyymi
        kerro... kirjoitti:

"onko lapsi oku este elää "aikuista elämää" ja etsiä rinnalleen kumppania ??? Miksi yh asiasta ylipäänsä on tehty noin suuri juttu???"

Kyllä sillä on merkitystä, jos haluaa nimenomaan perheen ja mahdollisesti omia lapsia. Naisilla on tämä valinnanvara, miksei siis myös miehillä ?! Yksinhuoltajien tapauksessa kuvioissa ovat aina myös eksät ja kummin kaimat (= normaalin parisuhteen kannalta täysin ulkopuoliset). Joten, kiitos ei...

Joidenkin miesten "entiset lapset" myös kuviossa?eli miksi ei huudeta niistä miehistä,jotka siittä ja siittää ja naiset vaihtuu.

• Anonyymi
        riittää kirjoitti:

Yksinhuoltaja voi olla yhteishuoltaja. Tuleehan yhteishuoltajamiehenkin ohessa lapsia. Mites siitä ei vouhkata niin paljon kuin naisista,joilla lapsia. Monella miehellä lapset vuoroviikoin. Asettaa haastetta vosuille,jotka yrittää siihen kuvioon ängetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet epätoivoinen palstalutka.

Sinä olet onneton palstapukki,joka ei saa ketään😂

• olla...

Ei yh mikään sinkku ole, "single income" ehkä, mutta "no kids" kohta jää vähän epäselväksi, eikö jääkin?

• trendikkäämmältä

Sitä se vain on.

Todellisuudessa nää eronneet yksinhuoltajat on ihan just sitä mitä ne on: eronneita yksinhuoltajia.
        Ei sinkkuja. Ei sinkkuäitejäkään. Ne on yh-äitejä. Tai yh-isiä. Niitäkin on.

Mut kun pitää olla niin trendikäs.

• diilaajaja
        trendikkäämmältä kirjoitti:

Sitä se vain on.

Todellisuudessa nää eronneet yksinhuoltajat on ihan just sitä mitä ne on: eronneita yksinhuoltajia.

"Tästäpä teille tehdasuusi nissani, tuliterä suoraan valmistajalta....." ai niin ja sillä on ollut kolme aikaisempaa omistajaa ja mittarissa reilut 150 000... mut hei onhan se auto ja myynnissä, et miks sekin ei voi olla uusi?

Eli vähän sama logiikka tässä yksinhuoltajien sinkuksi nimittämisessä, sama kuin myisi käytettyä auta uutena. Ei mitään järkeä.

• Nainen39vee

Sitä se vain on.

Jos tarkkoja ollaan, niin suurin osa ei ole yh. Nykyisin suurimmalla osalla on yhteishuoltajuus, mikä tarkoittaa jo ihan eri asiaa usein jopa ajankäytöllisesti.

Itse en taida tuntea yhtään, joka olisi oikeasti yh. Ja jokainen yh ei edes ole eronnut, jotkut ovat olleet yh alusta asti. Joku voi toki olla jäänyt leskeksikin, mikä on harvinaisempaa, mutta sitäkin sattuu.

• Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

Jos tarkkoja ollaan, niin suurin osa ei ole yh. Nykyisin suurimmalla osalla on yhteishuoltajuus, mikä tarkoittaa jo ihan eri asiaa usein jopa ajankäytöllisesti.

Itse en taida tuntea yhtään, joka olisi oikeasti yh. Ja jokainen yh ei edes ole eronnut, jotkut ovat olleet yh alusta asti. Joku voi toki olla jäänyt leskeksikin, mikä on harvinaisempaa, mutta sitäkin sattuu.

Miten se teidän elämä liikuttaa kuka on mitä on vai oletteko saaneet rukkasia yh äideiltä😂👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se teidän elämä liikuttaa kuka on mitä on vai oletteko saaneet rukkasia yh äideiltä😂👍

Sitähän se on. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista(jonnet ei tajuu).

• Anonyymi

Sitä se vain on.

Ei huoltajuus voi pelkästään leimata ihmistä. Monilla yhteishuoltajuus , vaikka lapset asuvat äidin luona tai vuoroviikoin isän luona. Kyllä silloin vanhemmat ovat sinkkuja. Jollei ole ollutkaan naimisissa ei voi olla eronnut. Yh-äiti on vanhahtava naista leimaava nimitys. Mies tai nainen, joka ei ole parisuhteessa on sinkku.

• Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

Tätä minäkin toitotan. En edes koe olevani yksinhuoltaja. Lapsen isä osallistuu yhtä lailla. Lisäksi isovanhemmat tosi paljon auttaa. En todellakaan "huolla yksin".

• Täh?

En tiedä, mutta helpommin nuo yh-sinkut ovat toiselle kierrokselle päässeet kuin minä tai muutamat sinkku-ystäväni. Meillä ei tasan flaksi käy, mutta yh:den ympärillä kuhina käy.

• Anonyymi

No voi voi. Ulkonäönkö takia et saa ketään. Minä nättinä yhteishuoltajaäitinä löydän halukkaita miehiä,mutta en jaksa suhdetta. Lempi silloin tällöin ok. Työ ja lapsi vie tehokkaasti ajan. Isänsä osallistuu kyllä ja isällään on myös naisia,ns irtonumeroina. Tämä maailma on tämmöinen,netin myötä. Rakkaus on vaan kauppatavaraa. Itselleni sopii mekaaninen himojen tyydytys. En kaipaa tunteilua.

• P -72

Mä en koe olevani yh-isä, vaikka mulla lapsi onkin. Mielummin olen sinkkuisä. Mielestäni yh on se vanhempi, jonka luona lapsi asuu.
      Jos lapsi käy vierailulla kerran kuussa, niin voiko siinä tuntea olevansa yh? Tai edes isä? Vastaus ensimmäiseen kysymykseen: Mielestäni ei. Mielelläni näkisin lastani kyllä enemmän, mutta minkäs teet, kun lapsi ja äiti ovat näin päättäneet.

• kuka.häh

Mitä tarkoittaa yh?

Yhteishuoltajuus?

• Anonyymi

Niin. Oikeasti sitä. Minullakin eksän kans yhteishuoltajuus.

• Naisasialooser11

Kaikki pidemmässä parisuhteessa olleet naiset ovat eronneita eivätkä sinkkuja eivät vain yh-äidit. Kamunaisestani tuli siviilisäädyltään eronnut 22 vuotiaana.

"siellä turvenuijat ja eronneet muijat kaljaansa maistelee"lauloi Irwin ja juuri tuollaisia ovat nuo eronneet naiset mitä mielikuvia biisi herättää.

He eivät ole mitään trendikkäitä ja "seksikkäitä"meneviä sinkkuja vaan eronneita muijia ja MA sen mukainen varsinkin yyhoilla

Niin ja nuo naiset joita sinä tuossa 2007 eli silmänräpäys sitten kirjoittamassasi viestissä eivät ole"vain"eronneita yh-äitejä vaan jo vanhoja rupsakoita.

• Eisos

Suomihullut erakon luonteet.

• Ainasama

Niih, ja on vaan verkkosivu ja sukat...

• Kaisanoasaa

Kyllä kun saan juosta niin voitan teidät jokaisen.

• Ymmärrystä

Yh sinkut on niitä joillle kelpaa hyvätuloiset miehet.

• Anonyymi

Naapur talon emäntä huus,jotta Ruokoo vaa roskii pannaan ja Afrikan lapset nälkää näkee. Ukkonsa heitti sille akalleen biopussin ja huus Siin on vie Afrikkaan😂😂😂😂

• Anonyymi

Ei ne silti seuraa etsi,vaikka ois yh sinkku . Muistakaa se.

• Anonyymi

Entäs kikulinsa puhki nussineet junttimiehet😂😂No thanks.

• Anonyymi

Ei ole sinkkuja. Vain eronneita

• Anonyymi

Voiko yh olla parisuhteessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko yh olla parisuhteessa?

Tietysti voi. Ei lapsen huoltajuus mihinkään automaattisesti muutu, vaikka menisi uudestaan naimisiinkin saakka.

• Anonyymi

"Elän elämääni,tyttäreni kanssa. En ajattele olenko sinkku vai kinkku. En myöskään kaipaa miestä. Niin mikä ongelma ?"

PISTE.

Juuri näin, paitsi että elän poikani ja tyttäreni kanssa.
      Olen äiti ja nainen ja ilman parisuhdetta enkä sellaista edes halua.
      Olen siis kolminkertaisesti uhka ns. "miehisyydelle" jota tällä palstalla edustetaan sankoin joukoin! :D :D
      Elämä on kuulkaa ihanaa, ja nautin joka hetkestä. Kun on löytänyt parhaan tavan elää, elämä on helppoa ja mielenkiintoista ja mielekästä. Sääli näitä jotka eivät ole omaa tapaansa löytäneet. Katkerana myrkynkylväjänä on raskasta elää, ei voi olla muutakaan.

• Anonyymi

No sinkku nyt tarkottaa, että ei ole suhteessa. Nykypäivänä ei oo muutenkaan soveliasta ihmisiä kategorioida. Tietty alottaja varmaan haluis kayegorointia:kokematon sinkku, elämätön sinkku, elänyt sinkku, paljon kokenut sinkku, luuseri sinkku ym.

• Anonyymi

Sinkkuus kuuluu sinne teini ikään, ja sen jälkeen kun on pariutunut, ei enää ole paluuta "sinkuksi", vaan sen jälkeen on eronnut. Yksinkertaista.

• Anonyymi

Entäs jos on lapsi, eikä ole ikinä ollut parisuhteessa? Ei voi olla eronnut, joten mikä nimitys keksittäisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs jos on lapsi, eikä ole ikinä ollut parisuhteessa? Ei voi olla eronnut, joten mikä nimitys keksittäisiin?

Siis sellainen "salonkikelpoinen" nimitys, kuten sinkku ja eronnut ovat. Haukkumasanat tässä kohtaa osoittavat vain ajattelun laiskuutta.

• Anonyymi

Jos asiaa mietitään viralliselta kannalta, niin sanat eronnut ja leski vaativat avioliiton. Virallisesti avoeronnuta ja avoleskeä ei ole olemassakaan.

• Mitenkäs sitten, kun lapsi on kasvanut aikuiseksi ja muuttanut omilleen? Entä jos on lapsi, mutta ei asu hänen kanssaan?

• Anonyymi

Jos on saanut jonkun kanssa lapsen, on ollut pariutunut, ja sen jälkeen eronnut. Yksinkertaista.

• Anonyymi

Mä olen aikuinen nainen, mulla on oma asunto. Mun vanhemmillani on oma asuntonsa. Silti mä lähes asun vanhempieni luona ajoittain ja he samoin minun luonani. Isäni on nykyään pikkusiskoni yksinhuoltaja, eikä mun äitini ole sisareni äiti. (yksinkertaisesti kerrottuna)
        Nyt on kuitenkin niin ett sisareni koulunkäynti on keskeytynyt; hän on etäopetuksessa ja asuu tällä hetkellä mun luonani, ainakin 15.11 asti. Kunnes meille ilmoitetaan: aloitetaanko koulunkäynti uudelleen lähiopetuksena.

Onhan näitä kaikenlaisia variaatioita elämässä, mä en ole sisareni äiti, mutt huoltaja olen tällä hetkellä, se vastuun kantaja ja koulutyöhön opastaja/avustaja sekä patistaja.
        Systeri leikkis mieluummin vain kissan ja koiramme kanssa, kuin laskisi laskuja tai opettelisi kieliä.

Ollaan muuten myös vapaaehtoisessa "pakko" karanteenissa, koska hän oli altistunut korona tartunnalle koulussa. Koska me ollaan tekemisissä keskenämme, saatan minäkin olla nyt altistunut, joten minäkin teen etätyötä tällä hetkellä kotona.

Virallisesti mä kaiketi olen sinkku, vaikka en yksin asukkaan ja suhteeni on ainoastaan sukulaisuus sisareeni. Tässä teille pohtimista; millaista sinkun elämä saattaa olla!
        trollikka

• Anonyymi

Minulle jäi jotenkin mieleen hassu juttu kun olin nukutuksessa, silmäleikkauksessa, niin sitten kun heräsin keskussaraalassa, huomasin: on hoitajia lähistöllä ja huomaavat, lasien takana oikein: tuo herää nukutuksesta, tulee hoitajia, kun alkaa liikuttelemaan elimiä sormia ja käsiiä... höperöistä jutua voi olla joo aluksi kun herää jostain nukutuksesta :D

• Anonyymi

No mitäs yh-isät sitten? Ei nekään ole sinkkuja vaan eronneita eikä tämä totuus pala edes tulessa.

• Anonyymi

Eronnut vanhempi.

• Tää on taas tätä, että vain neitsyt-ätmit olisivat sinkkuja.. hohhoijaa..

Muut on sitten jotain vanhojapiikoja, susipareja..mitälie..

Sinkku tarkoittaa henkilöä, joka ei ole parisuhteessa. Piste.

• Anonyymi

Sinnku on silloin kunnes ensimmäinen suhde on toteutunut. Se jälkeen suhteen kariuduttua on eronnut. Avioeron käynyt ei voi palata sinkuksi.
        Nykymaailmassa on jo avoerokin joku käsite, joten myöskään sellaisen jälkeen ei voi enää olla sinkku. Vain eronnut.
        Asia on loppuunkäsitelty. Piste.

• Wwuwuw
        Anonyymi kirjoitti:

Sinnku on silloin kunnes ensimmäinen suhde on toteutunut. Se jälkeen suhteen kariuduttua on eronnut. Avioeron käynyt ei voi palata sinkuksi.
        Nykymaailmassa on jo avoerokin joku käsite, joten myöskään sellaisen jälkeen ei voi enää olla sinkku. Vain eronnut.

Useimmat seurustelee ensimmäisen kerran jo teini- iässä.. Aika paljon olis sitten teini-ikäisiä eronneita..

• Anonyymi kirjoitti:

Sinkkuuden eri puolia

https://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/sinkuille/tietoa-sinkkuudesta/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkku on henkilö joka ei ole juuri tällä hetkellä parisuhteessa. Asia on loppuunkäsitelty. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkku on henkilö joka ei ole juuri tällä hetkellä parisuhteessa. Asia on loppuunkäsitelty. Piste.

Eronnesta ei voi enää tulla sinkkua. Sinkkuus on elämäntilannetta ennenkuin on alkanut suhteilla. Suhteilua ei ole kun 7 ikäisinä ollaan ihastuneita "naapurin Jonneihin, ja ollaan pidetty kädestä kiinni."

• Anonyymi kirjoitti:

Eronnesta ei voi enää tulla sinkkua. Sinkkuus on elämäntilannetta ennenkuin on alkanut suhteilla. Suhteilua ei ole kun 7 ikäisinä ollaan ihastuneita "naapurin Jonneihin, ja ollaan pidetty kädestä kiinni."

Kuule urpo. Te ootte ätmejä, eli ikisinkkuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eronnut avio- tai avoliitosta. Eronnut tarkemmin ottaen virallisesti koskee usein vain avioliitosta eronnutta, koska siinä on tapahtunut siiviilisäädyn muutos naimissa olemisesta eroamiseen, josta seuraa erinäisiä asioista ja oikeuksien muutoksia. Toisaalta nykyään myös avoliitto noteerataan jonkinlaisena siviilisäätynä Suomessa ja muualla etenkin sen yleisyyden vuoksi. Ensimmäisen avioliiton purkautumisen jälkeen ihminen on yksi avioliitto takana ja jos solmii avioliiton kerran tai useammin, on naimisissa 2. tai x. kerran. Jos ihminen eroaa monen vuoden avoliitosta, jossa on perustanut perheen, kyllä hän on silloin avoliitosta eronnut ja sen jälkeen "avoliitosta eronnut vanhempi". Jos kyseessä on ollut avioliitto, jossa on perustettu perhe ja josta erottu, ihminen on "avioliitosta eronnut vanhempi". Jos on tullut vanhemmaksi ilman parisuhdetta (esim. seksisuhde tai hankkiutunut yksin keinohedelmöitykseen) on sinkkuvanhempi. Sinkkuvanhempi on hyvä nimitys sellaiselle vanhemmalle, jolla ei ole ollut koskaan avio- tai avoliittoa mutta jolla on jälkikasvua.

Seurustelun päättäjä ilman yhteisasumista ei ole eronnut. Nuoruuden tai aikuisiän seurustelun päättäneistä kukaan ei ole "eronnut". Kysymyksessä on seurustelusuhteen tai tapailusuhteen päättänyt.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kuule urpo. Te ootte ätmejä, eli ikisinkkuja.

Ätmi on ehottomasti sinkku, koska ei ikinä ole naisen kanssa läheisemmin kuin turvavälien puitteissa ollut tekemisissäkään.

• Anonyymi kirjoitti:

Ätmi on ehottomasti sinkku, koska ei ikinä ole naisen kanssa läheisemmin kuin turvavälien puitteissa ollut tekemisissäkään.

No niinhän mä sanoin jo alussa, että ätmit haluaisi määritellä sinkkuuden koskevan vain heitä.. tosin se sana muuttuisi pian yhtä noloksi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äänestän tätä 🤘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka miten itkupotkuraivaroit vastaan, niin faktana pysyy, että sinkku on termi joka tarkoittaa ihmistä, joka ei ole juuri tällä hetkellä parisuhteessa.

• Anonyymi

Edelleen sinkku, sink, Single Income, No Kids. Yhdet tulot, ei lapsia.

Jos lapsettomana haen toista lapsetonbta sinkkua, niin silloin haen toista lapsetonta sinkkua - en yh:ta, jolla on lauma kakaroita tehtynä. Katsos, olen sen verran vanhoillinen, että hoitakoot ihmiset itse omat lapsensa kun ovat niitä tehneet.Miehenä vastaan vain omasta perheestä/lapsista, enkä ole lainkaan kiinnostunut muiden hoitamatta jättämien velvollisuuksien hoitamisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Edelleen sinkku, sink, Single Income, No Kids. Yhdet tulot, ei lapsia.

Jos lapsettomana haen toista lapsetonbta sinkkua, niin silloin haen toista lapsetonta sinkkua - en yh:ta, jolla on lauma kakaroita tehtynä. Katsos, olen sen verran vanhoillinen, että hoitakoot ihmiset itse omat lapsensa kun ovat niitä tehneet.Miehenä vastaan vain omasta perheestä/lapsista, enkä ole lainkaan kiinnostunut muiden hoitamatta jättämien velvollisuuksien hoitamisesta.

Tuo SNK on joku uusi määritelmä. Sinkku tulee kyllä ihan englannin sanasta "single", joka tarkoittaa tässä tapauksessa henkilöä jolla ei ole parisuhdetta.

Aika harva elää lapsensa kanssa parisuhteessa.

Ei siinä mitään pahaa jos haet nimenomaan lapsetonta sinkkua, mutta mainitse se sitten äläkä puhu vain sinkusta.

Mistä muuten päättelet ettei lapsen isä hoitaisi velvollisuuksiaan eron jälkeenkin?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuon mukaan sinkku on naimaton henkilö ja erityisesti nuori ja sosiaalisesti aktiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon mukaan sinkku on naimaton henkilö ja erityisesti nuori ja sosiaalisesti aktiivinen.

Siinä tapauksessa palstan ätmit eivät olekaan sinkkuja, koska eivät ole nuoria eivätkä sosiaalisesti aktiivisia.

• Anonyymi

Entäs minä ? Milloinkaan en parisuhteessa ole ollut mutta kaksi lasta hankkinut yksin?
      Olen totaali-yh, ja näin ihan omasta halustani. Halusin lapset, en miestä enkä halua.
      Mikä minä siis olen?
      Ei sillä että kiinnostaisi pätkän vertaa teidän luokittelunne ja asteikkonne ja tasonne ym. lapsellinen kategorisoimisenne. tiedän itse kuka ja mitä olen, ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Elän elämääni ja nautin pienestä perheestämme. Meillä on kaikki hyvin ja olemme onnellinen ja tiiviisti läheinen tiimi.
      Usein tuntuu että valtavan moni mies on jäänyt henkisesti teinin tasolle kun näitä juttuja lukee. Vai ovatko nämä edes miehiä? Siis siinä mielessä mitä sanalla mies tarkoitetaan?

• Anonyymi

Ei kiinnosta lehmät

• Anonyymi

Olet nyt erehtynyt, ei olla maatalousosastolla, traktoritoukopouko.

• Anonyymi

Aloittajan päivämäärästä näkee että tätä mieltä oltiin vuonna 2007.

• Anonyymi

"ätmit haluaisi määritellä sinkkuuden koskevan vain heitä.. tosin se sana muuttuisi pian yhtä noloksi.."

Huh, enpä ole tullut ajatelleeksi!
      Nyt pitää sitten keksiä uusi nimitys meille normaaleille sinkuille. En halua tulla rinnastetuksi ätmiin!

• Anonyymi

Yh-äidit on hutaisten tehtyjen valintojen lopputulos jostain syystähän se oikea isä on lähteny pois. Pahin mahdollinen parisuhdeskenaario sinkkumiehelle ainakaa mä en jaksaisi leikkiä mitään isäpuolta.

• Anonyymi

No minä oon eronnut ja pidän itseäni sinkkuna . Eronneet miehetkin sanoo itseään sinkuiksi. Mitä väliä. Ja en ole yksinhuoltaja vaan yhteishuoltaja.

• Näin. Kauanko eronneen täytyisi pitää eronnut statusta? Ei minun mielestäni enää sen jälkeen, kun ero on saatu käsiteltyä mielessä ja suruaika ohitse. Lapset lentäneet pesästä ja olet asunut yksin vuosia. Kyllä silloin voi sanoa olevansa sinkku.

• Anonyymi

Olisi maailmassa aika vähän sinkkuja, mikäli tämä "kerran eronnut ei ole enää koskaan sinkku"-höpinä pitäisi paikkansa. Useimmathan olisi sitten "eronnut"-statuksella jo teini-iän jälkeen loppuelämänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4332
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      44
      2721
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1642
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79