minkäköhänlainen paikka mahtaa olla aikuisaloittelijalle? tuntien hinta ei ainakaan ole kammottava ja hieman korvessa koko talli on. saako ihan kädestäpitäen-opetusta vai olenko kenties 10v heppatyttöjen ohjeiden armoilla kuten eräällä tallilla, joka kuului rastastusliittoon.
olisi kiva kuulla kokemuksia!
jaatalli - lepaa,hattula
17
3889
Vastaukset
- kikka
frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
- lammas95
jaataali on upea paikka itse olen ratsastanut lähes 4 vuotta jaana on mahtava opettaja kannattaa ihmeessä tulla kokeilemaan hevosia on poneista isoihin hevosiin. jaana on hyvin tarkka joistain asioista
- meerrr
Joo todellakin kannattaa jaatallille tulla! Hevoset on osaavia ja kilttejä!
- Anonyymi
hevoset on osaavia, ponit ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mennyt jaatallilla 7vuotta pelkillä poneilla ja niiltä opin paremmin kuin hevosilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaatallilla ponit ja hevoset ovat yhtäosaavia!
- TIEDÄN!
Mielestäni sielä on liikaa pikkutyttöjä riehumassa: 'tarviitko apua''no tuun silti', 'tää loimi laitetaan näin', 'mä tuun sitten auttaan sua sinne kentälle!!'
Liian innokkaat tallitytöt on ärsyttäviä. Toiset haluavat oppia pärjäämään itse tallilla, ja nämä ahkerat talliapurit ja 'tallin toiset omistajat' (tarjoitan siis noita ylimielisiä pikkusia) tulevat ennenkuin ehdit edes hevosen karsinaan viedä.
Lisäksi tunnilla treenataan vain jotain tiettyä asiaa, ja muut seisovat paikallaa, kun yksi tekee, mikä on tehtävää suorittavalle hevoselle hyvin huono, kun tuntee olonsa uhatuksi.
Talli on kuitenkin ihan siisti, ja hevoset mukavia! :)- Anonyymi
puhut asiaa!!!!
- 3333
Olen itse käynyt jaatallilla 5 vuotta ja olen tyytyväinen.Niitä yli innokkaita pikkutyttäjä on kyllä mutta ei niin pakjoa.Olen oppinut jaanan tunbeilla todella paljon.Mukava talli!
- Anonyymi
itse olen ratsastanut jaanalla 5vuotta ja ylipääntä ratsastusta 8vuotta. jaanalla on ihan kiltit isot hevoset, ponit kaikki kamalia. maneesi sentään löytyy toisinkuin välimäentilalla. maneesissa vasemmalla puolella penkit joidenka päällä pitää ostua ulkohousuilla tai alustalla,niin likaiset. sama oikealla puolella penkeillä. kesken tunnin kissojen annetaan mennä maneesin poikki, entä jos joku hevonen säikähtää. heikot karsinan ovet, hevoset potkii rikki ne. talvella mameesin katolla on lunta joka liukuu sieltä alas säikyttäen hevoset. kun tippuu jaana nauraa ja pitää viedä ensi tunnille leipomuksia. itse tipuin tanjalta kiitopukkilaukassa käteni päälle, jaana vain nauroi vaikka minä itkin maassa. käteeni edelleen tulee sellasta ns. haamukipua. hattulan ratsastuskeskus on paras tallli parolasta ja hämeenlinnasta.
- Anonyymi
Jaatallilla kaikki hevoset ovat turvassa, kissat ei mene keskellä maneesia, kun taas Välimäen tilalla taas koirat jopa juoksevat keskellä kenttää ja jos tippuisi uralla vålimäentilalla niin voisi jopa lentää aidan yli ala mäkeen!!
- Anonyymi
Jaatalli on paras talli millä oon koskaan käynyt, oon käynyt Jaatallilla 7vuotta ja oppinut paljon, ponit ja hevoset kivoja, Jaana tulee aina auttamaan jos tippuu, kerran kun tipuin purukasaan ja aloin nauramaan siellä ja nousin saman tien takaisin selkään. Oon tippunut siellä vain 7 kertaa, niistä 3 tanjalta, 3 Tamaralta ja yksi menehtyneeltä hevosella nimeltä Tipi:( Mutta siis Jaatalli on se paras talli, siellä oppii, jos saa traumat jostain hevosesta kun on tippunut saa sen seuraavalle tunnille ettei se kammo pysyisi
- Anonyymi
Jos pikkutytöt tulee kysymään että tarviiko apua sano vaan että "pärjäät itsekkin yksin", jos tulee silti sano että "En tarvitse apua" Näin oon toiminut Jaatallilla aina, kun joku on tullu kysymään että tarviiko apua niin oon sanonu vaan että "pärjään itsekkin" tai "en tarvitse apua" tai sama juttu tunneilla sanon vaan jos ne aikoo tulla sinne taluttamaan niiden pisteiden takia niin sanon vaan "Ei"
- Anonyymi
Jaana päättää tuleeko taluttajaa vai ei, ja ne "pikkutytöt" varmistavat että tallilla kaikki on hyvin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaana päättää tuleeko taluttajaa vai ei, ja ne "pikkutytöt" varmistavat että tallilla kaikki on hyvin!!
Vihdoin joku tietää mistä puhuu, ne pikkutytöt eivät ole turhia, varmistavat kokemuksella että kaikki sujuu kun Jaana itse pitämässä tunteja!!!
- Anonyymi
Jaatalli on maailman paras paikka ratsastaa! Jaanalla on ensiluokkaista opetusta. Paljon hevosia ja poneja. N. 28. Talutustunteja (30 Min) ja tunnin tunteja (itsenäinen) hinnat 14 talutustunti 25 tunti
- Anonyymi
Olen ratsastanut Jaatallilla 4 ja puoli vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261