MOI!
Mitä mieltä olette tulisiko tappelut sallia ringetessä NHL-jääkiekon tapaan vai jatkaa nykyisellä kukkahattulinjalla?
MYLLYT SALLITTAVA!!
Myllyt sallittava!
9
3704
Vastaukset
- räpsä
petting sallittava myös!
- ja--
kunnari kans.
kyl huomaa et miehet asialla.- lasu
no joko siellä on pantu?
- peluri
kyllä voitas sallia kunno nyrkki tappelut ringetessäkin, niin ei niin paljoa joutuis istumaan sielä jäähyllä!
- pissiskö?
No ei missään tapauksessa!!
Ringette on naisten ja tyttöjen laji. Jääkiekko on AIVAN erijuttu kuin ringette. Tuskin edes Suomen Ringetteliitto sallisi tappeluita. Jäähyjä tulee tai ei tule, tappeluista niitä ainakin tulisi. Ringette on turvallinen laji ilman taklauksia, tappeluita ja muita jääkiekkoon liittyviä juttua ja hyvä niin =) - Ringeten pelaaja
pissiskö? kirjoitti:
No ei missään tapauksessa!!
Ringette on naisten ja tyttöjen laji. Jääkiekko on AIVAN erijuttu kuin ringette. Tuskin edes Suomen Ringetteliitto sallisi tappeluita. Jäähyjä tulee tai ei tule, tappeluista niitä ainakin tulisi. Ringette on turvallinen laji ilman taklauksia, tappeluita ja muita jääkiekkoon liittyviä juttua ja hyvä niin =)samaa mieltä olen kuin pissiskö?
EI TAPPELUITA RINGETTEEN!!! - ääriliike
Ringeten pelaaja kirjoitti:
samaa mieltä olen kuin pissiskö?
EI TAPPELUITA RINGETTEEN!!!MYLLYT SALLITVA
(en o antsa)
- homo hurrit ei mylly
myllyt sallit tava neiti laji jos ei myllyjä salli ta äijät mylyt tää mm 2011 nevö föget ja 95 :naamis:
- tervejahei
Miksi pitää saada tapella? Tapella tarvii vasta kun on niin paska ettei muuten pärjää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482