Vain vittumainen pomo

on uskottava

Olen nyt ollut kaksi kuukautta työharjoittelussa/kesätöissä yhdessä yrityksessä. Ja sielä pomo on tainnut ottaa asenteen että vain vittumainen pomo on uskottava. On monta asiaa mistä tekisi mieleni täällä vaahdota :D

Olen siis työharjoittelussa matkailualalta ja työsopimuksessani sitten lukee että mahdollisimman monipuolisesti matkailualan töitä. Olen siivonnut huoneita ja ollut keittiöllä tiskaamassa, kun myös monia muita sesonkitöitä löytyisi. Onko tuo sitä monipuolisuutta? Ei minun mielestäni.

Joka asiasta tulee kauhea huuto ja aina kaikelle pitää löytää syyllinen. Taukoja ei työpaikassani ole ja lounas, jonka siis saamme talolta niin syödään yleensä keittiössä seisten parissa minuutissa. Siinä päivän tauko. Enhän minä tietenkään voi kaikkea osata heti tehdä sielä. Sitten kysyn muilta keittiöllä työskenteleviltä neuvoa ja teen niinkuin he neuvovat. Sitten pomo tulee hetken päästä ja huutaa naama punasena, että miksi olen tehnyt niin. Onko se sitten enää minun vikani?
Kukaan ei viihdy töissä sielä, vakityöntekijätkin menettävät välillä hermonsa. Eikö olisi paljon helpompaa olla mukava työntekijöille kuin että opettaa joka vuosi aina uudelle työntekijälle asiat. En tajua! Myös työntekijät "mainostavat" yritystä puheillaan eikä ainakaan minun suustani ole tullut yhtäkään hyvää sanaa tuota yritystä kohtaan! Voisi pomo tarkistaa asenteensa työntekijöitä kohtaan!

4

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "työnhakija2007"

Tehkää näin TE kaikki työntekijät.Keräätte ns.dokumenttia( päiväkirjaa) yrityksestä ja työnantajasta, esimiehestä.Kirjoitatte KAIKKI esim.työajat ja työolot, myös(puutteet)työhönopastuksessa.Myös tuo lounasajan"ongelmat".
      Esimiehen käytös ja kohtelu jne. Palkka -ja työsopimuksen rikkomisesta HETI.Ja tottakai yhteys Ay: toimistoon.Takaan tuloksia !

• palaute_

Kun työharjoittelusi loppuu, uskaltaisitko ottaa epäkohdat esiin ja puhua niistä pomollesi suoraan. Itse en tekisi niin harjoitteluaikana, koska loppuaika voisi olla aika kiusallista. Mutta kun lopetat siellä työsi, etkä varmaankaan(?) sinne enää palaa, olisi hyvä kertoa pomollesi suoraan, mikä mättää. Vuodata kaikki! Teet samalla palveluksen vanhoillekin työntekijöille.

• pomo

Olen ajatellut ihan samaa. Vielä en ole uskaltanut mitään sanoa, mutta viimesenä päivänä sen jälkeen kun työtodistus on kädessä voin sitten vuodattaa todellakin kaikki. Sillä ei ole enää mitään väliä, sillä mieluummin olen ilman töitä kun tuonne enää menen. Päiviä laskemalla on tämä kesä eletty.. :)

• Anonyymi

Näyttää olevan aika yleistä tu ns.Vittumainen pomo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2506
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      2044
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      1935
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      122
      1731
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1635
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      124
      1572
    7. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1245
    8. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1205
    9. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      68
      1175
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      78
      1155
    Aihe