Olen nyt ollut kaksi kuukautta työharjoittelussa/kesätöissä yhdessä yrityksessä. Ja sielä pomo on tainnut ottaa asenteen että vain vittumainen pomo on uskottava. On monta asiaa mistä tekisi mieleni täällä vaahdota :D
Olen siis työharjoittelussa matkailualalta ja työsopimuksessani sitten lukee että mahdollisimman monipuolisesti matkailualan töitä. Olen siivonnut huoneita ja ollut keittiöllä tiskaamassa, kun myös monia muita sesonkitöitä löytyisi. Onko tuo sitä monipuolisuutta? Ei minun mielestäni.
Joka asiasta tulee kauhea huuto ja aina kaikelle pitää löytää syyllinen. Taukoja ei työpaikassani ole ja lounas, jonka siis saamme talolta niin syödään yleensä keittiössä seisten parissa minuutissa. Siinä päivän tauko. Enhän minä tietenkään voi kaikkea osata heti tehdä sielä. Sitten kysyn muilta keittiöllä työskenteleviltä neuvoa ja teen niinkuin he neuvovat. Sitten pomo tulee hetken päästä ja huutaa naama punasena, että miksi olen tehnyt niin. Onko se sitten enää minun vikani?
Kukaan ei viihdy töissä sielä, vakityöntekijätkin menettävät välillä hermonsa. Eikö olisi paljon helpompaa olla mukava työntekijöille kuin että opettaa joka vuosi aina uudelle työntekijälle asiat. En tajua! Myös työntekijät "mainostavat" yritystä puheillaan eikä ainakaan minun suustani ole tullut yhtäkään hyvää sanaa tuota yritystä kohtaan! Voisi pomo tarkistaa asenteensa työntekijöitä kohtaan!
Vain vittumainen pomo
4
1476
Vastaukset
- "työnhakija2007"
Tehkää näin TE kaikki työntekijät.Keräätte ns.dokumenttia( päiväkirjaa) yrityksestä ja työnantajasta, esimiehestä.Kirjoitatte KAIKKI esim.työajat ja työolot, myös(puutteet)työhönopastuksessa.Myös tuo lounasajan"ongelmat".
Esimiehen käytös ja kohtelu jne. Palkka -ja työsopimuksen rikkomisesta HETI.Ja tottakai yhteys Ay: toimistoon.Takaan tuloksia ! - palaute_
Kun työharjoittelusi loppuu, uskaltaisitko ottaa epäkohdat esiin ja puhua niistä pomollesi suoraan. Itse en tekisi niin harjoitteluaikana, koska loppuaika voisi olla aika kiusallista. Mutta kun lopetat siellä työsi, etkä varmaankaan(?) sinne enää palaa, olisi hyvä kertoa pomollesi suoraan, mikä mättää. Vuodata kaikki! Teet samalla palveluksen vanhoillekin työntekijöille.
- pomo
Olen ajatellut ihan samaa. Vielä en ole uskaltanut mitään sanoa, mutta viimesenä päivänä sen jälkeen kun työtodistus on kädessä voin sitten vuodattaa todellakin kaikki. Sillä ei ole enää mitään väliä, sillä mieluummin olen ilman töitä kun tuonne enää menen. Päiviä laskemalla on tämä kesä eletty.. :)
- Anonyymi
Näyttää olevan aika yleistä tu ns.Vittumainen pomo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812506- 1832044
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771935Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221731Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311635- 1241572
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711205Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681175Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c781155