pet sematary?

onko se hyvä

Näin unohtumattomia tajouksia citymarketissa. Siellä oli kaksi leffaa jotka kolahtivat mutta toisen niistä eli seed of chuckyn ostin ärrältä. Toinen oli Pet sematary (suom. uinu, uinu lemmikkini) ajattelin että kannattaisikohan ostaa se. Onko ketään joka leffan olisi katsonut niin osaisi sanoa kannattaako.

14

1633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .A.

Unohda tuollaiset Seed Of Chuckyt ja hanki se Pet Sematary! Paaaaljon parempi kuin tuo ensimmäinen roska.

• Veteranfan

Uinu Lemmikkini on parhaimpiin kuuluva Stephen King filmatisointi Hohdon ja Carrien jälkeen,tosin ohjaaja Mary Lambert erehtyi tekemään siihen tökerön jatko-osan Pet Sematery 2.

• tosin...

...on sekin katsottava, vaikkei ykkösen veroinen.

• ja sitten katso

se elokuva. niin siitä saa enemmän irti.

• Retku

melkein kirjan veroinen,suosittelen.

• Veteranfan

Tosin en suosittele elokuvaa niille lapsien vanhemmille jotka ovat menettäneet rakkaansa,tämä elokuva herättäisi heissä ikäviä muistoja tai traumoja koska tarina on melko julma ja psykologisesti tunteisiin vetoava.
      Jokainen lapsensa menettänyt tietää asian olevan tabu,ettei siitä puhuttaisi ollenkaan.Tosin tämä leffa antaa myös lohtua tai varoituksen heille.

• OCD

Se on hei KAUHU elokuva... Jos alkaa analysoimaan ja yhdistelemään sitä elokuvaa jokaiseen ihmiselämään niin voiko ylipäätään katsoa mitään elokuvia!
        En minäkään yhdistä sitä elokuvaa kuolleisiin isovanhempiini tai kuolleeseen kissaani...

En vähättele läheistensä menettäneiden ihmisten surua mutta sellainen keskustelu kuuluu toiselle palstalle...

• greijge
        OCD kirjoitti:

Se on hei KAUHU elokuva... Jos alkaa analysoimaan ja yhdistelemään sitä elokuvaa jokaiseen ihmiselämään niin voiko ylipäätään katsoa mitään elokuvia!
        En minäkään yhdistä sitä elokuvaa kuolleisiin isovanhempiini tai kuolleeseen kissaani...

En vähättele läheistensä menettäneiden ihmisten surua mutta sellainen keskustelu kuuluu toiselle palstalle...

julmia eläinrääkkäyskohtauksia kun tuo leffan nimi on tuollainen... Olen kuullut nimen useassa yhteydessä ja katsonut kaikki mahdolliset King-filmatisoinnit "Piinaa" lukuunottamatta ja en myöskään tätä "Pet..."-juttua kun olen niin herkkä eläinten (ja pienten lasten) kaltioin kohtelulle.

• Veteranfan
        OCD kirjoitti:

Eihän sitä katsojana tiedä minkälaista KAUHU leffaa sitä katsotaan,kerroin vain varotuksen sanan joillekkin herkkähermoisille.Elokuvassahan on pieni lapsi jota elokuvallisesti käytetään "hyödyksi" KAUHU elokuvassa,kaikki eivät sitä asiaa sulata,vaikkei mitään pedofiliaa leffassa olekaan, mutta tuo kuolleista heräävä pikkupoika on kuitenkin melkoinen shokki joillekkin lasten vanhemmille.

• dfgdfgd
        greijge kirjoitti:

julmia eläinrääkkäyskohtauksia kun tuo leffan nimi on tuollainen... Olen kuullut nimen useassa yhteydessä ja katsonut kaikki mahdolliset King-filmatisoinnit "Piinaa" lukuunottamatta ja en myöskään tätä "Pet..."-juttua kun olen niin herkkä eläinten (ja pienten lasten) kaltioin kohtelulle.

>Olen kuullut nimen useassa yhteydessä ja katsonut kaikki mahdolliset King-filmatisoinnit "Piinaa" lukuunottamatta.

No sitten heti katsomaan se. Se on HYVÄ! :)

• pelkuri*^*

ala-aste-ikäisenä, pelotti ihan kamalasti, en halua vieläkään nähdä uudelleen :) että vaikuttava oli, hyvä, vaikka traumat jäikin. Ehkä vielä joskus

• Mr.Ramone

Kuuluu omaan suosikkielokuvien listaan. Sen jaksaa aina katsoa uudelleen ja uudelleen. Ja aina se aiheuttaa omalla tavallaan väristyksiä. Vaikka olen mäkin vähän kaikenlaista elokuvaa nähnyt...

Kyseisen kirjankin luin parissa päivässä. Tosin olin ensiksi katsonut elokuvan. Että kannattaa myös kirjaan tutustua.

Tietääkö muuten kukaan, että onko siitä tullut mitään DVD:tä, mistä löytyisi bonuksia? Mulla on vain tuollainen yksinkertainen julkaisu. Elokuva tekstien kanssa, mutta ei mitään bonuksia - ei edes traileria!

Olisi mielenkiintoista nähdä joku videopätkä, mikä kurkistaisi vaikka elokuvan kulissien taakse tms. Vähän samantyylinen, kun Evil Dead II DVD:lläkin on.

On Youtubessakin ainakin yksi video tuohon liittyen. Joey Ramone Power Play ohjelmassa selittää Ramonesin historiasta. Pätkässä soi Ramojen Pet Sematary -biisi, joka siis tehtiin kyseistä elokuvaa varten ja esiintyy lopputeksteissä. Sisältää myös pieniä pätkiä leffasta.

Ja loput pätkät on kyseisestä musiikkivideosta. =D

http://www.youtube.com/watch?v=SJzGs4YCKKk

• DansG

Leffa on huippu hyvä. Kannattaa katsoa!
      Ei kuitenkaa herkkähermosille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73