Mitä näkyy tv:stä?

juu ei tietoa

Mitä kanavia näkyy Ahvenanmaalla? Suomen kanavia? Entä tämä uusi digi-tv, näkyykö?

Tullaan lomalle Eckeröön, mietin pitääkö laittaa ohjelmat kotona tuleen nauhalle... :)

Kiitos asiallisista vastauksista!

8

3979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henrikki
      • Ei näy Suomen digikartoissa, koska Yle ei hoida lähetyksiä täällä, meillä on oma lupamaksukin. Ilman digiboksia ei antenniverkossa ole nähnyt mitään kohta kahteen vuoteen eikä Suomen Tvtä näy ilman boksia kaapeliverkossakaan. Diboksilla näkee antenniverkossa Suomen 1, 2 ja FST 5 ja Ruotsin 1, 2 ja 4. Kaapeliverkossa boxin kanssa näkyylisäksi Suomen 3 ja 4 ja esim Ruotsin 3,


      • katselu..
        ahvennainen kirjoitti:

        Ei näy Suomen digikartoissa, koska Yle ei hoida lähetyksiä täällä, meillä on oma lupamaksukin. Ilman digiboksia ei antenniverkossa ole nähnyt mitään kohta kahteen vuoteen eikä Suomen Tvtä näy ilman boksia kaapeliverkossakaan. Diboksilla näkee antenniverkossa Suomen 1, 2 ja FST 5 ja Ruotsin 1, 2 ja 4. Kaapeliverkossa boxin kanssa näkyylisäksi Suomen 3 ja 4 ja esim Ruotsin 3,

        ole jyrkästi kiellettyä?


      • juu ei tietoa
        ahvennainen kirjoitti:

        Ei näy Suomen digikartoissa, koska Yle ei hoida lähetyksiä täällä, meillä on oma lupamaksukin. Ilman digiboksia ei antenniverkossa ole nähnyt mitään kohta kahteen vuoteen eikä Suomen Tvtä näy ilman boksia kaapeliverkossakaan. Diboksilla näkee antenniverkossa Suomen 1, 2 ja FST 5 ja Ruotsin 1, 2 ja 4. Kaapeliverkossa boxin kanssa näkyylisäksi Suomen 3 ja 4 ja esim Ruotsin 3,

        Kiitos paljon vastauksista, olen aikalailla viisaampi! :)


    • Lukenut

      Jotkut Ahvenanmaalla asuneet ovat kertoneet Suomen kanavien
      näkyvyydestä,että ennen digi-tv,näkyvyyttä.
      Siellä näkyi yksi Suomen kanava ja eikä silläkään mitään virkaa kuulemas ollut koska,joku oli vaihtamassa sitä alin-omaan,ettei ohjelmia ole pystynyt seuraamaan loppuun asti.
      Ilmeisesti tässäkin on ollut kyse pelkästä kiusaamisesta suomalaisia katsojia kohtaan.
      Kaikkein ihmeellisintä on,että lupamaksut ovat siellä kaikille samat vaikka suomenkielisiä kanavia ei pystyisi edes katsomaankaan.

    • ...

      Näkyy YLE:n 1 ja 2. MTV3 ja Nelonen.
      Lisäksi näkyy SVT1 ja 2, TV3 ja TV4.

      Näin oli ainakin maarianhaminassa.

      • Teema-fani

        Aivan oikein. Totesin sen itse 3-6.8. ollessani Ahvenanmaalla. Ja tämä on fakta. Jopa Teema ja muut oheiset.


      • pelaa
        Teema-fani kirjoitti:

        Aivan oikein. Totesin sen itse 3-6.8. ollessani Ahvenanmaalla. Ja tämä on fakta. Jopa Teema ja muut oheiset.

        Oltiin just hotelli Savoy:ssa ja siellä ei näkyny ku
        ykkönen ja kakkonen ilman tekstiä ja kolmonen ok !
        muut ruattiks !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe