"Kasvatustiedettä?- mörkö vanhempana"

Minni-h11r1

Hei kaikki raskaamman musiikin rakastajat! Onko teillä kotona pieniä lapsia, tai vielä parempaa, jo isoksi kasvaneita? Kuuntelen paljon musiikkia, etupäässä rokkia/metallia/industrialia/80-luvun gootti-rockia ym. muuta lapsen maailmaan "sopimatonta".Mitä teidän lapsista on tullut? Hulluja itsemurhapotilaita tai tuhopolttajia ( mulla on 5-vuotias tyttö)

3

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • but you

Ei lapsista tuu kuunnellun musan ja vanhempien "synkän ulkonäön" vuoksi mitää erikoista, normaaleja pentuja omalla maailmankuvallaan. Miten se muka vaikuttas erityisemmin lapsen kehitykseen, ellei harrasteta jotai häiriintynyttä rituaalimenoa joka viikko? Mitä sillä on väliä minkänäköiset ja luonteiset vanhemmat ovat, kunhan eivät saatanaa palvo lapsensa nähen?

• Pyhä inhotus

Jos se toimisi niin että lapset automaattisesti tulisivat vanhempiinsa olisin hulluna iskelmiin/tangoihin ^^ itse en voi sietää kyseisiä musiikki tyylejä, joten ehkä sinun lapsesi inhoaa musiikkiasi ja alkaa kapinoida ja kuunnella Kari Vepsää jahka kasvaa isommaksi *hihitys*

• Damned_

Toivon, että tarkoitit tuolla 8-vuotiaita tai nuorempia:D Olen 15-vuotias ja minulla EI ole lapsia
      vielä,jos tahdonkaan...Tutustuin raskaampaan musiikkiin 9-vuotiaana ja rakastuin siihen. Äitini tykkää vanhemmista rock/hevibändeistä,mutta tykkää muös uudemmista vähän raskaammista kuten esim.Nightwishista,Within Temptationista,Moonspellista jne.Olen ollut vaikka mikä:Tavis(0v-8v)Hoppari(8v)poppari(8v-9v)
      hevari(9v-11v)
      wannabegootti(11v-13v)
      fantasia/old-schoolgootti/metallisti(13v-15v)
      En ole sekaantunut mihinkään tuhotöihin.Tosin olen alkanut kuunnella saatanallista musiikkia :/
      Mutta ei sillä ole mitään vaikutusta ollut :)
      Tässä on bändejä joita kuuntelen:Cradle of Filth,Dimmu Borgir,Opeth,Children of Bodom,Deathstars,Thunderstone,Nine Inch Nails,Korn,Type O Negative,Sister of Mercy,Paradise Lost,Moonspell,Within Temptation,Evanescence,Old-SchoolNightwish,
      The 69 eyes,Dio(ei rajoitu näihin bändeihin.
      Kuuntelemani musiikki ei ole vaikuttanut kouluun tai uniin.Tosin cradle of filthin kuuntelusta näkee hyvin harvoin painajaisia(olen nähnyt ehkä kerran,eikä ollut paha)En ole sekaantunut huumeisiin,tupakkaan enkä alkoholiin(jota olen ehkä kerran maistanut ;)).En myöskään ole sekaantunut saatananpalvontaan.Täytyy myöntää että pelottavat jutut kiinnostavat ja olen kokeillut spiritismiä(5 kertaa eikä mitään tapahtunut :()
      Tiedän mitä pelkäät...Äitini musiikinkuuntelu ei vaikuta mitenkään omaan elämääni,turhaan siis pelkäät.

PS:Musiikin kuunteluni ei ole äitini ansiota. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      5994
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      310
      5006
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2578
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      74
      1784
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      102
      1649
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1511
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1356
    Aihe