Naisella lihaksia?

Mitäs mietit

Eli millaisia ajatuksia herättää jos nainen on sen verran sporttista laatua että hän on keskivertoa lihaksikkaampi? Lihaksikas, pyöreä ja timmi peppu varmasti kelpaa miltei kaikille, mutta entäs muu kroppa? Entäs kun olkapäässä on pattia vähän enemmän ja käsivarsissa myös? Ja selkäkin alkaa jo muistuttamaan malliltaan v:tä?

Tässä varsinaista naiskauneutta: http://www.lindafodor.com/

En itsekään pidä äärimmilleen trimmatusta kropasta enkä sitä tässä tarkoitakaan, mutta tuo nuori nainen on joissakin "rasvaisimmissa" kuvissa aivan uskomattoman kaunis. Kauniimpi kuin yksikään tärkätty ja tikunlaiha malli tai missi.

27

4770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpaakelpaa

      Ei ne lihakset naisella haittaa. Aika kiva toi nainen. Kyllä mulle kelpais.

    • Ei minun makuuni

      Vaikka itsekin tykkään käydä salilla, niin en kyllä ihannoi naista,
      jolla on paljon lihasta. Tuon naisen kuvista jotkut olivat ihan ok,
      mutta esim, kisakuvat menivät jo hiukan överiksi.

      Pepusta on pakko sanoa, että minusta tiukempi ja lihaksikkaampi
      ei ole aina parempi. Ei sellainen kivikova ole enää sexy,
      hiukan sentään pitää pehmeyttä löytyä.

    • Iso Mörkö

      Kaunis nainen, mutta en kyllä itse varsinaisesti syty siitä, jos naisella on v-selkä, vatsalihakset erottuvat, suonet näkyvät käsivarsissa jne.

      Naiset kiinnostavat miehiä lähinnä siitä syystä koska he ovat fyysisesti erilaisia. Jos nainen treenaa itselleen "miesmäisen" vartalon, niin siinä tapauksessa tuo erilaisuusaspekti vähän kärsii. Haluan rinnalleni naisen jolla on naisellinen kroppa, enkä naista, jolla on miehekäs kroppa. Toki treenattukin nainen voi olla naisellinen, mutta mutta...

      Nainen on luonnostaan pienempi ja pehmeämpi kuin mies ja luonnollisuus on miesten silmissä se kaikkein haluttavin ominaisuus naisessa. Naisvartalon ei ole tarkoitus olla kivikova ja viimeisen päälle trimmattu. Tai ainakaan se ei ole minun mielestäni läheskään yhtä upeaa kuin sellainen pehmeä ja muodokas ja naisellisen sensuelli vartalo.

    • Nimetön

      Jos jonkin verran on, niin ei haittaa. Tuolla linkissä olevalla naisella on osassa kuvista liikaa, mutta osassa näyttää ihan ok:lta.

    • Sporttimimmilover

      Ehdottomasti mieluummin kunnon urheileva nainen kuin anorektikko, elintasoläski tai muu siiderimaha sokerireisi. Raja menee ehkä sitten vakavammassa bodauksessa eli kun aletaan asua salilla, ateriat koostuu erinäisistä koktaileista ja huomaan miehenä olevani se pariskunnan kapeaharteisempi, pehmoinen tavis.

      Allison Stokkeahan ei voi koskaan olla liikaa

      http://www.allisonstokkepictures.com/images/action_pictures/competition_pictures/24.jpg

      Urheilevien tyttöjen kanssa monet aktiviteetit ovat kivempia, vink vink!

      • brunette!

        Olipa todella kaunis nainen tuossa kuvassa. :)


      • Tuut Jai
        brunette! kirjoitti:

        Olipa todella kaunis nainen tuossa kuvassa. :)

        Todella kaunis tuo yllä olevassa linkissä näkyvä nainen!


      • ainoa hyvä kuva
        Tuut Jai kirjoitti:

        Todella kaunis tuo yllä olevassa linkissä näkyvä nainen!

        Tuo onkin harvoja hyviä kuvia Stokkesta. Minusta seuraavan linkin takaa löytyvä tyttö ei ole edes erityisen nätti: http://www.ocregister.com/newsimages/sports/2007/05/01_stokkemed.jpg

        Tiesittekö, että nti Stokke sai psykologisia ongelmia siitä, että nettirunkkarit himoitsevat häntä ja kirjoittelevat hänestä tuhmia? Tämä on totta. Siitä oli joskus juttua jopa Washington Postissa.


    • vakuutusmies
    • asdf

      ruma mikä ruma vai oletko nähnyt misseillä yms. lihaksia?

    • nainen vastaa

      niin naisena voisin sanoa, että treenaisin itselleni mielummin hiukan lihaksikkaan ja timmin vartalon kuin olisin mallin mitoissa rypevä anorektikko. Minulle se on ihan sama mitä mies sanoo, mutta itse viihtyisin paremmin jäntevässä kropassa. :)

    • Kukkomies

      Ei natsaa. Ei ole hirviökään, ihan miellyttävät kasvot... mutta ei natsaa silti. Liian... tollanen.

    • mies..

      Nainen muuttuu "transuksi", jos sillä on liikaa lihaksia :/

    • olla

      koska jos nainen treenaa punttia, on hän muutenkin enemmän jyvällä terveellisistä elintavoista ja lisäksi hän on esteettisesti paremman näköinen kun löysä tavis. Lisäksi lihastreeni parantaa ryhtiä ja auttaa todella paljon painonhallinnassa (lihakset kuluttavat). ja HARVA nainen saa punttitreenillä puhtaasti lihaksia LIIKAA. Jo naisen hormoonit (ei testosteronia paljon) estävät sen. Kyseinen nainen kuvassa oli vaan todella rasvaton, lihakset EROTTUIVAT, mutta tuskin kukaan pysyy noin rasvattoman koko ajan.

    • poekamiäs

      Itse en kyllä tykkää yhtään jos naisella on lihaksia, kyllähän niitä vähän saa olla mutta ei mitään päällepäin näkyvää mielellään.

    • hemmo vuosimallia 1983

      Ei tuossa ole mitään valittamista. Ei vielä lähellekään miehen näköinen vartaloltaan, vaikka todennäköisesti voittaisi useimmat miehet kädenväännössä & penkkipunnerruksessa.

      Itse en ole mikään bodari.

    • Bed&Breakfast

      Aika monen mielipide muuttuisi kun pääsisi kunnolla treenatun mimmin kanssa sänkyyn. Sitä tarmoa, kireyttä, toimivuutta...kuin toiselta planeetalta siiderilahnalehmään verrattuna.

      Mutta jokainen saa tasoistaan, joten em. eksoottisen sekaeläimen yleisin pari taitaa olla sohvakaljaröökiperuna.

      • taas kerran

        Taas kerran joku puolustelee itseään/omia mieltymyksiään järjettömillä argumenteilla.

        Minä en pidä lihaksikkaista naisista, en nyt, en huomenna, en ikinä. Jos sinun sen vuoksi pitää elätellä ajatuksia siitä, että lihaksikas nainen on minua "tasokkaampi", hakeudu terapiaan.


      • totta!

        Mulla oli erään kerran mimmi, joka oli erittäin hyvin treenattu. Se oli rakenteeltaan hento, siro ja pieni, joten miehen näköistä ei hänestä saa tekemällääkään vaikka kuinka treenais. Sillä oli sopivasti lihasta ja just hyvänmallinen kroppa. Ja kyllähän ne jätkät sen sitten salillakin huomas... Malli oli vähän niinkuin toi Fodor, mut ei se noin lihaksikas ja kiree ollu. Eiks toi Fodorkin oo vaan jotain vajaa 160 cm, nam!

        Sellasta seksiä en oo kenenkään muun kanssa kokenu, tiiä johtuko sit siitä kropasta! Se täydellisesti treenattu perse... Valitettavasti menetin tyttösen ihan omaa tyhmyyttäni. Tekisin melkein mitä vain jos vielä kerran.. Tällasia mimmejä kun ei ihan joka kadunmutkassa juoksentele vastaan, eikä edes salilla :( Ja jos onkin nii jätkiä pyörii ympärillä koko ajan, miten siinä sit lähestyä :(


      • päin
        totta! kirjoitti:

        Mulla oli erään kerran mimmi, joka oli erittäin hyvin treenattu. Se oli rakenteeltaan hento, siro ja pieni, joten miehen näköistä ei hänestä saa tekemällääkään vaikka kuinka treenais. Sillä oli sopivasti lihasta ja just hyvänmallinen kroppa. Ja kyllähän ne jätkät sen sitten salillakin huomas... Malli oli vähän niinkuin toi Fodor, mut ei se noin lihaksikas ja kiree ollu. Eiks toi Fodorkin oo vaan jotain vajaa 160 cm, nam!

        Sellasta seksiä en oo kenenkään muun kanssa kokenu, tiiä johtuko sit siitä kropasta! Se täydellisesti treenattu perse... Valitettavasti menetin tyttösen ihan omaa tyhmyyttäni. Tekisin melkein mitä vain jos vielä kerran.. Tällasia mimmejä kun ei ihan joka kadunmutkassa juoksentele vastaan, eikä edes salilla :( Ja jos onkin nii jätkiä pyörii ympärillä koko ajan, miten siinä sit lähestyä :(

        tämä tytteli oli/on kotoisin?


    • on..

      Ja ystäväni vain kiinteyttävät, ettei tule niitä kamalan isoja lihaksia" - ne kun tuntuvat heille tulla tupsahtavan ihan yhdessä yössä...HUHHUH ja hohhoijaa...

    • ...sanon...

      ...että vähän pitää lihaksia olla! Ei TODELLAKAAN tarvi olla mikään huipputreenattu kroppa tai täysin rasvaton, mutta fakta nyt vaan on että littee maha, kiinteet käsivarret, kiinteähköt reidet ja pyöree koholla oleva pylly yms. näyttää paljon paremmalta kuin iso maha, allit, höllyvät reidet, levee lattaperse jne. Tietysti edes jonkinlaisen lihaskunnon saavuttaminen vaatii työtä ja itsekuriakin, mutta liikunta pitää myös mielen virkeenä, kohottaa itsetuntoa ja urheilevat ihmiset ovat yleensäkin energisempiä kuin kotisohvalla alkoholin ja sipsien kanssa viihtyvät.

      Tämä ks. neiti oli kyllä jo aika paljonkin treenattu, mutta tällä palstalla annetaan paljon myös linkkejä kuviin joissa on ihannenaisesta esimerkkinä hyväkroppainen nainen joka ei ole noin treenattu, mutta näkee kyllä että nainen urheilee. Tietenkin tulokset riippuvat paljon geeneistä yms. mutta jokaisella on silti mahdollisuus treenata ja jonkinlaisia tuloksiakin pitäisi tulla alkuperäisestä kropasta ja geeneistä riippumatta.

      Ja vielä sitä, että eiköhän moni mies innostu ennemmin edes vähän lihaksikkaasta naiesta kuin täysin löysästä neitokaisesta.

    • vili

      tykkäilen kovasti. käyn samoissa paikoissa treenailee, kun yleisurheilija mimmejä. siis voihan vitalis mitä kissaa siellä on.
      pidän, kun hyväkuntoisuus näkyy ulospäin...ja pelkkä laihuus ei tosiaan ole sitä...en tykkää malleista ja misseistä.

    • tähän asiaan

      on se että itsestään huolta pitävä hoikka nainen on kaikkein paras. Mun makuun ei nainen kuitenkaan saa olla tai näyttää miltään himobodaripumppaajalta, ei mun mielestä näkyvät lihakset sovi naiselle. Sellainen suht kiinteä hoikka vartalo on just bueno. Jos pitäisi valita hiukan lihaisamman naisen ja selkeästi lihaksikkaan naisen väliltä niin pullukka noista miellyttää mun silmää enemmän. Että nämä raivokkaalla sykkeellä melkeenpä sairaalloisesti treenaavat ei kyllä sytytä. Eipä voi mittää, makunsa kullakin.

    • on..

      Varmaan vois karkeasti yleistää sillä tavalla, että urheilulliset miehet tykkäävät että naisella on myös lihaksia ja muut, esim. muusikkotyypit yms. eivät niistä niin välitä. Jos jätkä on laiha ja tikkukätinen niin vaikea on siihen rinnalle timmiä punttimimmiä kuvitella. Toki sellaisia parejakin voi olla. Samoin voisi kuvitella että sohvaperunat ei hirveästi arvostaisi sitä, jos naisella olisi sikspäkki mahassa ja miehellä kainalossa :) Tosin nämä jutut eivät varmasti kenellekään mitään yllätyksiä ole.

      Tai jos tämä samainen kysymys olisi esim. Pakkotoiston sivuilla, niin ei sieltä varmasti eriäviä mielipiteitä paljoa löytyisi.

      Loppujen lopuksi nämä urheilulliset mimmit eivät varmasti välitä paskan vertaa siitä, mitä miehet naisten lihaksista tuumivat. Heille on sinänsä turha mennä kitisemään "varo ettei kasva lihaksia"....

    • Anonyymi

      Etsikääpä Youtubesta Jan Sundellin tunnin video jossa hän puhuu kuntosaliharjottelun hyödyistä. Katsokaa se ja tulkaa sitten uudestaan laukomaan "asiantuntevia" mielipiteitänne .
      Kateelliset ja laiskat ovat liikkellä taas ja yhteiskunnan stereotypiat nostavat päätään täällä....

    • Anonyymi

      Esimerkki: lihakset oikeissa paikoissa😉 ei liikaa.
      Jessica Biel Rachel McLish Cory Everson
      Vilma Murto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe