Hei!
En tiedä onko tämä nyt kaukaa haettua, mutta onko olemassa jotain sellaista menetelmää millä oman kynnen pinnalle laitettaisiin jokin ns. kestolakka? Eli ei varsinaista teko/rakennekynttä, vaan jokin luonnollisempi "kerros".
Minulla on vahvat ja sopivanmittaiset kynnet, mutta kaipaisin helpostusta ainaiseen ranskalaisen manikyyrin lakkaamiseen.
Pahoittelut ehkä tyhmästä kysymyksestä, mutta kiitos jos joku viisaampi osaa vastata!
Kynnen pinnalle
2
352
Vastaukset
- EK-K
Ranskalaisen tekeminen omalle kynnelle onnistuu geelin avulla. Eli kyse on oman kynnen vahvistuksesta ranskalaisella manikyyrilla.
Toisaalta tavallisen geelivahvistuksen pinnalla laadukas kynsilakka pysyy hyvänä koko huoltovälin.- juuri
Eli luonnon kynsi voidaan tukea ja vahvistaa rakennekynsimateriaalilla (geelillä, akryylilla, lasikuidulla tai silkillä) lisäämättä pituutta tipeillä tai muoteilla. Oikein tehtynä ranskalainen vahvistus on (yllättäen-ehkä?) luonnollisemman näköinen kuin lakattu. Miinuspuolena on tietysti se, että kun valkoinen kärki kasvaa ulos, se vaatii säännöllistä huoltoa; sitä ei voi vain pyyhkiä pois ja maalata uudelleen kuten lakkaa. Toki tavallinenkin vahvistus vaatii säännöllisiä huoltoja, mutta huoltoväli voi olla pidempi (olettaen tietysti että vahvistava materiaali on kasvurajalta hyvin häivytetty omaan kynteen ja oikein pohjustettu, eli ei nouse irti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057