Jos täällä on joku joka tykkää suunnitella uusia hiustyylejä muille näkemättä ennen-kuvaa niin antakaa tulla vain :)
Eli minulla on alaselkään ulottuvat, paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Päältä hiukset ovat vaaleat, seassa hieman tummia ohuita raitoja jotka eivät juurikaan näy. Alta hiukseni ovat tummat, mutta olen jo vuosia sitten kyllästynyt tähän päältä vaaleat, alta tummat -tyyliin. Tummia alahiuksia ei ole siis värjätty vähään aikaan, mutta väri ei ole juurikaan haalistunut, pientä juurikasvua lukuunottamatta. Mitä näille alahiuksille voisi tehdä, kun en haluaisi pitää niitä enää tummina? Tuskin kannattaa silti ruveta vaalentamaan? Kuitenkin tykkään siitä tumman ja vaalean kontrastista, mutta haluaisin että tummaa väriä olisi mieluummin päällihiuksissa, siis esim. näkyvinä raitoina.
Olen myös viehtynyt sivuittain leikattuihin etuhiuksiin, jotka ovat hieman rikotut, mutta kukaan kampaaja ei ole "suostunut" leikkaamaan minulle sellaisia. Leikkaavat ainoastaan sen pituisiksi, että ylettyvät juuri ja juuri korvan taakse, ja sanovat, että pitkissä hiuksissa vähänkin tätä lyhyemmät etuhiukset voivat näyttää oudolta... Onko totta vai vain kampaajien kyvyttömyyttä tai laiskuutta? ;)
Tiedän että selostukseni on melko sekavaa, mutta jos joku ymmärsi mitä haen takaa, niin olisin kiitollinen uusista ideoista, etenkin noiden etuhiusten suhteen. Niin ja pituudesta en halua yhtään pois, koska en jaksa kuunnella ihmisten syyttelyä ja kauhistelua jos leikkaan lyhyemmiksi. Ja olen itsekin tyytyväinen nykyiseen pituuteen :)
Uusi ilme pitkille hiuksille!
2
438
Vastaukset
- sama kuin edellinen
Tässä mielestäni kauniit etuhiukset, mutta sopivatko huomattavasti pitempiin hiuksiin ja vaativatko paljon laittamista?
http://www.hairstylesdesign.com/gallery/fiche.php?id=13 - otsis käy
mainiosti myös pitkiin hiuksiin :) ystävälläni on alaselkään asti ulottuvat paksut vaaleat hiukset. Niitä on leikattu hieman kerroksittain ja rikottu (eli eivät ole tasapaksuiset) ja otsatukka on myös rikottu (ohennettu) ja hiukset eivät mene korvan taakse, eli kyseessä on "lyhyt" otsatukka. en ymmärrä miksi parturisi ei suostu sinulle otsatukkaa leikkaamaan?! aivan varmasti otsis käy niin pitkiin kuin lyhyisiin hiuksiin, jos se on vain nätisti ja huolellisesti leikattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658