Moi. Mistä voisin kysellä töitä? Olen 16-vuotias.
Olisiko esimerkiksi joku "krääsäkauppa", siis sellainen sekatavarakauppa, jossa voisi järjestellä hyllyjä, tehdä varastohommia ja ehkä olla jopa kassalla?
Eräs sukulaiseni (työn alkamisaikana 15 v.) oli päässyt kesätöihin (kaverin kautta) sekatavarakauppaan, ja oli sieltä sitten saanut ympärivuotisen työn (koulun ohella). En tosin tiedä, tekeekö enään siellä töitä, kun emme ole kovin paljoa yhteydessä.
Olen jakanut mainoksia puoltoista vuotta, lopetin viime huhtikuuhun. Lisäksi olen tehnyt taksvärkkihommia kahviloissa, sekä Tet-harjoittelussa olin Citymarketissa. Työtodistukseni ovat kiitettäviä.
Millaiset mahdollisuudet on, ja miten on parasta hakea? Peruskouluni päättyi, ja nyt aloitan kauppaoppilaitoksessa merkonomiopinnot.
Siis kävisi ihan joku sekatavarakauppa, rautakauppa, elintarvikemyymälä (Citymarketista Siwoihin jne.), pikaruokala (Subway, McDonald's, Hesburger, Kotipizza jne.), joku kahvila, ihan mitä tahansa kaupan alaan liittyvää.
Kiitos, jos vastaisitte viestiini mahd. pian :)
Iltayöt/kesätyöt ym.
Työntekijä(kö?)
1
896
Vastaukset
- kerron:
itse jo vastata omaan kysymykseesi viestissäsi.
"Mistä voisin kysellä töitä?"
Jos nuo mainitsemasi yritykset kiinnostavat, kannattaa kysellä suoraan niistä tai lähettää nettihakemus. Vuokrafirmoihin kannattaa myös ilmoittautua jos keikkaluontoinen työ kiinnostaa.
Mahdollisuuksista vaikea sanoa mitään. Vakituisen paikan löytäminen on kuitenkin (lähes) aina vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027