Tein eilen itse huulilävistyksen. Kuinka kauan turvotus suurinpirtein kestää? Entä missä vaiheessa kannattaa vaihtaa koru ja vähän venyttää tuota reikää, kun tuohon tuli aika "ohut" koru laitettua.
Kiitos etukäteen vastauksista!
Itsetehty huulilävistys
6
1652
Vastaukset
- psychosis
Yleensä turvotus laskee noin kuukaudessa, voi kestää kauemminkin. Itselläni kesti ensimmäisessä huulikorussa pari kuukautta kunnollinen parantuminen ja korun asettuminen, sen jälkeen vaihdoin tapista renkaaseen. Vähintään tuon kuukauden kannattaa antaa korun asettua paikalleen, sen jälkeen itse kannattaa arvioida miltä näyttää, ja sen mukaan vaihtamaan korua.
- .........
Turvotus kestää korkeintaan pari viikkoa, tosin on ihmisestä kiinni. Kannattaa vaihtaa koru heti kun reikä on venynyt tarpeeksi :)
- kuukautta
......... kirjoitti:
Turvotus kestää korkeintaan pari viikkoa, tosin on ihmisestä kiinni. Kannattaa vaihtaa koru heti kun reikä on venynyt tarpeeksi :)
Mulla oli turvoksissa pari kuukautta. Ja liikkeessä laitoin. Ihme on jos muka parissa viikossa huuli on ennallaan.
- .........
kuukautta kirjoitti:
Mulla oli turvoksissa pari kuukautta. Ja liikkeessä laitoin. Ihme on jos muka parissa viikossa huuli on ennallaan.
Itselläni turvotus laski viikon kuluessa. Mutta toki se on ihmisestä kiinni :)
- mirkkunen
parantuminen on niin ihmisestä kiinni. toisilla ei turpoa ollenkaan ja toisilla saattaa kestää parisen kuukauttakin. suosittelen kuitenkin AINA lävistyksen teettämistä ammattilaisella jolla on asianmukaiset vehkeet! sekin edistää lävistyksen "parantumista" :)
- tanya09
Minä kävin vuosia sitten laittamassa huulikorun liikkeessä. alle 2viikkoa ja lävistys parani täydellisesti. Tosin kun kaveri sitten halusi huulikorun ja päätti tehdä sen itse. Ensin huuli oli turvoksissa monta viikkoa samalla myös punainen ja kipeä. Koska huulessa oli vähän paksumpi korvakorunrengas, pyöritellessään rengasta se saattoi vain enemmän avaa reikää josta rupesi vuotamaan verta. Loppujen lopuksi koru piti ottaa pois koska se vaikutti menevän vain huonompaan kuntoon. Jos ei millään vaikuta siltä että lävistys parantuisi niin ehkä mahdollisesti oikea koru, pyörittely puhtailla sormilla ja vedellä purskuttelu voi auttaa. Mutta ei kannata myös vaarantaa kasvojaan korun takia. Kasvoissakin menee aika pirusti hermoja jotka voi vaurioitua. Siksi kannatan lävistäjää jos välttämättä sellaisen haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658