Tein eilen itse huulilävistyksen. Kuinka kauan turvotus suurinpirtein kestää? Entä missä vaiheessa kannattaa vaihtaa koru ja vähän venyttää tuota reikää, kun tuohon tuli aika "ohut" koru laitettua.
Kiitos etukäteen vastauksista!
Itsetehty huulilävistys
6
1651
Vastaukset
- psychosis
Yleensä turvotus laskee noin kuukaudessa, voi kestää kauemminkin. Itselläni kesti ensimmäisessä huulikorussa pari kuukautta kunnollinen parantuminen ja korun asettuminen, sen jälkeen vaihdoin tapista renkaaseen. Vähintään tuon kuukauden kannattaa antaa korun asettua paikalleen, sen jälkeen itse kannattaa arvioida miltä näyttää, ja sen mukaan vaihtamaan korua.
- .........
Turvotus kestää korkeintaan pari viikkoa, tosin on ihmisestä kiinni. Kannattaa vaihtaa koru heti kun reikä on venynyt tarpeeksi :)
- kuukautta
......... kirjoitti:
Turvotus kestää korkeintaan pari viikkoa, tosin on ihmisestä kiinni. Kannattaa vaihtaa koru heti kun reikä on venynyt tarpeeksi :)
Mulla oli turvoksissa pari kuukautta. Ja liikkeessä laitoin. Ihme on jos muka parissa viikossa huuli on ennallaan.
- .........
kuukautta kirjoitti:
Mulla oli turvoksissa pari kuukautta. Ja liikkeessä laitoin. Ihme on jos muka parissa viikossa huuli on ennallaan.
Itselläni turvotus laski viikon kuluessa. Mutta toki se on ihmisestä kiinni :)
- mirkkunen
parantuminen on niin ihmisestä kiinni. toisilla ei turpoa ollenkaan ja toisilla saattaa kestää parisen kuukauttakin. suosittelen kuitenkin AINA lävistyksen teettämistä ammattilaisella jolla on asianmukaiset vehkeet! sekin edistää lävistyksen "parantumista" :)
- tanya09
Minä kävin vuosia sitten laittamassa huulikorun liikkeessä. alle 2viikkoa ja lävistys parani täydellisesti. Tosin kun kaveri sitten halusi huulikorun ja päätti tehdä sen itse. Ensin huuli oli turvoksissa monta viikkoa samalla myös punainen ja kipeä. Koska huulessa oli vähän paksumpi korvakorunrengas, pyöritellessään rengasta se saattoi vain enemmän avaa reikää josta rupesi vuotamaan verta. Loppujen lopuksi koru piti ottaa pois koska se vaikutti menevän vain huonompaan kuntoon. Jos ei millään vaikuta siltä että lävistys parantuisi niin ehkä mahdollisesti oikea koru, pyörittely puhtailla sormilla ja vedellä purskuttelu voi auttaa. Mutta ei kannata myös vaarantaa kasvojaan korun takia. Kasvoissakin menee aika pirusti hermoja jotka voi vaurioitua. Siksi kannatan lävistäjää jos välttämättä sellaisen haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818