Uudessa seurustelusuhteessa kun ei vielä tunneta toista, mennään aika paljon oman mielikuvan varassa..
Onko teillä tullut kokemuksien/iän mukana enemmän kärsivällisyyttä toisen suhteen vai käykö päinvastoin kuten mulle: Katkaisen suhteen melko pian jos näen että toisen elämäntyyli ja arvot ei kerta kaikkiaan tunnu sopivan yhteen omieni kanssa.. Näin käy vaikka olisin kuinka ihastunut, mutta kun järjellä tiedän ettei kannata väkisin yritää pyöreää palikkaa neliskulmaiseen koloon..
Tai sitten oon vaan liian hätäinen ..? Pitäisikö mun antaa vaan ajan kulua ja odottaa josko tilanne muuttuu? En kyllä ole ketään muuttamassa , se on varma.
Oon pistänyt monta suhdetta poikki vain kuukauden kahden jälkeen kun on tuntunut siltä ettei jaksa ruveta sovittelemaan kahden ihmisen piintyneitä tapoja ja arkea toisiinsa.. Odotanko ehkä sittenkin sitä täydellistä miestä jonka kanssa sävelet menee yhteen saumattomasti heti?
Odotanko turhaan ja oonko vain täydellisyyden tavoittelija..?
Lisää kärsivällisyyttä
-tai sitten ei..
2
375
Vastaukset
- tapaasi....
hoitaa asia?, johtaako se sinusta, sinulle parhaaseen lopputulokseen? pelkäätkö kenties sitoutumista?
Vaiko, olet ihmistyyppiä joka odottaa kumppaniltaan sielunkumppanuutta?
Kuukausi/kaksi on minusta aika lyhyt aika laittaa peli poikki, ellei se räikeesti ole odotuksia vastaan. - acs
Aika hyvin sanottu!!Mielestäni meissä(ei pidä yleistää)miehissä on sama juttu.Kerrankin tuli "aikuismaisesti"tekstiä.Vaihtelua tähän keskustelupalstan seuraamiseen,kun kaikki yrittävät olla hyviä ja parhaita!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078