Uudessa seurustelusuhteessa kun ei vielä tunneta toista, mennään aika paljon oman mielikuvan varassa..
Onko teillä tullut kokemuksien/iän mukana enemmän kärsivällisyyttä toisen suhteen vai käykö päinvastoin kuten mulle: Katkaisen suhteen melko pian jos näen että toisen elämäntyyli ja arvot ei kerta kaikkiaan tunnu sopivan yhteen omieni kanssa.. Näin käy vaikka olisin kuinka ihastunut, mutta kun järjellä tiedän ettei kannata väkisin yritää pyöreää palikkaa neliskulmaiseen koloon..
Tai sitten oon vaan liian hätäinen ..? Pitäisikö mun antaa vaan ajan kulua ja odottaa josko tilanne muuttuu? En kyllä ole ketään muuttamassa , se on varma.
Oon pistänyt monta suhdetta poikki vain kuukauden kahden jälkeen kun on tuntunut siltä ettei jaksa ruveta sovittelemaan kahden ihmisen piintyneitä tapoja ja arkea toisiinsa.. Odotanko ehkä sittenkin sitä täydellistä miestä jonka kanssa sävelet menee yhteen saumattomasti heti?
Odotanko turhaan ja oonko vain täydellisyyden tavoittelija..?
Lisää kärsivällisyyttä
-tai sitten ei..
2
376
Vastaukset
- tapaasi....
hoitaa asia?, johtaako se sinusta, sinulle parhaaseen lopputulokseen? pelkäätkö kenties sitoutumista?
Vaiko, olet ihmistyyppiä joka odottaa kumppaniltaan sielunkumppanuutta?
Kuukausi/kaksi on minusta aika lyhyt aika laittaa peli poikki, ellei se räikeesti ole odotuksia vastaan. - acs
Aika hyvin sanottu!!Mielestäni meissä(ei pidä yleistää)miehissä on sama juttu.Kerrankin tuli "aikuismaisesti"tekstiä.Vaihtelua tähän keskustelupalstan seuraamiseen,kun kaikki yrittävät olla hyviä ja parhaita!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679