Nykyään on niin paljon tarjolla erilaisia mineraalimeikkejä, joten kysyisin teidän kokemuksia ko. meikeistä. Mikä olisi paras: Jane Iredale, Youngblood, Lily Lolo...tms. Mikä peittää/pysyy parhaiten? Omalta paikkakunnaltani on saatavilla Iredalea ja Youngbloodia, mutta kannattaisiko ennemmin tilata netistä jotain toista merkkiä? Ulkomailla on yleensä halvempia...
Paras mineraalimeikki
6
1102
Vastaukset
- en tiedä mutta
Olen kokeillut vain mschic mineraalimeikkejä ja kovin ovat mieleen olleet =)
- DERMOSILIN
Mineraalipuuteri!!!!!!!!!!!!Aivan huippu pysyvyys ja sävy!!Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan..Tuntuu iholla niin luonnolliselta:)..Maksaa 8.50e :))
- Belle.__
Moikka! Olen ajatellut ostaa itsekin tuon Dermosilin mineraalipuuterin, mutta sävyn tummuus arveluttaa. Onko se kuinka tumma, käykö ehkä keskivaalealle iholle (joka ei ole aivan kalpea)? Tuleeko siitä valoa heijastava vai mattamainen pinta?
- minäsama
Belle.__ kirjoitti:
Moikka! Olen ajatellut ostaa itsekin tuon Dermosilin mineraalipuuterin, mutta sävyn tummuus arveluttaa. Onko se kuinka tumma, käykö ehkä keskivaalealle iholle (joka ei ole aivan kalpea)? Tuleeko siitä valoa heijastava vai mattamainen pinta?
Joo siis se ainakin sopii mun iholle täydellisesti. Lumenen meikkivoiteista sävy 5 kerma on mulle hyvä eli ei mulla oo kaikista vaalein iho kumminkaan. Se on mattaa mutta silti sellanen heijastava..Luonnollisen näköinen ja tasottaa ihonväriä. Suosittelen!!!
- kiinnostunut72
Onko sulla kokemusta myös muista mineraalimeikeistä? Ite olen kokeillut lilyloloa enkä erityisesti tykännyt. Iho rupesi kiiltelemään tosi nopeasti. Millainen ihotyyppi sulla on?
- minäsama
kiinnostunut72 kirjoitti:
Onko sulla kokemusta myös muista mineraalimeikeistä? Ite olen kokeillut lilyloloa enkä erityisesti tykännyt. Iho rupesi kiiltelemään tosi nopeasti. Millainen ihotyyppi sulla on?
Mulla on tositositositosi herkkä sekaiho. Mulle ainakin dermosilin mineraalipuuteri on toiminut:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770