Onko kellään kokemusta Gymstick:istä? Siis se sellainen keppi missä on kuminauhat päissä, jotka laitetaan jalkojen alle. Onko tehokas ja mihin auttaa parhaiten? Olen tehnyt sen mukana tulleen ohjeen mukaan muutamia kertoja ja kun oon oppinu liikkeet oikein niin on ihan sopivan tehokas minulle. Onko jossain netissä tai jossain joitain liikkeitä ohjeistettu, kun en aina jaksas tehdä samoja???
Gymstick
2
418
Vastaukset
- käynyt
gymstick-jumpassa, ja minusta se on todella tehokasta! Sehän vaikuttaa koko kehoon ja minulla ainakin hiki lentää vielä enemmän kuin normaalijumpissa (vaikka kyllä se irtoaa sielläkin...). Tykkään nimenomaan jumpata ryhmässä (jumppa kestää kaikkineen 90 min.). Jumppa on suht nopeatahtinen ja siihen kuuluu askelsarjoja, ei vain keppiliikkeitä, joten teho on varmaankin vähän toista kuin kotona pelkkiä liikkeitä tehdessä. Minun on myös vaikea innostua kotijumpasta, koska pidän siitä ryhmäfiiliksestä = jaksan kiusata itseäni vähän pitempään ;-) Silti uskon, että gymstick-keppi toimii kotioloissakin ja muun liikunnan ohella ihan mainiosti!
Jotain gymstick-ohjeita oli Sport-lehdessä numerossa 1 / 2007, mutta en tiedä, ovatko samoja kuin kepin mukana tulleet ohjeet. - Anonyymi
kuminauhat päissä, jotka laitetaan jalkojen alle....onpa outo. Luulisi että ne kuminauhat pujotetaan jalkoihin.
No en tunne koko kotkotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83603808Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2503072Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672513Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast41597Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1791559Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241524Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään641480Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141085- 611022
- 94978