Onko kellään kokemusta Gymstick:istä? Siis se sellainen keppi missä on kuminauhat päissä, jotka laitetaan jalkojen alle. Onko tehokas ja mihin auttaa parhaiten? Olen tehnyt sen mukana tulleen ohjeen mukaan muutamia kertoja ja kun oon oppinu liikkeet oikein niin on ihan sopivan tehokas minulle. Onko jossain netissä tai jossain joitain liikkeitä ohjeistettu, kun en aina jaksas tehdä samoja???
Vastaukset 2
- käynyt
gymstick-jumpassa, ja minusta se on todella tehokasta! Sehän vaikuttaa koko kehoon ja minulla ainakin hiki lentää vielä enemmän kuin normaalijumpissa (vaikka kyllä se irtoaa sielläkin...). Tykkään nimenomaan jumpata ryhmässä (jumppa kestää kaikkineen 90 min.). Jumppa on suht nopeatahtinen ja siihen kuuluu askelsarjoja, ei vain keppiliikkeitä, joten teho on varmaankin vähän toista kuin kotona pelkkiä liikkeitä tehdessä. Minun on myös vaikea innostua kotijumpasta, koska pidän siitä ryhmäfiiliksestä = jaksan kiusata itseäni vähän pitempään ;-) Silti uskon, että gymstick-keppi toimii kotioloissakin ja muun liikunnan ohella ihan mainiosti!
Jotain gymstick-ohjeita oli Sport-lehdessä numerossa 1 / 2007, mutta en tiedä, ovatko samoja kuin kepin mukana tulleet ohjeet. - Anonyymi
kuminauhat päissä, jotka laitetaan jalkojen alle....onpa outo. Luulisi että ne kuminauhat pujotetaan jalkoihin.
No en tunne koko kotkotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546