Näin vain kävi. Lupasin ostaa lapseni lapselle kunnon soittimen, pianon!
Sain autostani yli puoli sataa tuhatta. Siis, mikä vanha, ehkä uusikin, toimiva ja arvostettu soitin olisi myytävänä?
Toki kaikki tarjokkaat joutuvat asiatuntijan arvosteltaviksi, ja myös epävireiset/kuntoiset otan huomioon.
Mainittakoot myös, että itse, tulevan soittajan ja omistajan ikä on vasta vähän yli kaksi vuotta.
Silti, uskon, että auton vaihto kulttuuriin on kannatava teko. Sittenminninkin, kun en enää kallista autoa tarvitse, mutta, ehkä Taika-tyttömme voisi hyödyntää uuta soitintaan ja nykyistä osaamistaan!!??
Kerrottakoot, että olen jo 62-vuotias, entinen liikkeenharjoittaja, jolla on jo kaikki, mitä haluan. Eli, olen myynyt firmani, ja haluan, että kohdallani bisnes ei enää määrää valintojani!
Myin turhan auton.
Ostan hyvän pianon!
0
229
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333