laihduttamisen aloittamisen myötä, varsinkin iltaisin tulevat vilunväristykset? Nyt kahtena perättäisenä iltana on ollut kylmä..iho kananlihalla. Koita siinä sit nukkumaan laittaa. Nestetasapainoa epäilin..että onko se lisääntyneestä vedenjuonnista ja kevyemmästä ruoasta johtuvaa vai mistä? Kertokaa fiksummat mistä tämä johtuu?
Kertokaas tollolle..
3
450
Vastaukset
- Santtu
Eli siis en vanno olevani oikeassa, mutta yritän muutaman syyn tässä "keksiä". Muut voivat sitten vastailla, ja tietävät korjailla.
Mutta siis.. Ensimmäiseksi tahdon kysyä, miten päiväsi koostuu? Syötkö vain HIEMAN vähemmän, vai oletko määrää hirvittävästi pudottanut? Ja sitten viel, et oletko vasta sen kaksi päivää laihduttanut vaiko onko mennyt jo kauemmin ja kiloja alkanut karista?
Sitten vedenjuonti.. Voihan se siitäkin tavallaan olla mielestäni, koska se vauhdittaa aineenvaihduntaa. Liekö tämä sitten millään lailla vilunväristyksiin liittyvää/edesauttavaa? Sitä en osaa sanoa, en todellakaan.
Ja kolmanneksi tahdon vielä sanoa, että voihan se olla vaikka vaan sattumaa. Mistäs sitä voi tietää? En todellakaan tiedä, mutta sekin voi olla täysin mahdollista..
Sitten tietenkin, jos yllättäen aloit vain laihduttamaan, niin kehosikin voi sitten reagoida siihen tällä tavoin. Eli lämpöä karkaa enemmän, ja tämän takia voi hyvinkin tulla vilunväristyksiä. En ole lääkäri, joten en tiedä tästäkään.
Kaikki sanomani on vain arvailua.- alkup.
No toisin sanoen olen nyt kolmatta päivää ns. laihiksella. Oikeastaan yritän tässä elämäntapojen muutosta pidemmällä kaavalla..mutta ei haittaa vaikka painoa siinä samalla putoaa jokunen kilo.Eli nyt toisena ja kolmantena pvä:nä on illasta alkanut tämä kylmän tuntemus.Eli kahtena päivänä ei ole varmaan painoa (nestettä varmaan) pudonnut kuin 600g. Syön mielestäni saman verran kuin ennen..useita pieniä annoksia päivässä..mutta paljon kevyemmin. Ja olen tietty alkanut enemmän liikkua nykyisen liikunnan lisäksi (1-2h/pvä kävelyä). Elikkäs juosta ja kuntopyöräillä olen alkanut tämän kävelyn lisäksi. Mutta juoksussa ja pyöräillessä kyllä lämmöt nousee. Olen vähän ymmälläni.
- samoin niukat hiilarit
alkup. kirjoitti:
No toisin sanoen olen nyt kolmatta päivää ns. laihiksella. Oikeastaan yritän tässä elämäntapojen muutosta pidemmällä kaavalla..mutta ei haittaa vaikka painoa siinä samalla putoaa jokunen kilo.Eli nyt toisena ja kolmantena pvä:nä on illasta alkanut tämä kylmän tuntemus.Eli kahtena päivänä ei ole varmaan painoa (nestettä varmaan) pudonnut kuin 600g. Syön mielestäni saman verran kuin ennen..useita pieniä annoksia päivässä..mutta paljon kevyemmin. Ja olen tietty alkanut enemmän liikkua nykyisen liikunnan lisäksi (1-2h/pvä kävelyä). Elikkäs juosta ja kuntopyöräillä olen alkanut tämän kävelyn lisäksi. Mutta juoksussa ja pyöräillessä kyllä lämmöt nousee. Olen vähän ymmälläni.
Itseäni ainakin hytisyttää kaksi asiaa: nestehukka ja liian niukat hiilarit. Kun reippailet noin pitkiä lenkkejä joka päivä, on hiilihydraatintarpeesi aika suuri. Muista syödä riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096536Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884171L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453499TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72881Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251491- 66908
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55883- 9869
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193858Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47839