Syö alasti!

-12kg

itse olen huomannut kun syön paita päällä niin ei tule kiinnitettyä huomiota jo kertyneeseen LÄSKIIN, jos riisun paidan ruokailun ajaksi, niin koko ajan näkee mistä pitäisi päästä eroon..
tää oikeesti toimii jos on selkärankaa..

8

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

kaikenlaisia huuhaa juttuja...

• pään sisässä

se on laihtumisenkin avain. On hyvä tajuta realiteetit. Minulla on ylipainoa, parempi siis syödä vähemmän!

• Mooses..

Tämä oli kyllä paras :D

Pitäisköhän työpaikan ruokalaan mennä alasti syömään :D

• carnac

hyvä idea, onneks on lomaa vielä 1 kuukausi ja asun yksin :D

• vaikka näin ..

Minä en ainakaan halua tuntea huonoa oloa itsestäni edes silloin kun laihdutan. Miksi pitäisi jatkuvasti muistuttaa itseään siitä että ei kelpaa itselleen? Itse toteutan painon pudotusta siten, että kiinnitän huomioni positiivisiin asioihin: vyötärö on kaventunnut, tämä paita näyttää taas hyvältä päälläni. En siihen että tuollakin on vielä tuota ja voi herranjestas miten kamalalta näytän, pakko syödä vähemmän.

Positiivinen asenne ja itsensä rakenne ovat ainakin minulla avain painon putoamiseen ja terveellisempään elämään.

• edelliseen

Hmm mitäköhän puhelin samalla kun tuota kirjoitin, itsensä rakenne .. tarkoitin siis itsensä rakastamista ja oman ulkonäkönsä hyväksymistä. Ei se että hyväksyy ulkonäkönsä tarkoita ettei voisi pudottaa kiloja, vaan siten saadaan tästäkin päivästä se mukava elämä elettyä eikä niin että olen onnellinen ja hyväksyn itseni vasta sitten puolen vuoden päästä kun olen vaatekokoa pienempi.

Eläkää myös tämä päivä onnellisena ja tyytyväisenä itseenne. Itsensä haukkuminen ja aliarvioiminen johtaa ikävään kierteeseen mille ei saa loppua vaikka saisikin painon alas. Olen tmän huomannut. Asenteet myös kuntoon siis!

• meppe
        edelliseen kirjoitti:

Hmm mitäköhän puhelin samalla kun tuota kirjoitin, itsensä rakenne .. tarkoitin siis itsensä rakastamista ja oman ulkonäkönsä hyväksymistä. Ei se että hyväksyy ulkonäkönsä tarkoita ettei voisi pudottaa kiloja, vaan siten saadaan tästäkin päivästä se mukava elämä elettyä eikä niin että olen onnellinen ja hyväksyn itseni vasta sitten puolen vuoden päästä kun olen vaatekokoa pienempi.

Eläkää myös tämä päivä onnellisena ja tyytyväisenä itseenne. Itsensä haukkuminen ja aliarvioiminen johtaa ikävään kierteeseen mille ei saa loppua vaikka saisikin painon alas. Olen tmän huomannut. Asenteet myös kuntoon siis!

pitäisi olla kauhuissaan siitä mitä päivittäin tunkee suuhunsa, mutta kieltämättä kun katselee näitä reisiä syödessään niin tekee mieli kevyempää.

• ...

Hauska keino ^^ saattaa toimiakin. vois kokeilla =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2688
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2509
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2187
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2063
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      204
      1420
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      225
      1163
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1128
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe