Idän pikajunassa

Einsten1

Eiku, syy siihen et mä en oo kirjotellut tänne pariin tuntiin, johtuu siitä että mulle kävi ihan sika nolo juttu eilen. Mun ruumis vavahtelee vieläkin silkasta järkytyksestä, ku mä mietin eilist tapahtumaa.

Mä olin siis ihan viattomana junassa menossa lähikaupan kassan luokse. Mua jännitti tosi paljon, koska mä en yleensä mee sinne junalla. Sit kun mun asema lähesty, niin mä menin sinne välikköön odottaa ulospääsyä. Mua inhotti, ku se juna mutkitteli ja rämisi tosi paljon. Mul oli tosi vaikeeta pysyä pystyssä. Enkä muuten ollut ainoo!

Mut ei täs viel mitään. Sit ku se juna oli melkein pysähtynyt, mä huomasin et meitsi odotti junan pysähtymistä väärällä puolella! Aika pikkasen mua nolotti. Mä kuulin ku jengi tirsku ja varmaan ajatteli tyyliin: vitsi miten dorka jamppa, se ei tiedä miltä puolelta noustaan pois. Mä olin tosi inbarrased. Kiva, nyt jengi luulee, et meitsi on joku supernolla tyyppi. Enhän mä voi enää mennä junaan, jos siel on vaik ne samat tyypit taas nauramassa mulle?

Eniveis, miten te muut ootte selvinnyt tällasesta tilanteesta? Nyt kaipais vähän vertaistukea. Sanokaa, että tunnelin päässä on valoa!

24

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnelin päässä

      halituksia

      • me käydään nyt ylläpidon kanssa henkistä asemasotaa. Siel on vissiin taas joku uus puikoissa, tai sit linja (?) on koventunut.


      • suoraan
        Einsten1 kirjoitti:

        me käydään nyt ylläpidon kanssa henkistä asemasotaa. Siel on vissiin taas joku uus puikoissa, tai sit linja (?) on koventunut.

        sanoen kyllästyttää tämä ympäristö (et sinä).


      • suoraan kirjoitti:

        sanoen kyllästyttää tämä ympäristö (et sinä).

        et sä(kään) kyllästyit mun juttuihin. On ne meinaan sen verran hyviä. Et no worries.


      • .........
        Einsten1 kirjoitti:

        et sä(kään) kyllästyit mun juttuihin. On ne meinaan sen verran hyviä. Et no worries.

        piristä mua?


      • mä..
        ......... kirjoitti:

        piristä mua?

        piristyinkin jo.. ajattelemalla kevättä.


      • Darla E.
        mä.. kirjoitti:

        piristyinkin jo.. ajattelemalla kevättä.

        akimofin vai heidi kyrön versiota?


      • kuulostaa
        Darla E. kirjoitti:

        akimofin vai heidi kyrön versiota?

        enemmän mun tyyppiseltä.


    • kuin,

      säkkipimeäävalitettavasti:/

      • mä olen niin sanotusti umpitunnelissa?


    • Darla E.

      A train to nowhere that we are riding.
      We're riding over and over again.
      A train to nowhere.

      • tää oli tää Blue-jotain?


      • Darla E.
        Einsten1 kirjoitti:

        tää oli tää Blue-jotain?

        luulinnii siun muistavan ku itehän mainihit tään piisin aikanaan ku mie höpäjin bbb:stä


      • Darla E. kirjoitti:

        luulinnii siun muistavan ku itehän mainihit tään piisin aikanaan ku mie höpäjin bbb:stä

        Bad Boys Blue.


      • iso nalle ja pikku nalle
        Einsten1 kirjoitti:

        Bad Boys Blue.

        Oli kerran iso nalle ja pikku nalle. Iso nalle nosti tassut eteen. Pikku nalle nosti tassut taakse.

        Iso nalle nosti tassut ylös. Pikku nalle heitti tassut alas.

        Iso nalle marssi vasempaan. Pikku nalle marssi oikeaan. Sitten ne kävivät painimaan.


    • sama...

      koettaisitte rekatut jo vaihtaa levyä...

      • Zamio vahingos eilen poisti tän viestin. Mä ajattelin et jos jollain on viel jotain sanottavaa, niin voi sit sanoa.


      • vahingossa :)
        Einsten1 kirjoitti:

        Zamio vahingos eilen poisti tän viestin. Mä ajattelin et jos jollain on viel jotain sanottavaa, niin voi sit sanoa.

        eniron serverien tarpeeton kuormittaminen on rikollista :)


      • .........
        Einsten1 kirjoitti:

        Zamio vahingos eilen poisti tän viestin. Mä ajattelin et jos jollain on viel jotain sanottavaa, niin voi sit sanoa.

        et ootko koskaan leikkinyt vesilätäköissä?


      • ......... kirjoitti:

        et ootko koskaan leikkinyt vesilätäköissä?

        ja lapsellinen kysymys. En tietystikään!


      • ...........
        Einsten1 kirjoitti:

        ja lapsellinen kysymys. En tietystikään!

        Ootko sä leikkiny vettä kengassä?


      • aikanasi..
        Einsten1 kirjoitti:

        ja lapsellinen kysymys. En tietystikään!

        niin ei tarvisi enää leikkiä...


    • Sä olet ihana.:)

      Mä oon joskus arvostellu sua konventionaalisuudesta, mut SÄ oot loistava. Ihan hölmöjä noi sun arvostelijat.

      En mä tiedä, miten tohon junatraumaan vois sopeutuu. Onhan se silleen aina hankalaa, et kun muistaa kaikki ja silleen...Vakavii juttui tapahtuu ihmiselämäs. Meinaan, et ihan jokaiselle voi käydä silleenki, et ei aina tiedä, et mil puolel pitäis seisoo, ku pysäkki tulee. Jyy know...*flirts*

      Mä sanon, et tosta sun tilanteesta EI voi selvitä! Sä voit vaan elää sen tapahtuneen kans ja silleen sitä kautta coupata.:) Sä voit OPPII sanoon itselles jokakerta, kun meet junaan, et KONNARI ON MUA VARTEN. Se kertoo, et mis pitää seisoo, kun juna pysähtyy. MÄ lupaan.:) Silleen voi syödä banaanii rauhas ja lukee Metroo. Kivaa fiilist junas, jyy nou.;)

      • elämässä :

        enskat poistetaan yleensä junasta seuraavalla pysäkillä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe