Tapasin miehen muutamia viikkoja sitten ja asuinkin hänen luonaan. Nyt olemme olleet erossa noin viikon ja vielä pitää olla lähes kolme viikkoa ennen kuin voimme tavata seuraavan kerran. Miten jaksan uskoa suhteen tulevaisuuteen, kun mies ei kovin intensiivisesti pidä yhteyttä, ei koskaan sano minulle mitään kaunista tai hellää tms. Minulla on hänelle lempinimiä, aina muistan kirjoittaa että kaipaan häntä jne. mutta sanallista vastakaikua en saa. Se ei johdu siitä, etteikö mies välittäisi. Hän on sellainen...lieneeköhän siinä syy hänen "huonoon naisonneensa"...sanoi, että naiset yleensä lähtevät, koska hän on niin vähäpuheinen. Mutta vaikka kuinka muistuttaisin itseäni tästä, tunnen surua ja olen onneton...saisi edes yhden pienen välittävän sanan...itse välitän niin tavattomasti. Miten selvitä kaukosuhteessa tämän miehen kanssa?? Miten säilyttää usko ja luottamus suhteeseen?
miten säilyttää luottamus
3
1178
Vastaukset
- Hoth
sais sellaisen naisen? Juurikin sain tuossa takaisin sellaisia viestejä, että kukaan ei ole yhtä kauniisti koskaan kirjoittanut. Mut ei siitä vaan mitään tullu ... :-(
*on varmaan viallinen*- kävi......
mulle ei mies koskaan mitään kaipaile/kirjoittele, ja koko työpaikan maisemakonttori hiljeni kun puhelimeni piippasi tekstiviestiä: ja juu, se oli mieheltäni. Siinä luki: muista ostaa tiskiharja.
- Hoth
kävi...... kirjoitti:
mulle ei mies koskaan mitään kaipaile/kirjoittele, ja koko työpaikan maisemakonttori hiljeni kun puhelimeni piippasi tekstiviestiä: ja juu, se oli mieheltäni. Siinä luki: muista ostaa tiskiharja.
ei taida olla onnea ... kummallakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572814Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "402445SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past942000Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851315Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301159Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155851Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80784Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52706Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44682- 43665