Tapasin miehen muutamia viikkoja sitten ja asuinkin hänen luonaan. Nyt olemme olleet erossa noin viikon ja vielä pitää olla lähes kolme viikkoa ennen kuin voimme tavata seuraavan kerran. Miten jaksan uskoa suhteen tulevaisuuteen, kun mies ei kovin intensiivisesti pidä yhteyttä, ei koskaan sano minulle mitään kaunista tai hellää tms. Minulla on hänelle lempinimiä, aina muistan kirjoittaa että kaipaan häntä jne. mutta sanallista vastakaikua en saa. Se ei johdu siitä, etteikö mies välittäisi. Hän on sellainen...lieneeköhän siinä syy hänen "huonoon naisonneensa"...sanoi, että naiset yleensä lähtevät, koska hän on niin vähäpuheinen. Mutta vaikka kuinka muistuttaisin itseäni tästä, tunnen surua ja olen onneton...saisi edes yhden pienen välittävän sanan...itse välitän niin tavattomasti. Miten selvitä kaukosuhteessa tämän miehen kanssa?? Miten säilyttää usko ja luottamus suhteeseen?
miten säilyttää luottamus
3
1173
Vastaukset
- Hoth
sais sellaisen naisen? Juurikin sain tuossa takaisin sellaisia viestejä, että kukaan ei ole yhtä kauniisti koskaan kirjoittanut. Mut ei siitä vaan mitään tullu ... :-(
*on varmaan viallinen*- kävi......
mulle ei mies koskaan mitään kaipaile/kirjoittele, ja koko työpaikan maisemakonttori hiljeni kun puhelimeni piippasi tekstiviestiä: ja juu, se oli mieheltäni. Siinä luki: muista ostaa tiskiharja.
- Hoth
kävi...... kirjoitti:
mulle ei mies koskaan mitään kaipaile/kirjoittele, ja koko työpaikan maisemakonttori hiljeni kun puhelimeni piippasi tekstiviestiä: ja juu, se oli mieheltäni. Siinä luki: muista ostaa tiskiharja.
ei taida olla onnea ... kummallakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760