Palkka 2 830 €/kk

sairaanhoitaja22

Siis miehelläni, hän valmistui insinööriksi vuosi sitten. Tulee korotus syksyllä yli kolmeen tonniin. Tuohon vielä bonukset päälle.

Kunpa me sh:tkin voitaisiin tuollaista.... :(

14

4920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kiva kuulla...

      ...että miehelläsi on tuommoinen palkka.
      Oma vankka mielipide on, ettei niinkään se palkka = vaan ne työn antamat fiilikset, työn luonne, työssä vietetty aika (säännöllisyys), työssä kehittyminen ja työilmapiiri.
      Omasta palkasta en mainitse mitään, mutta olen ns. tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen =)
      En myöskään ota kantaa sairaanhoitajien tilanteeseen, koska siitä on jo entuudestaan sata viitteellistä keskustelua...

    • kolmen

      vuoden kuluttua jo yli tonni lisää mainitsemaasi peruspalkkaan.noin 5 vuoden sisällät aas tonni tai kaksi lisää ja kun hän on erikoistunut vuosien varrella johonkin tiettyyn alaan/asiakaskuntaan.Ja luonnut nimeään osaamisestaan työnantajien keskuudessa saa hän itse määritellä millä palkalla tulee yritykselle töihin.Jos hän pelaa kortit oikein niin alta 40-kymppisenä niin palkka 6000-9000 eur/kk.Joten kannusta ja tue miestäsi uralla niin pääset helpommalla sekä nauttimaan tiedän hyvistä yhteistuloista.
      nim.kokemusta

      • #########

        Tokko sä muuten olisit insinöriin haksahtanutkaan. Olen aina pitänyt teitä sairaanhoitajia fiksuina.
        Ajattele vielä kerran olethan vasta 22 v, mikäli oikein ymmärrän.


      • kun mun

        mies kohta valmistuu inssiksi..


    • vapaa autoetu

      En ole valmistunut mihinkään koskaan. Olen ns pitkän linjan esimies. Menin päälliköksi siivousliikkeeseen.

      Työ ei vaan vastannut odotuksiani ja autoedun verotusarvo söi palkasta liikaa. Vaihdoin sitten muualle.

    • ent sh nyk ins.

      Voin väittää kokemuksella, että sairaanhoitajaopinnot olivat kuin leikkikoulu ennen peruskoulua, verrattuna insinööriopiskeluun. Palkkaeron voisi kuvitella olevan vieläkin suurempi, mitä tulee koulutuksen vaativuuteen!

      • jäleinen

        kommentti (ensimmäinen)taitaa antaa siitä suuremmasta erosta hieman tietoa.


      • siis se
        jäleinen kirjoitti:

        kommentti (ensimmäinen)taitaa antaa siitä suuremmasta erosta hieman tietoa.

        toinen kommentti...


      • kiinnostunut hommasta

        Suoli24 on siitä hyvä paikka,että on asia mikä hyvänsä,niin nopeasti löytyy paikalle kirjoittaja,joka osaa kertoa asioiden oikean laidan vieläpä omilla kokemuksillaan perustellen.
        Koskaan ennen en ole tavannut sh-ins. yhdistelmää,ja täällä se nyt on!

        Haluaisin niin kovasti tietää enemmän asioista.
        Minkälaista työtä teet nykyään?
        Miten se eroaa sh:n työstä?
        Onko se vastuullisempaa kuin ihmisten hoitotyö?
        Onko henkinen kuormitus kovempaa verrattuna hoitsun duuniin?
        Mikä erityisesti oli vaativampaa ins.koulutuksessa verrattuna sh:n koulutukseen?
        Minkä alan ins.olet?

        Itse en ole inssi,enkä hoitsu.


      • juupa juu
        kiinnostunut hommasta kirjoitti:

        Suoli24 on siitä hyvä paikka,että on asia mikä hyvänsä,niin nopeasti löytyy paikalle kirjoittaja,joka osaa kertoa asioiden oikean laidan vieläpä omilla kokemuksillaan perustellen.
        Koskaan ennen en ole tavannut sh-ins. yhdistelmää,ja täällä se nyt on!

        Haluaisin niin kovasti tietää enemmän asioista.
        Minkälaista työtä teet nykyään?
        Miten se eroaa sh:n työstä?
        Onko se vastuullisempaa kuin ihmisten hoitotyö?
        Onko henkinen kuormitus kovempaa verrattuna hoitsun duuniin?
        Mikä erityisesti oli vaativampaa ins.koulutuksessa verrattuna sh:n koulutukseen?
        Minkä alan ins.olet?

        Itse en ole inssi,enkä hoitsu.

        tämä suoli24 on siitä hyvä että täällä kuku tahansa saa olla mikä haluaa. täällä nämä 6000-9000/kk tienaavaat DI:t ja ekonomit ovat pääosin vanhempien rahoilla eläviä lukiolaispoikia tai työttömiä.


      • .__.
        juupa juu kirjoitti:

        tämä suoli24 on siitä hyvä että täällä kuku tahansa saa olla mikä haluaa. täällä nämä 6000-9000/kk tienaavaat DI:t ja ekonomit ovat pääosin vanhempien rahoilla eläviä lukiolaispoikia tai työttömiä.

        Niinpä, kohta on edessä tilanne, jossa yhtä ammattitaitoista työmiestä/naista kohti on viisi insinööriä. Siellä ei keskinkertaisuudet pärjää. 10%
        tienaa 50% palkkasummasta. Muut tyytyvät siihen mitä saavat.


    • tuo on suuri summa

      ulkomailla tuo 2800e on miehen palkka yliopisto koulutuksella! Ja kuinka moni suomalainen nainen saa noin korkeaa palkkaa?

      • joo-o"

        taitaa viestiketjun aloittaja puhua MIEHESTÄÄN ei sh:n töistä.


    • pitäis saada

      Ainakin niin paljon tai oikeestaan 3500 kuussa kun ekonomi tuttavanikin saa. Kyllä tää on väärin ja mä sentään silittelen sairaitten päitä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      812
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe