Miss sixtyen koot?

millaiset ovat?

Minkä kokoisia miss sixtyt ovat verrattuna Onlyn farkkuihin?

Kun itse käytän koko 34 Only farkuissa niin oinko ostaa miss 6o:ssä koko 34 vai ovatko ne pienempiä vai suurempia?

4

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234

      Luulen että miss sixty farkuissa on tuuma koot elikkäs jos käytät Onlyn farkuissa kokoa 34 niin se vastaa tuuma koossa 26, mutta sopivuus riippu aina mallista jne :)

      • alkup_*

        Itse käytän onlynfarkuissa tuumakoko 34, onko sitten miss sixtyjen tuumakoko 34 yhtä suuri vai onko se pienempi?


      • Netti shoppailija
        alkup_* kirjoitti:

        Itse käytän onlynfarkuissa tuumakoko 34, onko sitten miss sixtyjen tuumakoko 34 yhtä suuri vai onko se pienempi?

        Onlyn farkuissa se eka numero ei ole tuumakoko vaan naisten vaatekoko ja toinen numero on lahkeen sisäpituus tuumina. Jos siis vaatekokosi noin yleensäkin on 34 ja onlyn farkuissa eka numero 34, niin se vastaa tuumakoissa 26 tai 27 ehkä kuten edellinen koitti sanoa :) Toivottavasti ymmärsit.


      • .mummi.
        Netti shoppailija kirjoitti:

        Onlyn farkuissa se eka numero ei ole tuumakoko vaan naisten vaatekoko ja toinen numero on lahkeen sisäpituus tuumina. Jos siis vaatekokosi noin yleensäkin on 34 ja onlyn farkuissa eka numero 34, niin se vastaa tuumakoissa 26 tai 27 ehkä kuten edellinen koitti sanoa :) Toivottavasti ymmärsit.

        Kai hän tuon tajusi..... Ehkä hän yritti kysyä että onko miss sixtyissä tuumakoko 26 samanlainen kuin onlyn farkuissa 34. Ja nykyään onlyn farkuissa on alettu käyttämään myös noita samanlaisia kokoja, eli esim. 26/32

        Mutta vastausta en tiedä. Kerran kokeilin miss sixtyn farkkuja niin ne tuntuivat tiukoilta kokoon nähden mutta ehkä se johtui mallista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      246
      665
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe