DERIVOI ITSESI X:N SUHTEEN NIIN PÄÄSET NAIMISIIN!!
DERIVOIMALLA PARIUTUMINEN
10
662
Vastaukset
- sjos
korotankin itseni toiseen potenssiin? Tai otan kuutiojuuren?
- jaetaan
niin ei kerrota.
- valitettavasti...
koko homma tuntuu jo liian hapokkaalta.
integroinnit eivät enää kiinnosta; yhtälössä liian paljon muuttujia.
ehkä muutaman vuoden päästä uusi yritys? - atsknaw
Oman pariutumiseni mahdollisuus voisi olla loton päävoiton luokkaa, 39!/(7!*32!)...
- ja sanonkin
Ei tollasella nörttipaskalla naimaan pääse. Logaritminen differentiaali se olla pitää.
- matematematema
Menen baariin ja etsin sieltä sellaasen fiksun näkösen tytsyn jolla on fiksun näköset silmälasit.
Sitten sanon sitä fiksuksi, ja siirrän puheen matematiikkaan ja pyydän sitä meille laskemaan parit etätehtävät joo - matikkanörtti
Kokeillaanpa. Mähän olen tunnetusti täysin nolla. Nollan derivaatta x:n suhteen on nolla. Siispä elämäni ei muuttunut miksikään, eli en päässyt naimisiin.
- kohtaa
ei voi kiinnostaa.
- e^x
mutta kun olen e^x
- derivaattori
Mäpäs olen d/dy!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770