Mitä tehdä tytön kanssa?

juhani -89

Mitä tekemistä keksisi tytön kanssa hengailuun, jos se ainainen peuhaaminen lasketaan pois?
Jos ulkona on huono ilma, ei sinnekkään voi mennä.. Seurapelejä harvemmin voi kahdestaan pelata. Baariin ei alaikäsenä voi mennä.
Kertokaa mitä olette itse tehneet?

15

14369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen oma-aloitteinen

      että lainaat tyttöystävääsi sellaisille kavereillesi joilla on omat hoksottimet. Ehkä he keksivät hänelle paremmin käyttöä? Itse olen toiminut monasti juuri noin, niin pääset oluelle muitten kavereitteni kanssa.

    • että voi olla

      avutonta sakkia.Täältä pitää kysyä neuvoa mitä tekisi tytön kanssa.Miten sä urvelo olet sen tytön saanut jonka kanssa et osaa tehä mitään ilman että netistä pitää hakee käyttöohje mitä sen tytön kanssa tehhään.Kun oot noin urvelo palauta se pikimmiten sinne mistä sen löysitkin.

      • tyttö itsekin

        Kyllähän sitä nyt on muutakin tekemistä kuin baarissa käyminen, varsinkin jos tykkäät tytöstä! Käytte pelaamassa minigolfia, tai jos sataa, niin vuokraatte leffan, pelaatte jotain seurapeliä (voi niitä kaksinkin pelata!).


      • Anonyymi
        tyttö itsekin kirjoitti:

        Kyllähän sitä nyt on muutakin tekemistä kuin baarissa käyminen, varsinkin jos tykkäät tytöstä! Käytte pelaamassa minigolfia, tai jos sataa, niin vuokraatte leffan, pelaatte jotain seurapeliä (voi niitä kaksinkin pelata!).

        Kuinkka vanha olet


    • Huppe

      No...menkää katsomaan leffaa tai istukaa ja puhukaa
      ei se hassumpaa ole

    • ideoija

      Pelatkaa shakkia..? Keksikää joku yhteinen projekti? Paha sanoa... Opetelkaa rivitanssia? ;D

      • ideoija

        Heh, 2007 vuonna tehty aloitus. Toiv. on tekemistä keksitty? :o


      • Veikkaanpa että...
        ideoija kirjoitti:

        Heh, 2007 vuonna tehty aloitus. Toiv. on tekemistä keksitty? :o

        "Heh, 2007 vuonna tehty aloitus. Toiv. on tekemistä keksitty? :o"

        Veikkaanpa että on erottu jo ajat sitten ja monta kertaa sen jälkeenkin...


    • huoh..

      vastataan sitten.

      -nähkää yhdessä kavereitanne.
      -menkää minigolfaamaan (sisälle)
      -menkää uimaan (uimahalliin tai avantouintiin tai vesipuistoon)
      -menkää mökille
      -menkää luistelemaan/hiihtämään/laskettelemaan
      -menkää viron tai tukholman risteilylle
      -menkää keilaamaan
      -menkää elokuviin tai järjestäkää leffailta
      -järjestäkää kotibileet
      -menkää keräämään marjoja/sieniä/patikoimaan jos on siedettävä ilma ja se aika vuodesta
      -keksikää joku uusi harrastus esim. sushin teko ja tehkää sitä yhdessä.
      -kuunnelkaa musiikkia
      -surffailkaa netistä äkkilähtöä kesäksi
      -menkää ravintolaan
      -piirtäkää/maalatkaa/askarrelkaa
      -hankkikaa lemmikki jota voitte yhdessä kouluttaa
      -menkää vapaaehtoistoimintaan (esim keräämään rahaa jollekin järjestölle)
      -menkää nuorille tarkoitettuun harrastetoimintaan
      -lukekaa kirjoja

      ja ennen kaikkea etsikää työpaikat, jotta teillä on rahaa tehdä jotain kivaa.

    • Tenkkapoo5

      Hyppikää trampoliinilla

    • Kalareissu

      Olla hiljaa

    • Vaikkasataisikin

      Elokuviin, syömään ja kotiin! 👍 Laittakaa yhdessä ruokaa kotona ja katsokaa kotona elokuvia shipsiä, popparia limpparia ja sitä teidän tekemää ruokaa. Toimii!

    • kokenut11

      no oman tyttöystävänikanssa tykkäämme leikkiä jailwaytä

    • tiukkaako

      muodostakaa kyljellään lttialla rinki ja työnnät sormen sen persreikään ja se sun se kumpi ensi pierasee on häviäjä
      sormi sen takia että on sitten helpompi ajaa sitä perseeseen illalla

    • Anonyymi

      Mikä vitun kirkkontäö keskustelu palsta ku kukaan ei sano että seksiä niitten naisten kaa tehää t neitsyt

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1906
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      509
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      74
      412
    Aihe