Kyssä !14 wee

n11n44

Minkä kiloisilla painoilla te treenaatte hauista ? Minä ite treenaan 10 kg painoilla, minkälaista ruokavaliota suosittelette ? Itse otan aina elovena muroja,joqurttia,maitoa vielä,tuotemehua,ruisleipää missä on kunnolla leikkeleitä yn.. Onko aamupalani sopiva? Entä minkälainen lounas minulla tulisi olla?
*Eikä Vittuiluu*

3

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyä

      Turha kysellä mitään painoista, jokaisella painojen käyttö on yksilöllistä.
      Jos nostelet 10kg puntteja niin entäs sitten?
      JOku nostelee 30 kilon painoilla, entäs sitten?
      Painojen vertailu on kakaroitten touhua ja ko henkilöt kuuluu sarjaa "salihihittelijät" jotka tiirailee mitä muut nostavat, kun nostavat vähemmän niin alkaa vähättely ja oma ego kasvaa taas roimasti. Kun tulee henkilö joka nostaa 10 kiloa enemmän niin egon romahdus kuuluu salin perälle asti.

      • n11n44

        Mut olisin vaa kysyny ! RUOKAVALIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


    • Njeps

      Kuten edellinen sanoi, painojen kokoon on vaikea ottaa kantaa.
      Sehän riippuu siitä, kuinka hyvässä kunnossa itse on, kuinka
      paljon painaa, kuinka paljon on lihasta jne. jne.

      Sitten täytyisi vielä tietää sekin, että mikä on sen nostelun tavoitteena.
      Haetko pelkkää kunnon kohotusta ja kiinteytystä, vai lisää lihasta.
      Lihasmassaa haettaessa lyhyemmät sarjat (8-10 toistoa * 3),
      kiinteytystä pienemmillä painoilla, mutta pidemmillä sarjoilla.
      Painot säädät sen mukaan, millä saat sen n. 3kpl 8-15 toiston
      sarjaa tehtyä, niin että ne tuntuvat kunnolla.
      Yhdelle lihasryhmälle sellaiset 3-4 eri liikettä.
      Painoahan voi lisätä sitä mukaa, kun lihaskunto kasvaa.

      Ruokavalion kanssa en alkaisi kovin tarkaksi, koska olet
      vielä noin nuori ja kasvuiässä. Pidä huoli ainakin siitä,
      että syöt riittävästi, koska tosiaan kasvat vielä. Et kai
      halua, että kasvusi pysähtyy kun et syö riittävästi? Lihasten
      kehittyminen vaatii energiaa, eli syö sen verran, ettei ole
      jatkuvasti nälkä. Älä kuitenkaan liikaakaan syö, ei siis
      ähkyksi asti. Siten että nälkä lähtee, mutta ei tule vielä raskas olo.

      Ruokana parhaiten toimii ihan perinteinen ruoka, kunhan vältät
      kovin rasvaisia ruokia (paljon yli 10% rasvaa), syöt tarpeeksi
      proteiinipitoista (kala, liha, raejuusto, tonnikala, rahka jne.),
      etkä syö ihan älyttömiä määriä hiilareita, eli pastaa, riisiä,
      leipää jne. Niitäkin siis saa ja on hyväkin syödä, mutta
      pitää määrät järkevinä. Niistä saa kuitenkin helposti energiaa.
      Ruisleipä on aina fiksumpi valinta kuin vaalea leipä.

      Aamupala kuulosti hyvältä ja terveelliseltä. Muutenkin hedelmät
      ja kasvikset ovat hyväksi ja niitä voi syödä hyvällä omallatunnolla,
      toisin kuin jotain sipsejä ja isoja karkkipusseja :)
      Kyllä siis herkutellakin saa, kunhan määrät ovat järkeviä.
      Ei nuoren ihmisen kannata itseään kiusata kieltäytymällä kaikista
      herkuista. Menee maku koko elämästä. Älä ota treenailua liian
      tosissasi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe