Etä ketuttaa tää....
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=682&posting=22000000027854912
Ihme
3
802
Vastaukset
- catscats
Tuo aihe aiheuttaa näköjään aina eripuraa naapurusten välille.... Itseläni on ongelmana se , että muutan kohta omakotitalosta kerrostalo asuntoon ja olen miettinyt miten kissalleni käy. Kissa on tottunut liikkumaan ulkona vapaasti, mutta kerrostalossapa se ei enään onnistukaan. Vanha kissa ei enään valjaisiin totu, eikä varmasti sisäkissaksikaan enään ala. Kissastani en raaskisi luopua, on minulle rakas. Onko kellään vastaavia kokemuksia....
- kissakaisa
Voi itku, tuo on kyllä inhottava tilanne. Ootko ihan varma ettei enää opi valjaisiin? Meillä on kyllä parivuotiaana otettu kissa oppinut hyvin valjaisiin, en kylläkään tiedä sen menneisyyttä et oliko ollu aiemmin ulko- vai sisäkissa... Mutta oppi jopa istumaan pyöränkorissa, ja nautti täysin rinnoin kesäisistä pyöräretkistämme. Mielestäni sun kannattaa ainakin kokeilla valjaissa lenkitystä, kyllä mä uskon että tottuu olemaan sisäkissakin, alussa saattaa tietty maukua reilummin. Tottakai se on kissakohtaista että miten se suhtautuu, olen kuullut kyllä kissasta joka masentui kuoliaaksi kun joutui muuttamaan kerrostaloon maatilaelämän jälkeen... Se oli kyhjöttänyt vaan sängynalla, ja loppujen lopuksi kuollut sinne. Surullista. Koita pitää kissa muuten pirteänä, leikittämällä paljon ja sillain. Onnea!
- Varma Tieto
Ei kukaan voi olla niin vähä-älyinen, että jättää kerrostalon alaoven auki KISSAA varten. En usko.
Päästää siinä sitten sisälle myös puolalaiset taulukauppiaat ja muut epäasialliset henkilöt, joita varten kerrostalojen ovissa on lukot.
Kissan irtipitäminen on rikollista, mielestäni se on jo eläinrääkkäystä. Itse en voisi päästää lemmikkiä ulos yksin, kivitettäväksi tai pikkupoikien tai huumehörhöjen tai juoppojen tai muiden hullujen kidutettavaksi. Olen nähnyt vapaana kulkevan kissan, jolta oli jalat katkaistu, raahautuvan kohti kotia ja näky ei naurattanut.
Todellinen eläintenystävä ei pelleile lemmikkinsä turvallisuudella. Sitä paitsi kissa oppii kyllä valjaisiin oikein hyvin, jos vaan viitsii nähdä vähän vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958