Mistä saa tiukkoja, ihonmyötäsiä paitoja? En tarkoita nyt mitään urheiluvaatteita, vaan enemmänkin sellaisia "baaripaitoja", joiden kangas on puuvillaa ja lycraa. Eipä ole sattunut kaupoissa silmiin, vaikka kyllä niitä ihmisten päällä näkee.
Tiukkoja paitoja
8
1774
Vastaukset
- fmiles
Itse olen ostanut aluspaitani mistä tahansa vaateketjun myymälästä. Esimerkiksi Selectedin aluspaita on puuvillaa ja lycraa, hinta on 12,90.
En kyllä ymmärrä, miksi kuitenkin aluspaidaksi tarkoitettu vaatekappale pitäisi laittaa päälle baariin mentäessä. Eikö baaripukeutuminen ole ollut lähinnä jotain kauluspaita-linjaa ja sitten viileämmällä ilmalla bleisereitä tai rentoja päällystakkeja. En minäkään pidä hellepäivänä päällimmäisenä vaatteena alusboksereita, jos säänmukainen vaatetus vaatii lyhyet lahkeet.
T-paitoja nyt näkyvät pitävän lähinnä jotkut hiphop-tyylistä pukeutumista harrastavat, jos t-paidalla ei sitten tarkoiteta pikee-puuvillaista lyhythihaista kauluspooloa (esim. Lacoste).- bozzy90
Bossilta löytyy hyviä ja mukavia ihonmyötäisiä paitoja. Hinta haarukka on n. 50-100e. Suosittelen, todella laadukkaita ovat.
- penaa ja haukkaa
bozzy90 kirjoitti:
Bossilta löytyy hyviä ja mukavia ihonmyötäisiä paitoja. Hinta haarukka on n. 50-100e. Suosittelen, todella laadukkaita ovat.
...sitten ennen baariin menoa.
- La famiglia
penaa ja haukkaa kirjoitti:
...sitten ennen baariin menoa.
niinkuin diskobodarit? Muista ostaa valkoiset housut ja jay-z aurinkolasit vielä. Ja geelillä tukka taakse. Ja muista, sinä olet Bronxista kotoisin.
- vikkers
mä tiiän mitä tarkotat..ei tässä mistään aluspaidoista oo kysymys, vaan ihan sellasist siisteistä teepaidoista, jotka ei tosiaan oo sellasia lepattavia purjeita =D Suosittelen kyl jack@jonesia, ite oon kyllä sieltä löytäny hyviä t-paitoja kuhan vähä sovittelee erilaisii. ja ei oo kalliita.. sitte dieselillä oon nähny sellasii tosi siistei, mutta oli kyl pirun kalliita..mutta laatuhan maksaa seo selvä =) vaikka ei noissa jack@jonesin paidoissakaan valittamista oo ollu
- vikkers
heheh siis jack&jonesia meinasin, kirjotusviba =D mutta tajusit varmasti..
- tiukanmallisia
- täältä:
www.pahabill.fi
Oikeesti tosi hyvä valikoima tuolla ja itellä ainaki muutama Gsus t-paita ollu tosi hyviä ja ne on ainaki sellasia sopivan tiukkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8314312Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713083- 524657
- 244367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224296Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364100Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573989No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433828- 613569
- 423225