Mistä saa tiukkoja, ihonmyötäsiä paitoja? En tarkoita nyt mitään urheiluvaatteita, vaan enemmänkin sellaisia "baaripaitoja", joiden kangas on puuvillaa ja lycraa. Eipä ole sattunut kaupoissa silmiin, vaikka kyllä niitä ihmisten päällä näkee.
Tiukkoja paitoja
8
1784
Vastaukset
- fmiles
Itse olen ostanut aluspaitani mistä tahansa vaateketjun myymälästä. Esimerkiksi Selectedin aluspaita on puuvillaa ja lycraa, hinta on 12,90.
En kyllä ymmärrä, miksi kuitenkin aluspaidaksi tarkoitettu vaatekappale pitäisi laittaa päälle baariin mentäessä. Eikö baaripukeutuminen ole ollut lähinnä jotain kauluspaita-linjaa ja sitten viileämmällä ilmalla bleisereitä tai rentoja päällystakkeja. En minäkään pidä hellepäivänä päällimmäisenä vaatteena alusboksereita, jos säänmukainen vaatetus vaatii lyhyet lahkeet.
T-paitoja nyt näkyvät pitävän lähinnä jotkut hiphop-tyylistä pukeutumista harrastavat, jos t-paidalla ei sitten tarkoiteta pikee-puuvillaista lyhythihaista kauluspooloa (esim. Lacoste).- bozzy90
Bossilta löytyy hyviä ja mukavia ihonmyötäisiä paitoja. Hinta haarukka on n. 50-100e. Suosittelen, todella laadukkaita ovat.
- penaa ja haukkaa
bozzy90 kirjoitti:
Bossilta löytyy hyviä ja mukavia ihonmyötäisiä paitoja. Hinta haarukka on n. 50-100e. Suosittelen, todella laadukkaita ovat.
...sitten ennen baariin menoa.
- La famiglia
penaa ja haukkaa kirjoitti:
...sitten ennen baariin menoa.
niinkuin diskobodarit? Muista ostaa valkoiset housut ja jay-z aurinkolasit vielä. Ja geelillä tukka taakse. Ja muista, sinä olet Bronxista kotoisin.
- vikkers
mä tiiän mitä tarkotat..ei tässä mistään aluspaidoista oo kysymys, vaan ihan sellasist siisteistä teepaidoista, jotka ei tosiaan oo sellasia lepattavia purjeita =D Suosittelen kyl jack@jonesia, ite oon kyllä sieltä löytäny hyviä t-paitoja kuhan vähä sovittelee erilaisii. ja ei oo kalliita.. sitte dieselillä oon nähny sellasii tosi siistei, mutta oli kyl pirun kalliita..mutta laatuhan maksaa seo selvä =) vaikka ei noissa jack@jonesin paidoissakaan valittamista oo ollu
- vikkers
heheh siis jack&jonesia meinasin, kirjotusviba =D mutta tajusit varmasti..
- tiukanmallisia
- täältä:
www.pahabill.fi
Oikeesti tosi hyvä valikoima tuolla ja itellä ainaki muutama Gsus t-paita ollu tosi hyviä ja ne on ainaki sellasia sopivan tiukkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?771486Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13987Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79892Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.91870Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51714- 53664
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot136641Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48631Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51631- 71593