Japanilaiset

miehet???

Kellään kokemuksia? :D

16

2403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ne vaan aika

      outoja ne japanilaiset miehet. Korealaiset ja kiinalaiset on parempia.

      • ***

        Perustele! :)


      • fewwww
        *** kirjoitti:

        Perustele! :)

        Lue rivien välistä. Hän on käynyt 70.000.000 japanilaista miestä läpi, eikä sopivaa löytynyt.


      • on kauhean
        *** kirjoitti:

        Perustele! :)

        temperamenttisia. Ei kestä. Mieluummin kiinalainen. Korealaiset taas on helvetin komeita, mutta on nekin aika villejä...


    • Yang

      Mutta japanilaiset ovat maailman älykkäintä kansaa,mutta en ole katunut kiinalaista miestäkään:)

      • tiedetään

        jo että sulla on kiinalainen mies. Olisiko ihan oikeitakin kommentteja?


      • se on

        japanilaiset ovat poikkeuksetta vetäneet parhaat pisteet kaikista älykkyystesteistä. noin 10 pinnaa kovempia lukemia kuin esim. länsieurooppalaiset. kiinalaiset häviää japanilaisille mutta pesee silti eurooppalaiset muutamalla pinnalla.

        japsit on älykkäimpiä ei sille nyt vaan voi mitään.


      • takaisin sanoja
        se on kirjoitti:

        japanilaiset ovat poikkeuksetta vetäneet parhaat pisteet kaikista älykkyystesteistä. noin 10 pinnaa kovempia lukemia kuin esim. länsieurooppalaiset. kiinalaiset häviää japanilaisille mutta pesee silti eurooppalaiset muutamalla pinnalla.

        japsit on älykkäimpiä ei sille nyt vaan voi mitään.

        ei japanilaiset kaikissa testeissä ihan kovimpia tuloksia tee, tosin kärjessä erot ovat pieniä, yksi - kaksi pinnaa suuntaansa. tässä richard lynnin tutkimustuloksia, tuon mukaan parhaat ÄO tulokset saadaan hong kongissa( 107 pistettä ), japanilaiset( 105 pistettä ):
        tutkimustuloksiahttp://www.rlynn.co.uk/pages/article_intelligence/t4.asp


    • noh...

      Ainakin melkein jokainen japanilainen nainen haluaa ulkkispoikaystävän. :)

      • ei oo totta

        On niitäkin ja ne on äänekästä porukkaa, mutta enpä nyt sanois, että niin kauhean monella on akogare gaijin-saneihin.

        Ei enempää kuin Suomessa epätoivoiset akat ovat ulkomaalaisten perässä.


      • tiedä...
        ei oo totta kirjoitti:

        On niitäkin ja ne on äänekästä porukkaa, mutta enpä nyt sanois, että niin kauhean monella on akogare gaijin-saneihin.

        Ei enempää kuin Suomessa epätoivoiset akat ovat ulkomaalaisten perässä.

        Kyllä ne kovasti on ulkkisten perään, kts. esim. alla. Mutta niin on tietty suomalaisetkin naiset.

        http://www.fukuoka-now.com/features/article_display.php?fn_code=450658


      • lydel90
        tiedä... kirjoitti:

        Kyllä ne kovasti on ulkkisten perään, kts. esim. alla. Mutta niin on tietty suomalaisetkin naiset.

        http://www.fukuoka-now.com/features/article_display.php?fn_code=450658

        Mä olen kai joku rotupetturi kun en koskaan vois ollakaan aasialaisen kanssa. En oo ihan japanilainen (vietnamilainen), mut todellakin oon mieluummin länsimaalaisten perään. Ärsyttää, kun itämiehet luulee, että naisten pitäis olla kotona ja tehdä mitä ne haluu.


      • niin muutkin
        lydel90 kirjoitti:

        Mä olen kai joku rotupetturi kun en koskaan vois ollakaan aasialaisen kanssa. En oo ihan japanilainen (vietnamilainen), mut todellakin oon mieluummin länsimaalaisten perään. Ärsyttää, kun itämiehet luulee, että naisten pitäis olla kotona ja tehdä mitä ne haluu.

        "Ärsyttää, kun itämiehet luulee, että naisten pitäis olla kotona ja tehdä mitä ne haluu. "

        Kaikki miehet haluaa niin, kansallisuudesta riippumatta! Eri asia suostuuko nainen siihen, ja kaatuuko suhde jos nainen ei suostu jäämään kotiin? Ei meillä ainakaan kaatunut.


    • ööh...

      "asiallisista" vastauksista....

      • lydel90

        Joo oo hyvä vaan, me autetaan mielellämme!


      • Ninnukka
        lydel90 kirjoitti:

        Joo oo hyvä vaan, me autetaan mielellämme!

        Minulla on japanilaisesta miehestä hyviä kokemuksia, sillä olen naimisissa japanilaisen miehen kanssa jo toista vuotta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe