Kaiken aikaa tulee nimiä adressiin. Hieno homma.
Onkos hevosmiesten adressia näkynyt?
Simerock-adressista
6
830
Vastaukset
- Rahaa ja suhteita
Mitään adresseja.
- kerätä nimiä
vaikka eivät tiedä mistään mitään. Ollaan niin fanaattisia.
- sinä jotain
kerätä nimiä kirjoitti:
vaikka eivät tiedä mistään mitään. Ollaan niin fanaattisia.
sellaista, mitä sinä tiedät ja mikä kakaroiden pitäisi tietää.
Jos adressin aloittajan nimimerkki viittaa syntymävuoteen, kyseessä ei ole mikään kakaroiden projekti. sinä jotain kirjoitti:
sellaista, mitä sinä tiedät ja mikä kakaroiden pitäisi tietää.
Jos adressin aloittajan nimimerkki viittaa syntymävuoteen, kyseessä ei ole mikään kakaroiden projekti.Adressin takana aktiivinen äiti-ihminen!
- tevemestari
Tosinainen kirjoitti:
Adressin takana aktiivinen äiti-ihminen!
Jos vastakkain ovat simerock ja ratsastus niin kumpikin tapahtuma saa pärjätä ilman minua. ei kiinnosta meikäläistä. mutta jos ajatellaan alueen talouden ja ihmisten etua niin tottakai on aivan päivänselvää että alueelle tulisi laittaa ratsastusmatkailua tms ja antaa vain rockien pysyä siellä missä sitä on jo vuosia muutenkin harjoitettu (ruisrock ym.)
mitä hohdokasta siinä on jos kaljahuuruissa väki pomppii metelin tahdissa? se tuo kyllä paikallisille yrittäjille vuoden tilin kaljamyynnistä mutta kukaan ei välitä siitä että se on houkuttelemassa meidän lapsiamme ja nuoriamme sinne kyseenalaisen elämänmenon ääreen. itsekin olen kuitenkin festareita aikoinaan kiertänyt ja tiedän mitä se on. iso osa porukkaa ei välttämättä tiedä bändeistäkään mitään vaan viettää aikansa leirintäalueella ryyppäämässä. - Vierailija
tevemestari kirjoitti:
Jos vastakkain ovat simerock ja ratsastus niin kumpikin tapahtuma saa pärjätä ilman minua. ei kiinnosta meikäläistä. mutta jos ajatellaan alueen talouden ja ihmisten etua niin tottakai on aivan päivänselvää että alueelle tulisi laittaa ratsastusmatkailua tms ja antaa vain rockien pysyä siellä missä sitä on jo vuosia muutenkin harjoitettu (ruisrock ym.)
mitä hohdokasta siinä on jos kaljahuuruissa väki pomppii metelin tahdissa? se tuo kyllä paikallisille yrittäjille vuoden tilin kaljamyynnistä mutta kukaan ei välitä siitä että se on houkuttelemassa meidän lapsiamme ja nuoriamme sinne kyseenalaisen elämänmenon ääreen. itsekin olen kuitenkin festareita aikoinaan kiertänyt ja tiedän mitä se on. iso osa porukkaa ei välttämättä tiedä bändeistäkään mitään vaan viettää aikansa leirintäalueella ryyppäämässä.Itse olin Simerockissa ihan vesiselvänä, kuten
koko meidän seurue. Eivät kaikki halua viettää kyseenalaista elämää, edes fesareilla, vaikka sinä oletkin.
Meidän lapset ja nuoret etenkin osaavat kyllä festareille mennä! Oli vaan mahtavan mukavaa, kun oli oikeat festarit näin lähellä, että sai nuoriso tulla kotiin nukkumaan! Saavat täällä festarikokemusta niin voivat sitten mennä sinne Ruisrockiinkin:)
Festarifiilistähän ei voi kaikki ymmärtää. Se lähtee niin sydämestä!
Joku sanoi, että hevoset Mäntyvaaraan, turistit ja tapahtumat Napapiirille ja urheilijat ja luonnonystävät Ounasvaaralle! Tuo olisi hyvä systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364