Kumaman kanssa ihanne naisenne lähtisi treffeille:
-urheilullisen, nuoren tai ainakin nuorekkaan hyvin toimeentulevan, sivistyneen ja käytöstavat omaavan miehen kanssa. vai
-sohvan ja jääkaapin välillä lenkkeilevän olutta nauttivan hieman jo nuorena kaljuuntuneen ja vatsakkaan miehen kanssa, jonka yleisivistys tiivistyy urheilusta tietämiseen ja jonka käytöstavat ovat ns, mallia juntti.
ihan vaan kysyn....?
Kenelle kelpaisit :)
7
827
Vastaukset
- ------
kenties lietsoa jotakin, nainen?
- Maantiesikamme
Ihanne nainen haluaisi lähteä treffeille kokeneen 40vuotiaan kanssa, joka näyttää ikäisiään 10v nuoremmalta. Ihanne nainen kun huomasi, 4kymppinen on hoikka, käy punttisalillakin, ulkoilee päivittäin koiriensa kanssa, vaikka pari autoakin on, puhumattakaan ettei kaljusta ole tietoakaan, vaikka tulot on 2000€ räpylään bussin ajamisesta ja muutenkin mies on mies ihmisten pitämä koska osaa ottaa muut huomioon.
Voi voi. Ainoa ongelma on se, että ihanne nainen ei vain pääse miehen kanssa treffeille, koska mies ei oikein enää jaksa luottaa netin kautta syntyneisiin suhteisiin. Näinpä sitten 4kymppinen säilyy aviottomana ja uskollisena itselleen. Ihanne nainen on tästä surullinen, mutta ei edes ihanne nainen aina saa mitä haluaa.
Ugh, olen puhunut ; ) - naisilla ole
meistä miehistä välimuotoja ollenkaan?
Mä esmes en sovi kumpaankaan kategoriaan:
en oo urheilullinen, nuoren tai ainakin nuorekkaan
en oo ns. hyvin toimeentuleva, enkä nuori mut nuori vain mieleltäni
sivistynyt? ainakin sydämen sivistystä on.
" ja käytöstavat omaavan miehen kanssa. vai "
Käytöstavoissa koitan esiintyä edukseni.
"-sohvan ja jääkaapin välillä lenkkeilevän olutta "
mä en juokse sohvan ja jääkaapin välillä olutta kittaamassa, sitäpaits mä en omista tällä hetkellä sitä sohvaakaan :D
"nauttivan hieman jo nuorena kaljuuntuneen ja vatsakkaan miehen kanssa,"
Vatsaa on, sitä mä en kiellä mut en oo sentään kaljuuntunu. Vielä ainakaan.
" jonka yleisivistys tiivistyy urheilusta tietämiseen"
Mä en tiedä urheilusta juuri mitään mut muista asioista mulla on mielipiteitä vaikka muille jakaa, oli aihe sit yhteiskunta, politiikka, talous, tekniikka, taiteet..ja tietty elämä itse. Ei sillä että mä olisin opiskellu vaan että oon seurannu maailman menoa mut silti mä sentään jotain tiedän eri aiheista.
" ja jonka käytöstavat ovat ns, mallia juntti."
En oo junttikaan.
Tosiaan naiset, koittakaa löytää ne välimuodot. Ei miehet ole kaikki joko-tai tyyppejä eli joko kaljaa kittaava vatsakas-sohvaperuna-penkkiurheilija tai sitten komea-pitkä-varakas-opiskellut-bodari.- on myös
sarkasmintajua. ;)
- miss Putte
käsittääkseni myös miehet näyttävät vertailevan vain ääripään naisia, tyyliin urheilullinen, timmi tai rupsahtanu läski jne...
- ......
miss Putte kirjoitti:
käsittääkseni myös miehet näyttävät vertailevan vain ääripään naisia, tyyliin urheilullinen, timmi tai rupsahtanu läski jne...
ei kaikki miehet laita noin äärimmäisiin kategorioihin naisia, miehetkin tajuaa että on erilaisia eikä vaan kahta tyyppiä!
- kummankaa kanssa.
Ihannenaiseni on pelkästään minun kanssa, ei se kuule treffaile muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793