sinuun rakastuneen naisen? Mitä merkkejä luet naisesta ja miten toivoisit naisen toimivan?
Mistä tunnistat
12
1466
Vastaukset
- käsiksi :
lompsaan
- ole tunnistanut
Aina olen jälkeenpäin saanut kiertoteitse kuulla että taas oli yksi nainen ollut ihastunut minuun. Olen varmaan missannut monia hyviä suhteita juuri sen takia että naiset eivät ole osanneet tuoda asiaa millään lailla esille, päinvastoin olleet jopa poikkeuksellisen kylmiä.
- ap.
että huomaan itsestäni ja ystävättäristäni myös, että sitä helposti kuvittelee, että toinen ymmärtää sen sanomattakin, tuntee mitä minä tunnen..ja sitten huomaan, että ehkä sitä on aivan liian cool. Enhän itsekään ymmärrä miehestä jos ei puhu eikä pukahda..olen nyt ottanut suoremman linjan ja sanonut suoraan mitä tunnen..ääneen, enkä odota toisen lukevan minua kuin kristallipalloa..
- kikka
tästä ilmeestä http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=20084
- lutka...
yritti purra saatana
- voi tunnistaa
Naiset aina luulee että me miehet ollaan jotain ihme ajatusten ja tunteiden lukijoita mut ei olla. Ei me voida nähdä naisen pään sisään ja naisen sydämeen!!! Me ollaan vaan ihmisiä, ei jotain paranormaaleja tyyppejä.
Siks naisten olis hyvä jollain selvällä keinolla, josta ei jää epäselvyyttä, ilmasta miehille että on kiinnostuneita tai rakastuneita. - ap.
Miten itse ilmaiset rakkautesi?
- vili
innostu asiasta jos minuun ollaan ihastuttu tai rakastuttu. ihastuminen nyt vielä menee, mutta jos minuun rakastuttu ja en sitä edes itse tiedä...pidän sitä suht älyttömänä/mahdottomana ajatuksena.
itse ilmaisen rakkauteni teoilla, sanat on vain sanoja. - 4580934857
Rakastumisen tunnistaa siitä, että nainen alkaa käyttäytymään omistajan elkein. Tämän huomaa siitä, että nainen yrittää rajoittaa miehen vapautta pikku hiljaa yhä enemmän.
- nainennn
miten sitten hillitä itseään..minä ainakin yritän koko ajan..onko tuo meissä naisissa jotenkin sisäänrakennettu vika? :)
- suurin
nainennn kirjoitti:
miten sitten hillitä itseään..minä ainakin yritän koko ajan..onko tuo meissä naisissa jotenkin sisäänrakennettu vika? :)
osa kuitenkin. Onneksi löytyy naisia, joilla on asenne ja päämäärä kohdallaan.
- vato retro
Tuijottaa kuin kuumeinen vasikka ja koettaa tehdä tikusta asiaa. Kehuu, pyllistelee ja hieroo mun reisiä.
Tai no, tuo oli kyllä pelkkä ihastuminen. Rakastumisesta en tiedä.
Toivoisin että nainen toimisi vaistojensa mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1672602Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait209714Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668