Minullakin kohta kaukosuhde

Tyttö--23

Minullakin on kohta kaukosuhde. Ja vasta oikeastaan nyt alan tajuta asian kunnolla.

Olemme seurustelleet 2 vuotta ja nyt poikaystäväni muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Eilen nuuhkin ihan mielettömästi poikaystäväni t-paitaa ja minulle tuli jo nyt ikävä vaikka hän muuttaa vasta parin viikon päästä. Onnenani on kuitenkin se, että asumme eri paikkakunnilla vain noin vuoden näillä näkymin ja minä muutan sitten perässä samalle paikkakunnalle kuin mieheni.

Meidän suhteessa on luottamus kunnossa enkä kuitenkaan ollenkaan epäile etteikö suhteemme kestäisi välimatkaa. Mutta kuitenkin jo näin etukäteen epäilyttäää miten kestää ikävän tunnetta. Toisaalta ikävöiminen kertoo siitä että rakastaa toista vielä tosi paljon..

2

982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prinsessa77

olen nyt kaksikuukautta elänyt kaukosuhteessa joka onneksi viikon sisällä loppuu kun rakkaani muuttaa luokseni mutta omasta kokemuksestani voin sanoa että ikävä on tosi raastavaa ja on päiviä jolloin tuntuu ettei kestäis enää hetkeäkään sitä raastavaa ikävää. mutta annan neuvoksi pidä itsesi kiireisenä ja tee kaikkesi jotta saat kanavoitua ikäväs johonkin . aloita vaikka uus harrastus. minun uusi harrastukseni runoilu on ollut oiva keino purkaa ikävääni.mutta kyllä sen ikävän kestää kun tietää että toinen on se oikea. vaikeaa se on mutta kyllä sen kestää. ja ajattele kun kestät sen raastavan ikävän niin kestät mitä vaan. tsemppiä sinulle ja voimia ikävän kestämiseen sillä niitä tuut tarvimaan.

• ikävä on rakkautta

Minulla on sama tilanne päällä. Miehen kanssa seurusteltu reilu 5 vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa elämme kaukosuhteessa. Meilläkin minun työt veivät minut toiselle paikkakunnalle..viikonloput ovat yhteistä aikaa, mutta ikävän kannalta nekään eivät auta tilannetta. Meidänkin kohdalla on niin, että suhteemme on luonteeltaan etäsuhde n. vuoden verran, jonka jälkeen olisi tarkoitus etsiä paikka, jossa molemmilla on työmahdollisuuksia.

En osaa edes kuvailla kuinka ikävöin miestäni. Ikävöin pieniä juttuja, hetkiä, keskusteluja.. kaikkea..sitä että toinen vaan yksinkertaisesti on lähellä.. Tuntuu, että elämässäni on iso aukko ilman häntä.. En osaa kertoakaan kuinka monta kertaa olen harkinnut ottavani maitojunan takaisin kultani luokse. Haluaisin vaan olla lähellä häntä ja vaikka tämä onkin kaikki väliaikaista, tuntuu se silti niiiiiiin raskaalta ja sietämättömältä. Parisuhteeni on elämäni yksi tärkeimmistä asioista, mutta en myöskään voisi kuvitella jättäväni hyvää työmahd. ja -kokemusta käyttämättä..pattitilanne.

Kunpa minäkin olisin yhtä "vahva" kun kanssasisaret joiden puolisot asuvat mm. toisessa maassa. .

Voimia kaikille samassa elämäntilanteessa oleville!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe