Haluaisin tatuoinnin mutta mietityttää kovasti se että mitähän tatska-väriainet mahtaa sisältää ??
Lähinnä tulee mielen se, että onkohn niissä tervey-
delle haitallisia mm. elohopeayhdistetitä, syöpää ai
heuttavia aineita tai esim. reumaa aiheuttavia aineita. Tai aiheuttavatko ne allergisia tai muita
haitalisia reaktioita esim. kauneudenhoitotuotteissa
käytettävien aineiden kanssa ? Osaisko joku kertoa ?
TATSKA-VÄRIAINEISTA
Epätietoinen...
3
595
Vastaukset
tatuonnin tekijä käyttää ainakin tutkittuja ja Eu:n hyväksymiä värejä. Helposti allergisoivin väri on punainen (näin olen kuullut)..
- olemassa!
Ruis kirjoitti:
tatuonnin tekijä käyttää ainakin tutkittuja ja Eu:n hyväksymiä värejä. Helposti allergisoivin väri on punainen (näin olen kuullut)..
Ei ole olemassa mitään EU:n hyväksymiä värejä eikä niille tehtyjä kliinisiä tutkimuksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944