Lapin Kansa mainostaa olevansa puolueeton lapin väestön äänenkannattaja.
Miksiköhän tänään oli ledessä puolen sivun juttu Ratsastuskeskuksesta kuvineen ja haastatteluineen? Sanallakaan ei mainittu Simerock-adressista.
Itselleni ei tule ko. lehteä, joten selasin sen vain pikaisesti. Ja paskan maku jäi taas.
Raha ja suhteet? Niillähän sitä tässä kylässä onkin aina pelattu.
Lapin Kansa
10
1354
Vastaukset
- rokkiheppa -POSITIIVISUUTTA...
jos luit ko. artikkelin niin se juuri oli ensimmäinen laatuaan käsittelemään ajatusta näiden kahden toiminnan yhdistämisestä. ja ajattelepas, mikä parempi yhtälö, rokit aikanaan simerokissa ja hepat vaelluksella turistien kanssa napapiirin toisel puolel sllä aikaa... eihän kyse ole muusta kun siitä että yhdistellään ja organisoidaan sen sijasta että tapellaan , ja kuka on sanonu että hepat ja heppaihmiset eivät tykkäsi rokista...
- N-jaa
Ei ollut ensimmäinen juttu käsittelemässä tätä aihetta.
Mutta aluksi jutut olivat ajamassa Simerokkia kokonaan pois alueelta. Eipä mullakaan ole mitään sitä vastaan, että molemmat ovat siellä.
Adressissakin toivotaan, että Simerock saisi olla Napsulla. Se ei vain ole heppa-adressi, kun ei ne mua kiinnosta.
Lapin Kansa olisi silti voinut kirjoittaa Simerokista. Kysellä ja haastatella Simerokin järjestäjiä. - Puhukaa suomea että itsekin...
N-jaa kirjoitti:
Ei ollut ensimmäinen juttu käsittelemässä tätä aihetta.
Mutta aluksi jutut olivat ajamassa Simerokkia kokonaan pois alueelta. Eipä mullakaan ole mitään sitä vastaan, että molemmat ovat siellä.
Adressissakin toivotaan, että Simerock saisi olla Napsulla. Se ei vain ole heppa-adressi, kun ei ne mua kiinnosta.
Lapin Kansa olisi silti voinut kirjoittaa Simerokista. Kysellä ja haastatella Simerokin järjestäjiä.Olen kuullut tuon vieraskielisen sanan useinkin ja lukenut lehdestä, mutta ei missään mainita mitä tuollainen outo san aon pelkällä suomenkielellä tai vaikkapa meänkielellä!
Auttakaa minua, joka en aikoinani saanut niitä simerokin kieliä edes opiskella!
Sota-ajan kasvatti! - opiskelemassa,
Puhukaa suomea että itsekin... kirjoitti:
Olen kuullut tuon vieraskielisen sanan useinkin ja lukenut lehdestä, mutta ei missään mainita mitä tuollainen outo san aon pelkällä suomenkielellä tai vaikkapa meänkielellä!
Auttakaa minua, joka en aikoinani saanut niitä simerokin kieliä edes opiskella!
Sota-ajan kasvatti!jos ei kiertokoululla ja kuuklella asiat selviä.
- !!!
opiskelemassa, kirjoitti:
jos ei kiertokoululla ja kuuklella asiat selviä.
voiskohan se tarkoittaa että lehdellä ei ole puolueellista vakaumusta poliittisessa mielessä.
- Nyt ymmärrän
opiskelemassa, kirjoitti:
jos ei kiertokoululla ja kuuklella asiat selviä.
Sen että olemme molemmat saman sivistystason oppineita yksilöitä! Tervetuloa vaan samaan kiertokoulun jatkokursseille, ehlä meille miolemmille siellä olisi jotain annettavaa, ainakin sinulle!
- lehti tulee
on ollut juttua samasta aiheesta, mutta simerokin kannalta. Että äläpäs tuomitse yhden lehden perusteella..
- outo lehti
Minä nyt vain satuin lukemaan sen lehden.
Tämän päivän lehdessä oli lukijapalstalla fiksu kirjoitus koskien Simerockia ja ratsastuskeskusta. - arska
outo lehti kirjoitti:
Minä nyt vain satuin lukemaan sen lehden.
Tämän päivän lehdessä oli lukijapalstalla fiksu kirjoitus koskien Simerockia ja ratsastuskeskusta.onko lapinkansa julkaissut jotain muuta kuin koiranpaskajuttuja ihme on tapahtunut minäkin olen laittanut kantaa ottavia aiheita lappariin huonolla tuloksella ovat liian arkoja aiheita toimittajien sukulaisille / kavereille natsi lehtihän se on en tilaa enään
- minäkään
arska kirjoitti:
onko lapinkansa julkaissut jotain muuta kuin koiranpaskajuttuja ihme on tapahtunut minäkin olen laittanut kantaa ottavia aiheita lappariin huonolla tuloksella ovat liian arkoja aiheita toimittajien sukulaisille / kavereille natsi lehtihän se on en tilaa enään
On halpaa palstatilan täyttöä nää koiranpaskatekstarit.
Ei kehtaa sivistynyt ihminen moista lehteä lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251