Paskin työnantaja

haussa

Mistä löytyy Suomen huonoin työnantaja?
Kirjoittakaa kokemuksianne tänne.

46

5299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****Ujo**** :o)

      ...Espoosta. Enempää en kehtaa enkä uskalla sanoo.. 0:)

      • Äijä

        Tampereen Lielahdesta, eräästä marketista...


      • huh-huh

        sitä firmaa keilalahdessa?


      • Anonyymi

        *** eiku vantaalla paas lukien ka ettikää öcnötik vantaa ketju *** iha voittajainexet **


    • Kopiovastaava

      Monikko OY...kusettavat työntekijää.

    • Ex-

      Itä-Pasilan paskaakin paskempi Marketti

      • anelma

        Onkohan tämä teitä vastaan. Tuntuuko että teitä seurataan. Nuo jutut ovat paskojen työntekijöiden juttuja. Työnantaja on sentään tarjonnut teille työtä.


      • Ex-
        anelma kirjoitti:

        Onkohan tämä teitä vastaan. Tuntuuko että teitä seurataan. Nuo jutut ovat paskojen työntekijöiden juttuja. Työnantaja on sentään tarjonnut teille työtä.

        Dodii...Kantasi on oikea...Kirjoitus johtui siitä että mä olen oikeasti vieläkin pitkän ajan jälkeen tosi vihainen työttömäksi jäämisestäni...

        Ja kun se ei siis ollut edes oma syyni, tosin itse lähdin kun en nähnyt muita vaihtoehtoja...

        Tämä siis kun kaikki muuttui, entiselle omistajalle työnantajalle olen kyllä tosi KIITOLLINEN! Se todellakin tarjos mulle sitä kaipaamani työtä...Mutta uus...


    • työntekijä

      Vai että paskin ja huonoin hmmm..
      Jos ei oo työnantajia ei oo työntekijöitäkään?
      Sen takia mä niille hattua nostan.

    • Anonyymi

      Jyväskylän kaupunki sivistys toimiala on aika paska työnantaja. Opettajiksi valitaan pesäpallo, puolue ja lesta kaverit. Kokeneemmat ohitetan. Katsokaa rehtorit itseänne peilistä jos pystytte . Kaikista pahimmat luuserit opettajina on urheilijat ja puolueen jäsenet suojatyöpaikoissa..

      • Anonyymi

        Näistä Jyväskylän sivistysjohtajan hyväksymistä pesäpallomiesten ja lestojen virkavapaista, kavereita suosivista homostelusta opettaja valinnoista kärsii todellisuudessa koulujen tuhannet oppilaat reaaliajassa vuosi vuoden jälkeen. Jyväskylän veronmaksajien rahoilla elätetään urheilu ja uskonlahkoa ympäri Suomen. Metoo on miesrehtorien arkipaivää Jyväskylän kaupungissa.


      • Anonyymi

        Siis www mxs fi vie rahaa autkaa ja työpaikat kiitos kiire apua kiitos kiire apua kiitos kiire apua työtön 0400410607 kiire apua kiire APUA AUTTAKAA


    • Anonyymi

      Suomen sairain työnantaja on Urjalan kunta .

    • Anonyymi

      Www. Mxs fi 😂😂🦊vie edellisen ja ottaa rahat saa istuu ja lähettää kotiin näin kävi minulle
      AUTKAA IT PAIKKAAN PÄÄKAUPUNKIIN PARAS OLI SOLTEQOYJ JA TLI TULI NYT EMEI ENÄÄN IT PAIKKAA AUTKAA KIITOS KIIRE APUA [email protected] kiitos jos apua tulee kiitos tulisin onnelliseksi 😆😀😁

    • Anonyymi

      Pikkufirmat joissa joku toimitusjohtaja ja vaan muutama työntekijä. On kokemusta muutamista.... Kaikki paskoja!

      • Anonyymi

        Abloy


    • Anonyymi

      Jätehuoltofirmat..kantsuu välttää.

    • Anonyymi

      Huonoja yrityksiä ei ole. Jokainen yrittäjä on sankari ja jokainen yritys pitää Suomea pystyssä ja mahdollistaa hyvinvoinnin olemassaolon. On olemassa vain huonoja työntekijöitä, jotka mielummin lypsävät yrityksen kuiviin rahasta kuin kantavat kortensa kekoon. Sen takia tämän ketjun olemassaolo ja siinä olevat vastaukset kertovat, ketkä ovat paskimpia työntekijöitä - joskin anonyymisti.

      • Anonyymi

        Niin, huonoja yrityksiä ei olekaan, on vain huonoja johtajia ja vielä huonompia omistaja/johtajia. Esimerkkinä eräskin ylöjärveläinen perheyritys. Hyvin palvelleita työntekijöitä kohdellaan kuin paskaa ja kaikki viisaus asuu johtajien päässä, mutta kun asiat menevät vikaan, on syy tietenkin huonoissa työntekijöissä. Mutta kun peiliin ei osata kastoa. 80% työntekijöiden huonoista suorituksista johtuu huonosta johtamisesta, näin kertovat tutkimukset.
        Jos kyseisen firman omistajat menisivät jonnekin vieraalle töihin, tulisi potkun alle aikayksikön,.Niin surkeaa on toiminta, että niin voi toimia vain omistajat, jolle kaikki on tullut kuin manulle illallinen. Firman perustajat ovat luku sinänsä ja ansaitsevat kunnioituksen.


      • Anonyymi

        Näin teki www.mxs.fi nyt työtön 🦊🦊🦊 APUA kiireesti kiire apua [email protected] 0400410607. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Hki Kiint.Palvelu Oy Norp..

    • Anonyymi

      Www.mxs.fi 🦊🦊🦊🦊vei työpaikat väärillä papereilla olin solteqoyjssä ja potji pois byt työtön ja kotona ei työpaikkaa auttkaa kiire aoua kiire apua kiire apua ❤️❤️❤️❤️❤️ [email protected] 0400410607

    • Anonyymi

      Oliskohan TVL:ä tai työaikalaissa vika? Ei laskettu eläkerahoiksi, liian lyhyt työaika :( 24/4-30/12- 1974.-

    • Anonyymi

      Keminmaa. Tosin lähti maanpakoon koko suku.

    • Onhan niitäkin varmaan, ja kaikkea paskaa nykyään... MUTTA mikäli nykypäivänä on se työpaikka, ei väliä mikä, kunhan on siitä saa olla tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Www.mxs.fi 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊vie rajmha ja työpaikat kävi mulle näin [email protected] 0400410607 APUA SITÄ TARVITSEVALLE APUA KIITOS KIIRE 😀😆😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Antell on paskin

    • Anonyymi

      Riippuu mitä työssään arvostaa. Jos se on kunnollinen palkka, jossa enemmän tekevälle maksetaan enemmän ja jossa urallaan on mahdollista edetä, niin paskin työpaikka insinöörille on Teknologian Tutkimuskeskus.

    • Anonyymi

      Olin solteqoyj projektipäällikkö kaikki meni hyvin siihen asti ❤️❤️❤️❤️❤️❤️




      Sit tuli tämä ja vei rahaa eikä töitä edes www.mxs.fi 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊k pää omistaja ja it paikka uupuu pääkaupungista kiitos kiire apua kiitos kiire Heikki.hartlinagmail.com

    • Anonyymi

      Olin solteqoyjssä ja kaikki meni hyvin ja oli rahaa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      TULI tämä ärällä tilinpäätösellä ja ottirahaa ja vei varusteet www.mxs.fi 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊 vei kaikki eikä työpaikka ENÄÄN jäljellä a APUA AUTKAA [email protected]💎😆😂😀😁💎❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Olen olen ollut lukemaytomatyompttomissa it firmoissa ja kävi näin ei kivaa
      Apua auttakaa vei siis kaikki toi k pää Elo-Rauta ja Työpaikka uupuu autkaa kiire olen vapaa rtöihin ja ja laaja it tuntentemus kiire apua autkaa miestä ymtsas mäen alla ei niin kun päällä aojemmissa yrityksissä kuten solteqoyj joka oli paras ja❤️❤️❤️❤️ www mxs fi 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊tuhos kaikki apua autkaa kiire apua AUTKAA

      Auttakaa töihin olin solteqoyj ❤️❤️❤️❤️❤️❤️projektipäällikkö ja tämä vei rahani www.mxs.fi🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊 kiire apua auttakaa [email protected]


      APUA JA AUTKAA HELSINKIIN OLEN K P K ÖISSA A

      • Anonyymi

        www.mxs.fi ei tehnyt mitään väärää, he ovat mukava työnantaja. Vika on sinussa.


    • Anonyymi

      Kaikki metallialan firmat. Tusinan verran kahlattu läpi ja ei mitään hyvää sanottavaa. Johtajat kaikki samanlaisia kaheleita psykopaatteja. Ihan uskomatonta minkälaisia hirviöitä ihmisistä voi tulla rahan takia.

    • Anonyymi

      Suomen innovatiivisin työnantaja eli hus

    • Anonyymi

      Turun alueen metallialan firmat ovat paskaakin paskempaa ainesta, kiertäkää kaukaa.
      Jos et usko niin etsippä googlettamalla alan firmoista tietoa.

    • Anonyymi

      ev. lut. srk:t

    • Anonyymi

      grillaus Hirvaskangas Uurainen.
      (suomen paras taukopaikka olevinaan.........🤮🤮🤮🤮🤮🤮.)
      ei ikinä,järkyttävä uskovainen työnantaja,vaatii työ vuoroissa mahdottomia sillä työntekiä määrällä.🤯🤯🤯
      ei maksa sovittuja palkka(laki)juttuja määräajassa....huh huh...työntekiät vaihtuvat todella useasti......!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Palkan maksamatta jättäminen on rikos.
        https://poliisi.fi/tee-rikosilmoitus

        Kyseessä on petos tai törkeä petos.
        Rikoslain mukaan, joka hankkiakseen itselleen tai toiselle oikeudetonta taloudellista hyötyä taikka toista vahingoittaakseen, erehdyttämällä tai erehdystä hyväksi käyttämällä saa toisen tekemään tai jättämään tekemättä jotakin ja siten aiheuttaa taloudellista vahinkoa erehtyneelle tai sille, jonka eduista tällä on ollut mahdollisuus määrätä, on tuomittava petoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L36


    • Anonyymi

      TietoaFinland

    • Anonyymi

      Kiinteistö Tahkola

    • Anonyymi

      Epic Autokoulu, työntekijää ei arvosteta ollenkaan

    • Anonyymi

      onko niitä hyviä työnantajia?

      • Anonyymi

        Onko sellaisia vielä olemassa? Paska on valtavirtaa työelämässä ja kukaan ei sellaista henkisesti jaksa pidempään.


    • Anonyymi

      Raskone nyt menossa kaikessa hiljausuudessa yhden toimipisteen alasajo vaikka rahaa on!

    • Anonyymi

      Raskone ehdottomasti! Herra Riihijärvi kyllä puukottaa selkään kun saa tilaisuuden. näyttää myöys sille että Vantaan vuokrasopimus on päättymässä.

    • Anonyymi

      Granlund

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe