Paskin työnantaja

Mistä löytyy Suomen huonoin työnantaja?
Kirjoittakaa kokemuksianne tänne.
Ilmoita

33 Vastausta

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

...Espoosta. Enempää en kehtaa enkä uskalla sanoo.. 0:)
3 VASTAUSTA:
Tampereen Lielahdesta, eräästä marketista...
sitä firmaa keilalahdessa?
Www.mxs.fi jätti työttömäksi ja vei rahaa auttkaa kiire APUA HEIKKI. Hartlin@gmail.com 0400410607
+Lisää kommentti
Monikko OY...kusettavat työntekijää.
1 VASTAUS:
Www mxs fi kusetti ja vei solteq oyjstä pois nyt uupuu it softapaikka pääkaupungista auttkaa kiire Heikki.hartlin@gmail.com 0400410607
+Lisää kommentti
Itä-Pasilan paskaakin paskempi Marketti
2 VASTAUSTA:
Onkohan tämä teitä vastaan. Tuntuuko että teitä seurataan. Nuo jutut ovat paskojen työntekijöiden juttuja. Työnantaja on sentään tarjonnut teille työtä.
anelma kirjoitti:
Onkohan tämä teitä vastaan. Tuntuuko että teitä seurataan. Nuo jutut ovat paskojen työntekijöiden juttuja. Työnantaja on sentään tarjonnut teille työtä.
Dodii...Kantasi on oikea...Kirjoitus johtui siitä että mä olen oikeasti vieläkin pitkän ajan jälkeen tosi vihainen työttömäksi jäämisestäni...

Ja kun se ei siis ollut edes oma syyni, tosin itse lähdin kun en nähnyt muita vaihtoehtoja...

Tämä siis kun kaikki muuttui, entiselle omistajalle työnantajalle olen kyllä tosi KIITOLLINEN! Se todellakin tarjos mulle sitä kaipaamani työtä...Mutta uus...
+Lisää kommentti
Vai että paskin ja huonoin hmmm..
Jos ei oo työnantajia ei oo työntekijöitäkään?
Sen takia mä niille hattua nostan.
Ilmoita
Www m x s fi vie ragmhaa ja edellisen paikan ja heittää pihalle olin solteq Oyj projektipäällikkö tuli tämä ja vei kaikki eli toi auttkaa it softan patmroin kiitos kiire autkaa nopeesti kiire APUA KIITOS KIIRE Heikki.hartlin@gmail.com 0400410607
Ilmoita
Jyväskylän kaupunki sivistys toimiala on aika paska työnantaja. Opettajiksi valitaan pesäpallo, puolue ja lesta kaverit. Kokeneemmat ohitetan. Katsokaa rehtorit itseänne peilistä jos pystytte . Kaikista pahimmat luuserit opettajina on urheilijat ja puolueen jäsenet suojatyöpaikoissa..
2 VASTAUSTA:
Näistä Jyväskylän sivistysjohtajan hyväksymistä pesäpallomiesten ja lestojen virkavapaista, kavereita suosivista homostelusta opettaja valinnoista kärsii todellisuudessa koulujen tuhannet oppilaat reaaliajassa vuosi vuoden jälkeen. Jyväskylän veronmaksajien rahoilla elätetään urheilu ja uskonlahkoa ympäri Suomen. Metoo on miesrehtorien arkipaivää Jyväskylän kaupungissa.
Siis www mxs fi vie rahaa autkaa ja työpaikat kiitos kiire apua kiitos kiire apua kiitos kiire apua työtön 0400410607 kiire apua kiire APUA AUTTAKAA
+Lisää kommentti
Olin solteq Oyj projektipäällikkö Helsingissä ei enään työpaikkaa kun paska aittkaa Helsinkiin www mxs fi vei rahaa auttaa kiire apua kiitos kiire Heikki.hartlin@gmail.com 0400410607
Ilmoita
Suomen sairain työnantaja on Urjalan kunta .
Ilmoita
Www. Mxs fi 😂😂🦊vie edellisen ja ottaa rahat saa istuu ja lähettää kotiin näin kävi minulle
AUTKAA IT PAIKKAAN PÄÄKAUPUNKIIN PARAS OLI SOLTEQOYJ JA TLI TULI NYT EMEI ENÄÄN IT PAIKKAA AUTKAA KIITOS KIIRE APUA Heikki.hartlin@gmail.com kiitos jos apua tulee kiitos tulisin onnelliseksi 😆😀😁
Ilmoita
Pikkufirmat joissa joku toimitusjohtaja ja vaan muutama työntekijä. On kokemusta muutamista.... Kaikki paskoja!
Ilmoita
Jätehuoltofirmat..kantsuu välttää.
Ilmoita
Huonoja yrityksiä ei ole. Jokainen yrittäjä on sankari ja jokainen yritys pitää Suomea pystyssä ja mahdollistaa hyvinvoinnin olemassaolon. On olemassa vain huonoja työntekijöitä, jotka mielummin lypsävät yrityksen kuiviin rahasta kuin kantavat kortensa kekoon. Sen takia tämän ketjun olemassaolo ja siinä olevat vastaukset kertovat, ketkä ovat paskimpia työntekijöitä - joskin anonyymisti.
2 VASTAUSTA:
Niin, huonoja yrityksiä ei olekaan, on vain huonoja johtajia ja vielä huonompia omistaja/johtajia. Esimerkkinä eräskin ylöjärveläinen perheyritys. Hyvin palvelleita työntekijöitä kohdellaan kuin paskaa ja kaikki viisaus asuu johtajien päässä, mutta kun asiat menevät vikaan, on syy tietenkin huonoissa työntekijöissä. Mutta kun peiliin ei osata kastoa. 80% työntekijöiden huonoista suorituksista johtuu huonosta johtamisesta, näin kertovat tutkimukset.
Jos kyseisen firman omistajat menisivät jonnekin vieraalle töihin, tulisi potkun alle aikayksikön,.Niin surkeaa on toiminta, että niin voi toimia vain omistajat, jolle kaikki on tullut kuin manulle illallinen. Firman perustajat ovat luku sinänsä ja ansaitsevat kunnioituksen.
Näin teki www.mxs.fi nyt työtön 🦊🦊🦊 APUA kiireesti kiire apua Heikki.hartlin@gmail.com 0400410607. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
+Lisää kommentti
Hki Kiint.Palvelu Oy Norp..
Ilmoita
Www.mxs.fi 🦊🦊🦊🦊vei työpaikat väärillä papereilla olin solteqoyjssä ja potji pois byt työtön ja kotona ei työpaikkaa auttkaa kiire aoua kiire apua kiire apua ❤️❤️❤️❤️❤️ Heikki.hartlin@gmaol.com 0400410607
Ilmoita
Oliskohan TVL:ä tai työaikalaissa vika? Ei laskettu eläkerahoiksi, liian lyhyt työaika :( 24/4-30/12- 1974.-
Ilmoita
Keminmaa. Tosin lähti maanpakoon koko suku.
Ilmoita
Onhan niitäkin varmaan, ja kaikkea paskaa nykyään... MUTTA mikäli nykypäivänä on se työpaikka, ei väliä mikä, kunhan on siitä saa olla tyytyväinen.
Ilmoita
Www.mxs.fi 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊vie rajmha ja työpaikat kävi mulle näin Heikki.hartlin@gmail.clm 0400410607 APUA SITÄ TARVITSEVALLE APUA KIITOS KIIRE 😀😆😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ilmoita
Antell on paskin
Ilmoita
Riippuu mitä työssään arvostaa. Jos se on kunnollinen palkka, jossa enemmän tekevälle maksetaan enemmän ja jossa urallaan on mahdollista edetä, niin paskin työpaikka insinöörille on Teknologian Tutkimuskeskus.
Ilmoita
Olin solteqoyj projektipäällikkö kaikki meni hyvin siihen asti ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Sit tuli tämä ja vei rahaa eikä töitä edes www.mxs.fi 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊k pää omistaja ja it paikka uupuu pääkaupungista kiitos kiire apua kiitos kiire Heikki.hartlinagmail.com
Ilmoita
Olin solteqoyjssä ja kaikki meni hyvin ja oli rahaa ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

TULI tämä ärällä tilinpäätösellä ja ottirahaa ja vei varusteet www.mxs.fi 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊 vei kaikki eikä työpaikka ENÄÄN jäljellä a APUA AUTKAA Heikki.harlin@gmail.com💎😆😂😀😁💎❤️❤️❤️❤️
Ilmoita
Olen olen ollut lukemaytomatyompttomissa it firmoissa ja kävi näin ei kivaa
Apua auttakaa vei siis kaikki toi k pää Elo-Rauta ja Työpaikka uupuu autkaa kiire olen vapaa rtöihin ja ja laaja it tuntentemus kiire apua autkaa miestä ymtsas mäen alla ei niin kun päällä aojemmissa yrityksissä kuten solteqoyj joka oli paras ja❤️❤️❤️❤️ www mxs fi 🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊tuhos kaikki apua autkaa kiire apua AUTKAA

Auttakaa töihin olin solteqoyj ❤️❤️❤️❤️❤️❤️projektipäällikkö ja tämä vei rahani www.mxs.fi🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊 kiire apua auttakaa Heikki.hartlin@gmail.com

APUA JA AUTKAA HELSINKIIN OLEN K P K ÖISSA A
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Paskin työnantaja

Mistä löytyy Suomen huonoin työnantaja?
Kirjoittakaa kokemuksianne tänne.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta