Mitä vihanneksia sai syödä ekassa vaiheessa ?? ainakin kurkku oli yks..ja toimiiko tämä.sen tien että hedelmiä ei saanut syödä ekassa vaihessa...
SOUTH BEACH DIET/toimiiko
4
1260
Vastaukset
- finelistä
ja sieltä eniten ja vähiten listaa. Ainakin kaikkia niitä kasviksia saat syödä joissa on hiilareita alle 3g/100g ja ehkä hieman rajoittaen niitä joissa on alle 5g/100g hiilareita.
- Ollie
5 paivaa on takana ja painoa pudonnut 2,1 kiloa.
Sokerihimo on vahentynyt 90% ja olo on hyva.
Voin paivittaa kun tiedan etta jatkuuko hyvin, koska tuo reilu 2 kiloa voi periaatteessa olla vaikka pelkkaa nestetta. Aion nyt jatkaa South Beachia ainakin syyskuun loppuun ja katsoa sitten miten on sujunut. - Ollie
Ollie kirjoitti:
5 paivaa on takana ja painoa pudonnut 2,1 kiloa.
Sokerihimo on vahentynyt 90% ja olo on hyva.
Voin paivittaa kun tiedan etta jatkuuko hyvin, koska tuo reilu 2 kiloa voi periaatteessa olla vaikka pelkkaa nestetta. Aion nyt jatkaa South Beachia ainakin syyskuun loppuun ja katsoa sitten miten on sujunut.Jos englanti on hallussa, katso www.southbeach-diet-plan.com. Aktiivisen tuntuinen keskustelufoorumi yms.
Itse olen syonyt vihanneksia, jugurttia ja juustoa hiilareita katsomatta, hermot ei kesta grammojen lakemista, minulle riittaa kun lasken proteiinit, painot ja kalorit.
Liikun myos. - innokas kokeilemaan
Ollie kirjoitti:
Jos englanti on hallussa, katso www.southbeach-diet-plan.com. Aktiivisen tuntuinen keskustelufoorumi yms.
Itse olen syonyt vihanneksia, jugurttia ja juustoa hiilareita katsomatta, hermot ei kesta grammojen lakemista, minulle riittaa kun lasken proteiinit, painot ja kalorit.
Liikun myos.jeps...olen nyt lukenut myös kyseisen kirjan jossa on tietoa south beach dietistä ja ajattelin aloittaa sen huomenna..katotaan kuinka käy :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441961Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17980- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798