Eikö teidän lahnojen pitäs mennä sinne ukkonne viereen sekstaileen eikä roikkua täällä? Käyttäkää sekin aika sen ukkonne hyvänä pitämiseen, ni ei lähe muualle vierihoitoon! Pikku vinkkinä vaan tässä kauniina kesäpäivänä!
lahnat lahnailee...
7
659
Vastaukset
- ei myöskään lahna
Totta turiset ed.kirjoittaja. Sitä minäkin aina ihmettelen että täälläkö ne vaimot vaan istuu ja omat ukot käy sillä välin huoraamassa....
- ei onnistu
jos ukko onkin nieriäinen?
- on tämä
päivä vietetty... ei tartte lahnailla
- jos sen tekisivät
niin eipä meitsikään tarvis vierasta mutta kun ei niin ei. Millonhan naiset sen asian tajuaa. Helppoa olis joo!!!
- YLPEÄ
Joo kyllä sitä nuorempana vaan ajatteli miehensä tyydyttämistä!Aikaa kului, tuli lapsia ja silleen.Tänä päivänä ajattelee myös itseään...Haluaa myös itse nauttia ja saada!!! Mitä sitä poskeen ottaisi turhaan jos mies ei sitten munaa anna. MIESTEN PITÄISI HUOLEHTIA MYÖS NAISISTANSA! Kyllä minä ainakin useammin olisin valmis kuin mieheni... HERÄTKÄÄ ANTAMAAN NAISILLENNE USEAMMIN ettei naisten täällä tarvitse HAAVEILLA!
- sun mies
YLPEÄ kirjoitti:
Joo kyllä sitä nuorempana vaan ajatteli miehensä tyydyttämistä!Aikaa kului, tuli lapsia ja silleen.Tänä päivänä ajattelee myös itseään...Haluaa myös itse nauttia ja saada!!! Mitä sitä poskeen ottaisi turhaan jos mies ei sitten munaa anna. MIESTEN PITÄISI HUOLEHTIA MYÖS NAISISTANSA! Kyllä minä ainakin useammin olisin valmis kuin mieheni... HERÄTKÄÄ ANTAMAAN NAISILLENNE USEAMMIN ettei naisten täällä tarvitse HAAVEILLA!
homo kun ei pillu kelepaa? Mulle kelpais kyllä ;-)
- Hermot menee
sun mies kirjoitti:
homo kun ei pillu kelepaa? Mulle kelpais kyllä ;-)
Ota nyt sitten selvää. Ehkä olen mieheni mielestä hyvä äiti mutta en tarpeeksi nuori ja kiihottava.Kyllä mua vituttaa ja rankasti.Ainaiset pakit tulee joten päätin ottaa kylmän kannan,eli sit kun se rupee vonkaa niin mitään ei tule...Hoidan itse itseni! Se joka leikin aloittaa niin leikin kestäköön. Onneksi minulla on vaaleanpunainen lelu ja jos mieheni vieraisiin meneee niin senkun menee.En sitten ole mieheni arvoinen.Ja vakuutan ettei parempaa äitiä, vaimoa, naista, rakastajaa voi saada. Olen niin pettynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718