Eikö teidän lahnojen pitäs mennä sinne ukkonne viereen sekstaileen eikä roikkua täällä? Käyttäkää sekin aika sen ukkonne hyvänä pitämiseen, ni ei lähe muualle vierihoitoon! Pikku vinkkinä vaan tässä kauniina kesäpäivänä!
lahnat lahnailee...
7
658
Vastaukset
- ei myöskään lahna
Totta turiset ed.kirjoittaja. Sitä minäkin aina ihmettelen että täälläkö ne vaimot vaan istuu ja omat ukot käy sillä välin huoraamassa....
- ei onnistu
jos ukko onkin nieriäinen?
- on tämä
päivä vietetty... ei tartte lahnailla
- jos sen tekisivät
niin eipä meitsikään tarvis vierasta mutta kun ei niin ei. Millonhan naiset sen asian tajuaa. Helppoa olis joo!!!
- YLPEÄ
Joo kyllä sitä nuorempana vaan ajatteli miehensä tyydyttämistä!Aikaa kului, tuli lapsia ja silleen.Tänä päivänä ajattelee myös itseään...Haluaa myös itse nauttia ja saada!!! Mitä sitä poskeen ottaisi turhaan jos mies ei sitten munaa anna. MIESTEN PITÄISI HUOLEHTIA MYÖS NAISISTANSA! Kyllä minä ainakin useammin olisin valmis kuin mieheni... HERÄTKÄÄ ANTAMAAN NAISILLENNE USEAMMIN ettei naisten täällä tarvitse HAAVEILLA!
- sun mies
YLPEÄ kirjoitti:
Joo kyllä sitä nuorempana vaan ajatteli miehensä tyydyttämistä!Aikaa kului, tuli lapsia ja silleen.Tänä päivänä ajattelee myös itseään...Haluaa myös itse nauttia ja saada!!! Mitä sitä poskeen ottaisi turhaan jos mies ei sitten munaa anna. MIESTEN PITÄISI HUOLEHTIA MYÖS NAISISTANSA! Kyllä minä ainakin useammin olisin valmis kuin mieheni... HERÄTKÄÄ ANTAMAAN NAISILLENNE USEAMMIN ettei naisten täällä tarvitse HAAVEILLA!
homo kun ei pillu kelepaa? Mulle kelpais kyllä ;-)
- Hermot menee
sun mies kirjoitti:
homo kun ei pillu kelepaa? Mulle kelpais kyllä ;-)
Ota nyt sitten selvää. Ehkä olen mieheni mielestä hyvä äiti mutta en tarpeeksi nuori ja kiihottava.Kyllä mua vituttaa ja rankasti.Ainaiset pakit tulee joten päätin ottaa kylmän kannan,eli sit kun se rupee vonkaa niin mitään ei tule...Hoidan itse itseni! Se joka leikin aloittaa niin leikin kestäköön. Onneksi minulla on vaaleanpunainen lelu ja jos mieheni vieraisiin meneee niin senkun menee.En sitten ole mieheni arvoinen.Ja vakuutan ettei parempaa äitiä, vaimoa, naista, rakastajaa voi saada. Olen niin pettynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756