lahnat lahnailee...

ei lahna

Eikö teidän lahnojen pitäs mennä sinne ukkonne viereen sekstaileen eikä roikkua täällä? Käyttäkää sekin aika sen ukkonne hyvänä pitämiseen, ni ei lähe muualle vierihoitoon! Pikku vinkkinä vaan tässä kauniina kesäpäivänä!

7

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei myöskään lahna

Totta turiset ed.kirjoittaja. Sitä minäkin aina ihmettelen että täälläkö ne vaimot vaan istuu ja omat ukot käy sillä välin huoraamassa....

• ei onnistu

jos ukko onkin nieriäinen?

• on tämä

päivä vietetty... ei tartte lahnailla

• jos sen tekisivät

niin eipä meitsikään tarvis vierasta mutta kun ei niin ei. Millonhan naiset sen asian tajuaa. Helppoa olis joo!!!

• YLPEÄ

Joo kyllä sitä nuorempana vaan ajatteli miehensä tyydyttämistä!Aikaa kului, tuli lapsia ja silleen.Tänä päivänä ajattelee myös itseään...Haluaa myös itse nauttia ja saada!!! Mitä sitä poskeen ottaisi turhaan jos mies ei sitten munaa anna. MIESTEN PITÄISI HUOLEHTIA MYÖS NAISISTANSA! Kyllä minä ainakin useammin olisin valmis kuin mieheni... HERÄTKÄÄ ANTAMAAN NAISILLENNE USEAMMIN ettei naisten täällä tarvitse HAAVEILLA!

• sun mies
        YLPEÄ kirjoitti:

Joo kyllä sitä nuorempana vaan ajatteli miehensä tyydyttämistä!Aikaa kului, tuli lapsia ja silleen.Tänä päivänä ajattelee myös itseään...Haluaa myös itse nauttia ja saada!!! Mitä sitä poskeen ottaisi turhaan jos mies ei sitten munaa anna. MIESTEN PITÄISI HUOLEHTIA MYÖS NAISISTANSA! Kyllä minä ainakin useammin olisin valmis kuin mieheni... HERÄTKÄÄ ANTAMAAN NAISILLENNE USEAMMIN ettei naisten täällä tarvitse HAAVEILLA!

homo kun ei pillu kelepaa? Mulle kelpais kyllä ;-)

• Hermot menee
        sun mies kirjoitti:

homo kun ei pillu kelepaa? Mulle kelpais kyllä ;-)

Ota nyt sitten selvää. Ehkä olen mieheni mielestä hyvä äiti mutta en tarpeeksi nuori ja kiihottava.Kyllä mua vituttaa ja rankasti.Ainaiset pakit tulee joten päätin ottaa kylmän kannan,eli sit kun se rupee vonkaa niin mitään ei tule...Hoidan itse itseni! Se joka leikin aloittaa niin leikin kestäköön. Onneksi minulla on vaaleanpunainen lelu ja jos mieheni vieraisiin meneee niin senkun menee.En sitten ole mieheni arvoinen.Ja vakuutan ettei parempaa äitiä, vaimoa, naista, rakastajaa voi saada. Olen niin pettynyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe