Sitä oon ihmetellyt, että kuinka paljon sitä lihasmassaa pitäisi olla, et kelpaisi naiselle.
Ite oon 202cm pitkä ja painan 135kg. Käyn lähes joka päivä salilla ja juoksemassa, joten lihava en oo.
Tarttisikohan sitä olla 150kg lihasta ennen kuin kelpaisi :S
Missä kulkee raja?
4
692
Vastaukset
- dassadsasda
entä jos ootki jo liian lihaksikas?
- wildwoodflower
Minusta riittää, että mies on hoikka tai normaalivartaloinen - ei siinä mitään pullistelulihaksia tarvita. Tosin semmoiset luuviulut honkkelit eivät kyllä kiinnosta. Mutta hervottoman pitkä sä olet!!! Sä olet mua 40 senttiä pidempi ja painat kevyesti yli kaksi kertaa enemmän kuin sinä. Sun allehan musertuu ja kuolee!!! :O
- Mr Mr Mr
Onko sulla huono itsetunto, kun noin kirjoitat? Mä olen vaan 183/80 ja pidän itseäni pienenä. Sähän olet järkäle (lihaskimppu), jos sinulle ei ole rasvaa kehossasi paljoa ja tosiaan lihasmassaa löytyy. Jos olisit 30-35 kiloa kevyempiä, niin silloin olisit aika pieni.
- g0ldie
Oot mennyt jo yli siitä normaalin lihaksikkan rajoista ja kehonrakentajapuolelle -> rajaa kiinnostuneiden joukkoa aika rankasti.
Keskimääräinen tyttö kelpuuttaa perushoikan ja kuolaa salaa vähän timmien perään, vrt. brad pitt fight clubissa tai sitten esim. tää uusi bondi.
Ei mitään, pitää harrastaa niitä juttuja jotka kiinnostaa, mutta tuolla linjalla enemmän on sitten parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760