Au Paireja Stuttgartissa? :)

-J-

heippa!

Onko stuttgartissa aupaireja? Itse olen lähdössä syyskuunalussa ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada seuraa!
:)

5

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piip

Olen ehkä lähdössä Saksaan Stuttgardin lähelle syys-lokakuussa. Jos päädyn sinne, ilmottelen vaikka tänne sivustolle :) Oikein hyvää ja elämyksellistä au pair vuotta siulle...! :)

• minäki

Hei!

Aijaa, Stuttgartin seudulle tulossa lisää väkeä!:)
      Olin Stuttgartin eteläpuolella (20 min) au pairina viime syys-toukokuun ja lähden uuelleen taas syyskuussa. Ihan kivaa seutua on!

• apua

Olisin ERITTÄIN kiitollinen jos kokeneempana neuvoisit hieman...

1. Tarvitseeko Saksaan oleskeluluvan jos oon siellä noin 6 kk?
        2. Paljon saa kuljettaa matkatavaroita (Finnairin kone)?
        3. Millanen puhelinliittymä siulla oli jos soittelin sieltä Suomeen?
        4. Entäs kone? Ajattelin ostaa sieltä kannettavan...

Kiitos, ja hyvää matkaa Stuttgarttiin!

• aannukka

Olin huthikuusta heinäkuuhun Stuttgartissa aupairina, ja vähänkö ketutti ku ei ollu ketään muita suomalaisia aup paireja.
      Mutta löytyhän niitä kavereita sitte kuitenki :)

Mee käymään au pair -clubilla, löytyy Staatsgallerien takaa, urbanstrassen varrelta. en muistaa tarkkaa osoitetta, mutta varmaan netistäki löytyy enemmän infoa.. hii, jostain :D
      Avoinna pe, su ja ma illat, n.klo18-22
      Siellä oli enimmäkseen ukrainalaisia ja venäläisiä(toki muitaki), eli ei kannata säikähtää jos porukka puhuu aluksi keskenään vaan venäjän kieltä! Kyllä ne sitte ku kuulevat että oot suomalainen, niin innostuvat ja vaihtavat tietenki saksaan ja vaikka englantiinki! Suomalaisita tykätään kovasti :)

riittää ku tutustuu yhteen ihmiseen, sillä sen yhenki ihmisen avulla saa heti rohkeutta tutustua uusiin ihmisiin, ku on joku jonka kans hengailla. ja me ainaki kutsuttiin aina viikonloppuna melkeen kaikki tuntemamme tyypit paikalle jos joku oli keksiny jotain kivaa tekemistä :) tuttavapiiri laajeni joka kerta! eikä pelkästään muita au paireja, vaan myös muita "duunareita", ja olipa mulla yks ihan aito saksalainenki kaveri!

ei tosiaan kannata missään nimessä ettiä vaan suomalaisia kavereiksi, tai vaan muita au paireja, vaan käydä esim yliopiston järjestämissä kekkereissä jne.

stuge on kiva kaupunki, pidä hauskaa! :D

• piip

Noniin, lento Stuttgarttiin varattu. Lähden syyskuun lopussa. Aiotko opiskella saksaa siellä? Mie meen johonkin noin 10 vk:n pituiselle kurssille... Ois kyllä kiva tutustua muihinkin au paireihin, varsinkin kun lähden vasta ensimmäistä kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe